Onko kukaan teistä kirjoittajista ajatellutkaan sitä, että Aarniolla on vaimo, poika, tytär ja vanhemmat ym. sukulaiset ja ystävät, jotka lukevat teidän aivoituksianne netistä.
- ei olla ajateltu, kukaan meistä ei nimittäin osaa ajatella, me ollaan ihan tasan yhtä tyhmiä kaikki täällä.
Kovasti paljon tyhmempiä kuin saataviaan oikeusistuntoihin vaatimaan aikova saara.
Jos minä olen jotain Aarnion päälle puhunut, niin en ole edes huomannut,
niin tyhmä mää olen

.
Kai olet huomannut, ettei meillä ole ollut esittää ensimmäistäkään omaa ajatusta, me vaan olemme papukaijoina toistelleet mitä syyttäjät ja muut ovat kertoneet.
Minä kyllä hetken aikaa ajattelin rouva Aarniota ja iäkästä anoppiaan, mutta sitten huomasin, että olihan sillä saarallakin ollut halu lörpötellä Aarnion vieraissakäymisistä sanomalehdelle

jo ennen mitään julkista käsittelyä, ja siten asia heidän ja kaikkien ystäviensä ja tuttaviensa tietoon saattaa, joten ajattelin, että jos ei prostituoidullakaan ole mitään häpyä, niin mitäs sitten minäkään tässä kainostelen.
Fakta lienee se, että Aarnio joutuu olemaan seuraavat vuodet vankeudessa ja te kaikki täällä vapaalla jalalla olevat henkilöt puhutte asioista, joista teillä ei ole minkäänlaista käsitystä.
- viittaan edelliseen vastaukseeni.
Viestittelet nyt henkilöille, joilta puuttuu lähes totaalisesti käsityskyky, varmaan joutuu olemaan vankeudessa, jos se kerran on sitä faktaa.
Faktaa on aina uskominen, näin olen kuullut.
Syyttäjä Jukka Haavisto on faktat kertonut.
Aarniolta löydettiin PostIt-lappu täynnä numeroita, jotka voivat olla kiloja, huumekiloja. Niitten täytyy olla hänen omia huumekilojaan, sillä ei huumepoliisipäällikkö voi muistiinmerkitä kenenkään muun huumekiloja. Tätä mieltä.
Sitten hällä oli puhelin kenkäpiilossa, se oli varmaan sellainen puhelin, jolla oli saaralle soitelllut autotallista, et onks rata vapaa. En tiedä taksoista, olisko ollut parin varvin hinta koteloituna sinne autotalliin myös.
Jättäisin teinä myös nuo ala-tyylin ilmaisut kyseisestä prostituoidusta täällä kertomatta, koska Aarnio taitaa olla se henkilö, joka nyt on epäiltynä rikoksista.
- taidat olla väärässä, sillä saara kertoili, että ei ole moksiskaan, vaikka häntä on jopa hulluksi mainittu jossain. Toki voisimme pidättäytyä kieroilmaisuista, se olisi henkilöä kohtaan korrektia, hänhän on pitkän päivätyön tehnyt ja jo siitä syystä ansaitsee asiallista kunnioitusta
Minusta saaraa ei täällä ole hulluksi mainittu, mutta minä kyllä pidän häntä hieman tyhmänä.
Mutta prostituoituja en pidä tyhminä tai hulluina, yksilöitä vain.
Olkoon tämä omistettu kaikilla saaroille:
http://www.youtube.com/watch?v=OqKRaPCAJHI
Sinä hienon työsi tehneenä käyt nukkumaan
sinä hetken rauhoitut ja olet vaan
Kaikki varmaan tahtoisi
et joku työstään kiittäisi
vaan yksin jäät ja yksin unet näät
Sinä hienon työsi tehneenä käyt nukkumaan
vaikka ehkä rauhoitut et unta saa
Sillä mietit miten käy jos ei missään enää näy
niitä jotka jaksaa sinua ymmärtää
Kertosäe: Kiitos ja kunnia aina jäävät saamatta
Kuka sankariksi nostaa raskaan työnsä raatajan
Kiitos ja kunnia aina jäävät saamatta
Kuka varjoista sut huomaa
Missä sinua odottaa kiitos ja kunnia
En usko, että kyseinen "huora-saara" on huvikseen mennyt ratikalla sisäministeriöön avautumaan.
- kun yhtään ei voi tietää miksi meni elämänsä parasta tekoa suorittamaan, mulla on kielenpäällä joku vanha sanaparsi, mutta en muista kuin sen alun: "Ennen maa repee kuin...".
Rahanahneut..., siis oikeutetusti rahojaan peräämään
Sinä kun olet tätä ilmeisesti paljonkin pohtinut, niin mitä epäilet saaran pelkäävän. Kun ei uskalla kotonaan asua. Seksi- ja rahantalletussuhteestahan tässä vain on kysymys ollut, ainakin viimeisimpien tietojen mukaan. Keke ja TeeHoo on linnassa. Kuka ei ole linnassa?