Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Gladys
David Starsky
Viestit: 4508
Liittynyt: To Loka 01, 2009 6:53 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Gladys »

annaanna kirjoitti:Naurattaa tää Pub Prisonin seinäruusun joulukuun sivistynyt ja itseriittoisa "ryyppyputki".
Liity seuraan, tarjoan lasillisen. :)
All is pretty.
- Andy Warhol
annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Gladys kirjoitti:
annaanna kirjoitti:Naurattaa tää Pub Prisonin seinäruusun joulukuun sivistynyt ja itseriittoisa "ryyppyputki".
Liity seuraan, tarjoan lasillisen. :)
Alas oot sinäkin seinäruususeni vajonnut.

Uusivuosi on hapotellessa Pub Prisonissa jatkunut, kaksi päivää sitten torstaina vonkasit seuraa iltakahdeksalta:
Gladys: Kelpaisiko pienet lämmittävät näkäräiset torstaille? Anyone? Voisin tarjota., ihan-kuka-tahansa-käy-minä-tarjoan -linja jatkuu.
Sivistymättömät moukatkin :mrgreen: kyllä kelpaisi.

Voisin tarjottuun tarttua, jos sen tarjoana olisi vaikkapa Sirpa. Olen mielestäni onnistunut Sirpan kanssa hyvin, saavuttanut tietynlaisen päämäärän, johon ei käsittääkseni kukaan muu palstalla ole yltänyt. Ei Sirpan omienkaan sanojen mukaan.

Sirpalle!

Näin Sirpa minusta taannoin totesi:
annaanna, sinä olet ylimielisin ja tyhmin paskiainen mihin ole koskaan seitsemän vuoden minfokirjoitushistoriassani törmännyt. Terveisiä myös taralta - uskon, että hän yhtyy mielipiteeseeni.
annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Törmäsin muuten itseäni naurattaneeseen viestiin tuota ^ylläolevaa viestiä etsiessäni.

En tiedä kuinka monessa yliopistossa Sirpa on kirjoilla ollut. Mutta jotain tälllainen sivitymätön houkkakin on näköjään filosofoinut tuon Sirpan kanssa, joka varmaan väittelisi vanhan vihtahousun lisäksi kaikenmaailman ainstainit maan rakoon. Aiheesta kuin aiheesta.
Kirjoittaja annaanna » 17 Touko 2014, 13:52
Sirpa kirjoitti:Kuulepas, annaanna, kun teillä on ymmärräskyvyssä vikaa - tässä ei ole nyt kyse oikeusturvasta, jos sitä ei ajatella koko Suomen kannalta, johon merkitykseen syyttäjä Valkama juuri viittasi.
...

Vai siteeraisinko Einsteiniä: jos et pysty sanomaan sitä lyhyesti, et ole ymmärtänyt koko asiaa.
Ainstainilla oli ymmärryskyvyssä vikaa tai sitten tyyppi ei koskaan joutunut pohtimaan tosi visaisia juttuja, kuten tätä Jukka S. Lahden surmaa, jos moiseen päätelmään itsensä hirtti.
Ajatteleppas nyt Sirpa ihan omilla aivoillasi. Jos viestin lyhyys korreloisi käsityskykyä niin eihän meistä kumpikaan siinä tapauksessa . . . Hyljätkäämme tyypin teoria, oli niin epäsiisti ulkoasultaankin koko ukko!
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Ja vaan lasillisen sangriaa otin... Ja vähän olutta. Ja tilkan glögiä. Ja seinäruusuks heti...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Etkös sä mummo ole?
Näin olen viestestäsi käsittänyt, sitä mummoksi tuloa siellä pubissa riekkunut :D 8).

Sillai kai! Seinäruusuksi pääsee.

Onnea vaan, jos jo syntynyt!
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

No vasta tulossa. Mummoks. Pitkä on odottelu vielä... Olis jo kesä!

Ps. Tarkkaan se bongaa..
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Frankie
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ke Touko 09, 2012 5:45 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Emmä tiedä, mutta olet tupletti vallan kupletti. Pelkkä housu. Nimenomaan ylimielinen. Ei kukaan fiksu saatana siteeraa itseään. Nolo. Väsynyt tapaus. Houkka.
Taputtele itseäs nyt vielä julkisesti olkapäähän helvetin ammeeseen pierijä.
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Gladys kirjoitti:Annaannan kirjoitus on hyvä esimerkki täysin sivistymättömän ja huonolla itsetunnolla varustetun henkilön ala-arvoisesta aivopierusta. Pisti naurattamaan (vaikkei reppanoille saisikaan nauraa).
Naurattihan tuo minuakin, vaikka siinä kaadettiin lietettä niskaani melko lailla. Annaannan ainoa tavoite näitä herjausviestejä kirjoittaessaan on saada haastettua riitaa ja joidenkin kohdalla se saattaa onnistuttuakin. Minä annan itse mieluummin sen pierun tulla ulos sieltä peräreiästä kuin suusta aivopieruna.
Gods made heavy metal.
Avatar
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: To Touko 20, 2010 8:28 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

annaanna kirjoitti:Nauratti minua tuo "sokea" neuvomassa "sokeaa" tuossa kaksoisnikkien roviopolttoasiassa. Se melkein taisi parille nikille selvitä. Kukaties.
Tahaton huumori jatkui, kun tuolla nuo kana-aivot pohtii Lumialla lukemista. Palstan mobiiliversion.

Iha helppoo!
Kirjoittaja irmuska » 10 Tammi 2015, 06:51
Dr Bergmeister kirjoitti:Aikaisemmin olen tässä monen kuukauden ajan lukenut mun Lumiasta murha.infon palstaa ilman mitään probleemia, mutta kun nyt tuli tämä uusi mobiiliversio käyttöön, loppui Lumiasta minfon lukeminen. Sehän ei enää pelittänytkään kuten ennen. Joten kiitosta vaan keksijöille :evil:
No mutta mikäs? Itse selaan myös Lumialla ja pelittää mainiosti... Senhän pystyy vaihtamaan takaisin siihen norminäkymään jos tahtoo, alareunassa on teksti "switch to full mode" niin siitä. Jos ei siis halua sitä mobiiliversiota käyttää.
No käypäs nyt neuvomassa korkeasti kunnioittamaasi desanttia. Kyselee vähän samoja asioita ja on pulassa omenakorinsa kanssa. Mutta muista taas teititellä. Tämä on vakava paikka..
..saapa nähä..
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Bias »

Todella vakava...
sisotalo kirjoitti:Minulla on vain Applen laitteita, Ipad, Iphone, Imac, mistä löyden Murha.info Appin?
Täältä
store.apple.com/getreal.lol
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
silves
Remington Steele
Viestit: 209
Liittynyt: Ti Heinä 09, 2013 9:25 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja silves »

Gladys kirjoitti:Annaannan kirjoitus on hyvä esimerkki täysin sivistymättömän ja huonolla itsetunnolla varustetun henkilön ala-arvoisesta aivopierusta. Pisti naurattamaan (vaikkei reppanoille saisikaan nauraa).
Samaa mieltä, ettei reppanoille saisi nauraa. Tämä po. nimimerkki lienee törkeimpien viestien maailmanmestari. Joku kirjoitti, että hän tarkoituksella hakee riitaa tai tappelua - voi olla näin.

Je suis Charlie - tuplalle hyvää jatkoa ja onnistumisia riidan haastamisissa ja ehkä joskus jopa voittaa olympialaisissa törkysarjan kultamitalin.
annaanna

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Valtavan hauskaa
Sivistynyttä ja OMAPERÄISTÄ!

Huvitti, kun luin tuo hulvattoman aivopierusi siitä, miten joku joskus voi voittaa olympialaisissa törkysarjan kultamitalin. Jo vain oli hassusti lohkaistu.

Je suis Charlie -lisäys antoi viestiin tuollaisen mannermaisen kepeän, ja kuitenkin samalla jotenkin niin kultturellin, vaikutelman. Että lukija tietää, ettei täällä mikään maalaistollo ja pottunokka kirjoittele, vaan ihan on nää ranskat ja muut latinat hallussa.

Hienopieru ja kermaperse hemmafrån! Frankieta vois kiinnostaa miten sä ammeeseen piereskelet. Onko joukossa töräys kevyttä Flora Vispiä? Pinnalle ilmestynyt kevyt hattara ilmaisee, että pinnan alla kuohuu!

Soittaa suutaan ja leukojaan lonksuttaa jollakin rikollisten suosimalla keskustelupalstalla :mrgreen:. Niin omahyväisenä, ettei mitään määrää. Paskaapuhuen. Tässä on niin paljon tahatonta komiikkaa. Tää samainen nikki taannoin kyseli, että miten tältä palstalta pääsee pois. Ei ole tälle se näköjään selvinnyt.

Tässä ^ sulle Frankie on todellinen housu, mulla on sulka hatussani. Minä olen saanut vertaansa vailla olevat mainesanat Sirpalta. Teeppä kuule perässä :mrgreen: .
Ja hio finninaama tuota ylimielisyyttäsi, todella ylimieliseksi paskiaiseksi sulla on vielä matkaa.
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Naurattaa toistuva trollien syötäntä.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Avatar
irmuska
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 7:16 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja irmuska »

Annaanna..
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Frankie
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ke Touko 09, 2012 5:45 pm

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Ahahahahahahah!!!

Juu, sulkahattu päässä ja korkokengät jalassa 150cm pitkä trolli annaanna.

Kuva
Vastaa Viestiin