Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)
Ei väsytä. Liika kofeiini on tehnyt tehtävänsä.
Johtajaksi jo ennen syntymäänsä tituleerattu Uuno Turhapuro kokeili siipiään monella alalla ja eteni lopulta Suomen presidentiksi asti (vaikka se taisikin olla vain unta). Mikä oli johtaja Turhapuron ammatti ensimmäisessä Turhapuro-filmissä vuodelta 1973?
Johtajaksi jo ennen syntymäänsä tituleerattu Uuno Turhapuro kokeili siipiään monella alalla ja eteni lopulta Suomen presidentiksi asti (vaikka se taisikin olla vain unta). Mikä oli johtaja Turhapuron ammatti ensimmäisessä Turhapuro-filmissä vuodelta 1973?
Eikös se ollut viulisti?
Ellei ollut vielä jotain muita ammatteja kirjekurssilla käytynä samassa leffassa.
Sama seuraavalle. Siis, oikaistakoon, jos olen väärässä ja joku muistaa paremmin.
Ellei ollut vielä jotain muita ammatteja kirjekurssilla käytynä samassa leffassa.
Sama seuraavalle. Siis, oikaistakoon, jos olen väärässä ja joku muistaa paremmin.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
-
Aizerbaidzan
- Angus MacGyver
Vastaan Atlantan kysymykseen, joka oli alun perin minun esittämä: viulisti. Uuno rakensi viulun tee-se-itse -ohjein ja opetteli soittamaan luonnonmenetelmällä.
Sosiaali- ja terveysministeri Laura Räty nostatti myrskyn ihmettelemällä Verkkouutisille, kuinka moni suomalainen oikeasti tienaa alle 2 600 tai 2 100 euroa kuukaudessa. Kuulutko itse jompaan kumpaan ryhmään?
Sosiaali- ja terveysministeri Laura Räty nostatti myrskyn ihmettelemällä Verkkouutisille, kuinka moni suomalainen oikeasti tienaa alle 2 600 tai 2 100 euroa kuukaudessa. Kuulutko itse jompaan kumpaan ryhmään?
En.
Mikä sinun mielestäsi on Suomessa hyvätuloisuuden raja? 3000€/kk? 4000€/kk? 5000€/kk? Vai jotakin ihan muuta? (bruttopalkasta kyse).
Mikä sinun mielestäsi on Suomessa hyvätuloisuuden raja? 3000€/kk? 4000€/kk? 5000€/kk? Vai jotakin ihan muuta? (bruttopalkasta kyse).
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Aika monitahoinen kysymys, heitän lonkalta, että 4000 euroa. Ainakaan omassa tuttavapiirissäni ei monikaan (tietääkseni) ansaitse sen yli.
Minkä väristä juomaa sulla on nyt lasissa?
Minkä väristä juomaa sulla on nyt lasissa?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
kulkijatar
- Remington Steele
Katkarapusimpukkapizza.
Uskotko viralliseen versioon syyskuun 11. päivän tapahtumista vuonna 2001, WTC ?
Uskotko viralliseen versioon syyskuun 11. päivän tapahtumista vuonna 2001, WTC ?
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Selitys voi olla joku muukin kuin meille on kerrottu, joten en välttämättä usko.
Vietitkö lapsuutesi ja nuoruutesi maalla vai kaupungissa?
Vietitkö lapsuutesi ja nuoruutesi maalla vai kaupungissa?
Gods made heavy metal.
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Vietin lapsuuteni talvet kaupungin liepeillä, ja kesät enimmäkseen maalla. Molemmat maailman parhaita paikkoja joka suhteessa.
Mikä on sinusta sopiva koko kaupungille, jossa viihtyisit/viihdyt? Esim asukasluku?
Mikä on sinusta sopiva koko kaupungille, jossa viihtyisit/viihdyt? Esim asukasluku?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Enpä ole koskaan asunut paikassa jossa olisi yli 30 000 asukasta, joten voipa olla että se "asukaslukuraja" menisi sitten siinä. Olen ainakin tullut siihen tulokseen että esim. Helsinki ei luultavasti sopisi asuinpaikakseni. Pienemmissä paikkakunnissa toki voi haitata esim. erilaisten palvelujen rajallisuus, mutta onneksi varsinkin internet taas helpottaa tässä tilannetta kun monet isompien paikkakuntien palvelut ovat omalla tavallaan käytettävissä tätä kautta myöskin niillä pienillä paikkakunnilla.
Saitko osasi Putinin juustosta?
Saitko osasi Putinin juustosta?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
En saanut, koska en lähde kauppaan jonkun juuston takia pelkästään ja eipä tuo juustoasia minua hetkauttanut muutenkaan.
Kumpi miellyttää ajatuksista enemmän: Asua maalla vai kaupungissa?
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Asua maalla. Molemmista on kokemusta, mutta toivon todella paljon tilaa ympärilleni, joten tuskin koskaan enää kaupunkiin pesiydyn pysyvästi.
Hyvä kysymys, seuraavalle vielä sama
Hyvä kysymys, seuraavalle vielä sama
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
-
mikaelk
Kaupunki - kaikki mitä tarvii on lähellä, kun maaseutua kaipaa niin mökkimaisemiin.
Käytätkö huuto.nettiä?
Käytätkö huuto.nettiä?
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
En käytä.
Annatko saamiasi lahjoja eteenpäin?
Annatko saamiasi lahjoja eteenpäin?
En.
Oletko tavaroiden ja materian suhteen minimalisti vai hamstraaja? Miksi?
Oletko tavaroiden ja materian suhteen minimalisti vai hamstraaja? Miksi?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol