Ja jos viesti on feikki, niin sitten vaan syytettä kehiin... Itse asiassa, jos olisin S., haastaisin itse oman mutsini asioideni levittelystä netissä.
Ei niitä oikeuden istuntoja turhan takia salata.
aivan samaa mieltä!ABC kirjoitti:Oli miten oli, kuka haluaa aikuisena lukea netistä omat yksityisimmät asiansa nimen ja kuvan kera?
Ja jos viesti on feikki, niin sitten vaan syytettä kehiin... Itse asiassa, jos olisin S., haastaisin itse oman mutsini asioideni levittelystä netissä.
Ei niitä oikeuden istuntoja turhan takia salata.
En ole aikaisemmin kommentoinut tapausta jotenka ei minun tarvitse mitenkään "puolustautua". Eikä äidin mielestäni olisi tarvinnut kertoa tuota että oli hyväksikäytetty vaan olisi voinut vaikka käyttää samaa sanamuotoa kuin sinä skoone.skoone kirjoitti:Täällä spekuloitiin hirttoyrityksistä, kuristamisista ja ties mistä. Älkää enää viitsikö puolustautua. Minusta oli ihan oikein, että saimme kuulla esimerkiksi sen, että kyseessä oli ihottuma. Ja myös sen, että tyttö ei ollut esim. psyykkisesti sairas, vaan kävi tuota koulua sen vuoksi, että oli ollut mukana traumaattisessa tapauksessa.jamppa kirjoitti:Käsittääkseni myöskään täällä ei spekuloitu mistään hyväksikäytöistä vaan kaulan alueen "hiertymistä" jotka paljastuivat äidin kertomana atooppiseksi ihottumaksi.
Sorry, että laitoin juttuni sun viestiin. Ja tuosta loppukaneetistasi olen samaa mieltä.jamppa kirjoitti:En ole aikaisemmin kommentoinut tapausta jotenka ei minun tarvitse mitenkään "puolustautua". Eikä äidin mielestäni olisi tarvinnut kertoa tuota että oli hyväksikäytetty vaan olisi voinut vaikka käyttää samaa sanamuotoa kuin sinä skoone.skoone kirjoitti:Täällä spekuloitiin hirttoyrityksistä, kuristamisista ja ties mistä. Älkää enää viitsikö puolustautua. Minusta oli ihan oikein, että saimme kuulla esimerkiksi sen, että kyseessä oli ihottuma. Ja myös sen, että tyttö ei ollut esim. psyykkisesti sairas, vaan kävi tuota koulua sen vuoksi, että oli ollut mukana traumaattisessa tapauksessa.jamppa kirjoitti:Käsittääkseni myöskään täällä ei spekuloitu mistään hyväksikäytöistä vaan kaulan alueen "hiertymistä" jotka paljastuivat äidin kertomana atooppiseksi ihottumaksi.
Eiköhän se ole niin, että suhtautuminen ja kertominen vaikeistakin asioista riippuu paljolti ihmisen luonteesta.Eveliina L kirjoitti: uhrin suojelu ei olisi niin tarpeen ellei olisi vallalla käsitys, ettei asioista saa puhua, koska ne ovat häpeällisiä.