Tosiaan osa niistä sun esittämistä solvauksista jäi kopioimatta, ensimerkiksi mielenkiintosi tappaa pieniä ja pitkäkarvaisia koiria, yms. lista on hyvin pitkä, mutta noistakin näkee varsin varsin selvästi mikä olet miehiäsi. Bipolaarinen raivoaja, jonka mielialat heittelee muutaman minuutin sykleissä, huomion kerjääjä, jonka huomiotta jättäminen saa aikaiseksi uuden raivokohtauksen ja solvausryöpyn. Olisi jo aika sinunkin Ed, uskoa, että toisten vainoaminen ei loppujen lopuksi tee sinusta palstalla suositumpaa ja minä en aio täältä lähteä minnekään vaikka kuinka vinkuisit.
niin ja muok. tämän kaltaiset toimet ei todellakaan nosta Ed sun profiiliasi millään tavalla. Olet lähinnä säälittävä ja varsinkin, kun pystyn todistamaan, etten ole ollut tähän aikaan paikalla
Kalessin› Olenpa minä ollut vedossa tänä yönä. Ihqut kommentit lähes kaikissa palstan ketjuissa. Olkaa hyvä ja lukekaa!
22/11/2007 06:45:08 * Kalessin quit
22/11/2007 06:46:57 * Kalessin joins Pub Prison - kaikki aineet sallittu
22/11/2007 06:47:47 ‹Kalessin› Huh, työlästä. Vielä kävib quoteseihin laittamassa sanasen. Olen varmasti kirjoittajien top kympissä kärkikolmikossa.
22/11/2007 06:49:04 ‹Kalessin› Vieläköhän jotain keksisi...Hyvä tietysti olisi saada paljon aikaan...
22/11/2007 06:49:12 * Kalessin quit
Keksi nyt hyvä mies jotain fiksumpaa ennen kuin kasvosi on lopultakin menetetyt.