Murha.info on pelottava - päivän naurut!!!
-
Kalessin
- Adrian Monk
Helistimen foorumilla ei ainakaan ole omiin silmiini vielä osunut murha.infon taivastelua, mutta muutenhan siellä kyllä sievistellään kaikesta mahdollisesta ja mahdottomastakin. En tiedä tekeekö se ilmapiiri siellä sen, että kaikki paheksuvat voimakkaasti kaikenlaista hiukankaan erilaista, vai mikä siinä sitten on?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Joo mut mun pahin pelko olisi joutua mukaan synnytykseen. Siis helppohan se on naisen siinä kaiken keskipisteessä olla, kukaan ei ajattele miestä, joka raahataan sinne puoliväkisin katselemaan näkyä, joka olisi sensuroitu jokaisesta kauhuelokuvastakin...wretch kirjoitti:Jostain kumman syystä pidän näitä edellä mainittuja paikkoja aidosti pelottavina
voi hah hah jr sun kanssasi
en ole kertaakaan kuullut vielä kenenkään miehen valittavan siitä että on väkisin joutunut mukaan synnytykseen.Useimmat miehet pitävät kokemusta yhtenä maailman parhaista kokemuksista eikä vaihtaisi sitä mistään hinnasta pois...ei siellä jalkovälissä tarvitse kuikuilla eikä varmaan moni synnyttäjä siitä tykkäiskään
ja jos alkaa heikottaa niin voi lainata sitä ilokaasumaskia niin on tunnelma hetken korkeella...
en ole kertaakaan kuullut vielä kenenkään miehen valittavan siitä että on väkisin joutunut mukaan synnytykseen.Useimmat miehet pitävät kokemusta yhtenä maailman parhaista kokemuksista eikä vaihtaisi sitä mistään hinnasta pois...ei siellä jalkovälissä tarvitse kuikuilla eikä varmaan moni synnyttäjä siitä tykkäiskään
ja jos alkaa heikottaa niin voi lainata sitä ilokaasumaskia niin on tunnelma hetken korkeella...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
Kalessin
- Adrian Monk
mä olen kyllä kuullut muidenkin miesten pelosta joutua synnytykseen ja kyllä mä sen täysin ymmärrän, koska onhan se hirveää katsottavaa jo sen kannalta, että sun mahdollisesti rakastama nainen kärsii siinä sivussa yleensä aika paljon. Itse en kyllä omaa miestäni synnytykseen pakottaisi, koska se on ihan sen oma asia. Sit jos vapaaehtoisesti haluaa tulla kuuntelemaan sitä huutoa niin be my guest, mutta kyllä siellä yksinäänkin selviää.EuroJR kirjoitti:Joo mut mun pahin pelko olisi joutua mukaan synnytykseen. Siis helppohan se on naisen siinä kaiken keskipisteessä olla, kukaan ei ajattele miestä, joka raahataan sinne puoliväkisin katselemaan näkyä, joka olisi sensuroitu jokaisesta kauhuelokuvastakin...wretch kirjoitti:Jostain kumman syystä pidän näitä edellä mainittuja paikkoja aidosti pelottavina
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
ei kai sinne kukaan pakottaa voi
no, itse oon kuullut vaan positiivisia kommentteja mutta kai jollakin voi olla kovat ennakkoluulot ja paineet...mutta se siitä mun osalta sillä mulla olis viimeisen 15 vuoden ajalta niin paljon synnytyskertomuksia plakkarissa että...(yks mun kavereista on esim ollut kolme kertaa naimisissa ja siis kolmen eri naisen mukana synnytyksessä ja mies on vasta 33v...)
mutta onhan se miehille opettavaista käydä tuolla foorumeilla lukaisemassa naisten kirjoituksia...
no, itse oon kuullut vaan positiivisia kommentteja mutta kai jollakin voi olla kovat ennakkoluulot ja paineet...mutta se siitä mun osalta sillä mulla olis viimeisen 15 vuoden ajalta niin paljon synnytyskertomuksia plakkarissa että...(yks mun kavereista on esim ollut kolme kertaa naimisissa ja siis kolmen eri naisen mukana synnytyksessä ja mies on vasta 33v...)
mutta onhan se miehille opettavaista käydä tuolla foorumeilla lukaisemassa naisten kirjoituksia...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Oot JR ilmeisesti siis kuullut myös niitä tarinoita, joissa äiti on tuskissaan raapinut/purrut/hakannut/puristanut isän jalan/käden/kaulan/pään lunastuskuntoon? Tai joissa tilanne on kärjistynyt siihen, että kaikki synnytyssalissa isän lisäksi olleet ovat kääntyneet jotenkin isää vastaan?EuroJR kirjoitti:Joo mut mun pahin pelko olisi joutua mukaan synnytykseen. Siis helppohan se on naisen siinä kaiken keskipisteessä olla, kukaan ei ajattele miestä, joka raahataan sinne puoliväkisin katselemaan näkyä, joka olisi sensuroitu jokaisesta kauhuelokuvastakin...wretch kirjoitti:Jostain kumman syystä pidän näitä edellä mainittuja paikkoja aidosti pelottavina
Ai et ollut? Aijaa.. No.. onnea synnytykseen!
Oma mieheni pelkää kanssa ihan tosissaan. Ensisijaisesti ilmeisesti raskauden mukanaan tuomaa hormoonitoimintaa
-
Eveliina L
- Susikoski
Päädyin tälle foorumille täysin sattumalta pari päivää sitten ja minun ensireaktioni oli, että mitä helvettiä ja ensimmäinen ajatus, että murhista keskusteleminen on hullujen hommaa. Miksi näin? Murhat kuohuttaa ja puhuttaa aina. Kauhistelevat kukkahatut voisivat kauhistelujensa sijaan vähän tutustua aiheeseen.
Huono ennekö? Tajusin, että vanha käyttämäni nettinikki viittaa yhteen tunnettuun murhan uhriin.
Huono ennekö? Tajusin, että vanha käyttämäni nettinikki viittaa yhteen tunnettuun murhan uhriin.
Vauva-lehden AV-palstahan on aivan legendaarinen foorumi!
Itse eksyin sinne pari vuotta sitten kaverin mainittua palstasta, vaikka epäilinkin vähän koskettaneeko minua, lapsetonta ihmistä. Mutta sieltä on sittemmin monet naurut saatu, jos vaikka haluaa höyryjä päästellä niin tuo näyttää olevan monen anonyymin provoilijan kohtauspaikka. Aiheitakin riittää laidasta laitaan.
Itse eksyin sinne pari vuotta sitten kaverin mainittua palstasta, vaikka epäilinkin vähän koskettaneeko minua, lapsetonta ihmistä. Mutta sieltä on sittemmin monet naurut saatu, jos vaikka haluaa höyryjä päästellä niin tuo näyttää olevan monen anonyymin provoilijan kohtauspaikka. Aiheitakin riittää laidasta laitaan.
-
villivadelma
- Jane Marple
Eveliina L kirjoitti:Päädyin tälle foorumille täysin sattumalta pari päivää sitten ja minun ensireaktioni oli, että mitä helvettiä ja ensimmäinen ajatus, että murhista keskusteleminen on hullujen hommaa. Miksi näin? Murhat kuohuttaa ja puhuttaa aina. Kauhistelevat kukkahatut voisivat kauhistelujensa sijaan vähän tutustua aiheeseen.
Ja hyvin monella on muistikuvia Poliisi-tv:n jutuista ja jotka ovat jääneet kaivertamaan...täällä niitä voi käydä lävitse muitten kanssa. Tervetuloa värikkääseen joukkoomme, me olemme mukavia ihmisiä !=)
-
Eveliina L
- Susikoski
Se on totta. Poliisi-TV:n ja lehtien suurin moka onkin se, että ne eivät useinkaan kerro, että miten niissä jutuissa kävi. Täällä on käsitelty monia sellaisia tapauksia, jotka ovat aikanaan jääneet mieleen, mutta joiden lopputulosta (tai mahdollista kesken jäämistä) ei ole kerrottu missään muualla.Ja hyvin monella on muistikuvia Poliisi-tv:n jutuista ja jotka ovat jääneet kaivertamaan...täällä niitä voi käydä lävitse muitten kanssa.