En sanonut mitä ne etupäässä ovat olleet, vaan sanoin että Anneli on myöskin kiistänyt tehneensä itse teon.Toripolliisi kirjoitti:Ne vakuuttelut ovat olleet kyllä etupäässä tyyliin:" Teillä ei ole mitään minua vastaan!" Siis kyseenalaistanut vain syyttäjän näyttöä, jonka riittävyyttä kieltämättä moni muukin oli arvuutellut, että riittääkö tuomioon vaikka tekijä tiedetäänkin.Lisbeth kirjoitti:Kyllä se on sitäkin vakuuttanut. Annelin käytös ei vaan ole ollut kovin johdonmukaista.Säteri kirjoitti:Annelin käytöksessä ei ole tippaakaan syyttömänä tuomitun ihmisen merkkejä, syyttömästi tuomittu olisi ratkennut itkuun ja huutanut jo aikaa sitten ettei tämä voi olla totta. Anneli on keskittynyt mehutesteihin ja hiusten harjaamiseen osoittaakseen näytön heikkoutta, ei vakuuttamaan syyttömyyttään tekoon.
Jos itse olisin pidätettynä murhasta, pyrkisin kyllä paitsi kieltämään syyllisyyteni myös osoittamaan miksi näyttö on hatara. Ei siinä mitään sinänsä erikoista ole. Oikeudessa kun ei paljon paina ei:n hokeminen, ja kyllähän sen nyt jokainen tajuaa.