Mikä ärsyttää tänään?
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Kaikki. Aikalailla. Ihmiset, eläimet, ulkoavaruuden oliot, lumisade, se että ei sada, loska ja kuivat tiet, ihmiset, työpaikat ja työttömyys, maito ja maidottomuus, ihmiset, musiikki, elokuvat, ihmiset.. ai joo ja ihmiset.
Niin ja ihmisetkin, ne perkeleet.
Niin ja ihmisetkin, ne perkeleet.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
tänään ärsyttää miehen parhaan ystävän naisystävä joka yrittää rikkoa kaverusten välejä ja on tekopyhä lehmä...en yleensä sorru nimittelyyn mutta tässä kohtaa on ihan pakko
Minulla on yksi ohjenuora ollut tärkeä läpi seurusteluelämän: miehen ystävyyssuhteisiin ei pidä puuttua ja niille kavereille pitää olla ystävällinen ja heidän seurassaan ei juoda päätä täyteen tai tehdä muuta noloa...en yksinkertaisesti ymmärrä naisia jotka asettuvat poikkiteloin miehensä ja tämän ystävien väliin...tässäkin tapauksessa mieheni on tuntenut kaverinsa vaippaikäisestä asti...
Minulla on yksi ohjenuora ollut tärkeä läpi seurusteluelämän: miehen ystävyyssuhteisiin ei pidä puuttua ja niille kavereille pitää olla ystävällinen ja heidän seurassaan ei juoda päätä täyteen tai tehdä muuta noloa...en yksinkertaisesti ymmärrä naisia jotka asettuvat poikkiteloin miehensä ja tämän ystävien väliin...tässäkin tapauksessa mieheni on tuntenut kaverinsa vaippaikäisestä asti...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Ei voi muuta sanoa kun: NIINPÄ! Mulle on ainakin ihan kunnia-asia, että välit on hyvät miehen parhaaseen kaveriin, ja suhtaudun siihen muutenkin niinkun perheenjäseneen. Se on ollut kauan ennen mua, ja tulee olemaankin vielä kauan mun jälkeen, jos erotaan.cicero kirjoitti:tänään ärsyttää miehen parhaan ystävän naisystävä joka yrittää rikkoa kaverusten välejä ja on tekopyhä lehmä...en yleensä sorru nimittelyyn mutta tässä kohtaa on ihan pakko![]()
Vihaan tyttöystäviä
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
tänään ei tosiaan onnistu mikään...typykkä ei suostu nukkumaan päiväunia vaan huutelee tuolta sängystä....ei tosiaan ole nukkunut koko päivänä ja tekemistä olisi ollut sellaista mitä ei pysty kun tyttö on hereillä..."huokaus" (onneksi mies tulee kohta kotiin ja mä pääsen uimaan...ehkä tää päivä sittenkin tästä vielä kirkastuu....)
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Ansaitsisit sen litsrin jostain ihan muusta.VoDKa kirjoitti:Ärsyttää, että eilen väsyneenä tilitin ihmisille liikaa, kerroin juttuja mistä olisi pitänyt vaieta jne. Ansaitsisin kunnon lyönnin ja vähintään yhden luunmurtuman typerästä käytöksestä.
Tänään ärsyttää Duracel-duunikaverit, fanaattisuus, kapeakatseisuus, hypokondria, huumorintajuttomuus, liukkaat kadut, yskä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...