Mikä ärsyttää tänään?
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Vähemmän yllättäen, ihmiset jälleen kerran. En ymmärrä miksi ne muuttuu välillä ihan total assholeiksi, vaikka muulloin voisivat olla ihan ok. Ja sitten kun tuo muuttuminen tuntuu tapahtuvan aina samaan aikaan, niin että kun edellisen kanssa on keskustellut, niin seuraava kusipää kehiin.
Lisäksi ärsyttää, että purkinavaaja on hukassa ja se, että kello on puoli yksi päivällä ja oon jo totaalisen vittuuntunut.
Lisäksi ärsyttää, että purkinavaaja on hukassa ja se, että kello on puoli yksi päivällä ja oon jo totaalisen vittuuntunut.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Mua melkein ärsyttää (70 euron kokouspalkkiosta huolimatta), kun pitää/saa lähteä illaksi istumaan yhden yhdistyksen valtuuston kokoukseen. Ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio hyväksyttävänä...
Onhan se mukavaakin pari kertaa vuodessa, mutta jotenkin vaan tuntee itsensä kumileimasimeksi, kun lähes kaikki asiat on jo valmiiksi pureksittuja.
Näön vuoksi vaan muutamia puheenvuoroja vaihdetaan.... viime vuonna hirvistä, nyt ehkä teistä ja ojituksista
(ja tietenkin se jokavuotinen narinan aihe: toimihenkilöiden matkakulut)
EDIT: ja sit vielä ärsyttää nuo edellisen kirjottajan avatar-in tonttulakit
Onhan se mukavaakin pari kertaa vuodessa, mutta jotenkin vaan tuntee itsensä kumileimasimeksi, kun lähes kaikki asiat on jo valmiiksi pureksittuja.
Näön vuoksi vaan muutamia puheenvuoroja vaihdetaan.... viime vuonna hirvistä, nyt ehkä teistä ja ojituksista
(ja tietenkin se jokavuotinen narinan aihe: toimihenkilöiden matkakulut)
EDIT: ja sit vielä ärsyttää nuo edellisen kirjottajan avatar-in tonttulakit
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Älä nyt, minun työpaikalleni ilmestyivät ensimmäiset musiikkia soittavat jouluvalot lokakuun puolivälissä.maija turjukka kirjoitti:^No mä nyt vaan inhoon sitä, että jouluhössötykset alkaa vuosi vuodelta aikasemminja sitäkin, että tänä vuonna mun mielenkiintoni on vienyt ihan muut asiat (niinku esim. tää murhainfo
)
-ei mitään henkilökohtaista sulle-
Ja en itsekään ole joulufani, ainoa syy tuohon tonttulakkeihin on se, etten jaksa koristella täällä mitään joulukoristeita, niin juhlistan joulua sitten edes netissä hieman.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ärsyttää, etten voi olla oma itseni, vaan pitää lieventää asteella kaikkia tunteita, mitä oikeasti tuntee ja siltikin ne ovat usein liian rajuja muiden luettavaksi ja nähtäväksi. Se aiheuttaa lisäturhautumista joka purkaantuu vihana (jota sitäkin pitää lieventää -> lisää vihaa).
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
Minney Magia
- Martin Riggs
-
Kalessin
- Adrian Monk
mua vituttaa ihan suunnattomasti tyytymättömät ihmiset, jotka rutisee joka saatanan asiasta vaikkei ole mitään aihetta. Se perusnegatiivinen asenne, että aina on jostain valitettava on ihan perkeleen raivostuttavaa! mä en ymmärrä, et jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin miksei vaan voi pitää päätään kiinni ja jos kaikki on hyvin niin miksi pitää keksimällä keksiä jotain mistä valittaa???
esim:
"mulle tuotiin nyt tähän kahvin kanssa sokeria vaikken sitä tarvitsekaan"
"no älkää laittako sitä sitten sinne kahviin, jos ette käytä"
tai
"minkä takia tuolle toiselle potilaalle on laitettu lautaselle enemmän salaattia kuin minulle?"
"ei siinä pitäisi olla enempää, samanlaiset annokset tulee kaikille"
"no mutta kun laskettiin, että tuolla toisella on viisi palaa ananasta ja minulla vaan kolme. Oikeasti en edes pidä ananaksesta, mutta kun tuolla toisellakin on...."
anna mun kaikki kestää....yhdyn vodkan mielipiteeseen, että suurimman osan ajasta vihaan ihmisiä.
esim:
"mulle tuotiin nyt tähän kahvin kanssa sokeria vaikken sitä tarvitsekaan"
"no älkää laittako sitä sitten sinne kahviin, jos ette käytä"
tai
"minkä takia tuolle toiselle potilaalle on laitettu lautaselle enemmän salaattia kuin minulle?"
"ei siinä pitäisi olla enempää, samanlaiset annokset tulee kaikille"
"no mutta kun laskettiin, että tuolla toisella on viisi palaa ananasta ja minulla vaan kolme. Oikeasti en edes pidä ananaksesta, mutta kun tuolla toisellakin on...."
anna mun kaikki kestää....yhdyn vodkan mielipiteeseen, että suurimman osan ajasta vihaan ihmisiä.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ärsyttää, etten muista mistä piti valittaa. 
Eikun joo. Ärsyttää toi Tapasin julkkiksen-ketjun. Tuntuu että se on vain brässäilyä ja juuri semmosta että iih, mäpä tapasinkin sen ja sen ja sen, ootteks nyt vähän kade niiq.
(Ja joku kohta heittää että olen vain kateellinen. Tuskin, olen tavannut moniakin julkkiksia ihan kunnon kansainvälisiin starboihin asti, mutta ei se ole minusta silti muuta kuin tässä sivuseikkana mainitsemisen arvoista.)
Eikun joo. Ärsyttää toi Tapasin julkkiksen-ketjun. Tuntuu että se on vain brässäilyä ja juuri semmosta että iih, mäpä tapasinkin sen ja sen ja sen, ootteks nyt vähän kade niiq.
(Ja joku kohta heittää että olen vain kateellinen. Tuskin, olen tavannut moniakin julkkiksia ihan kunnon kansainvälisiin starboihin asti, mutta ei se ole minusta silti muuta kuin tässä sivuseikkana mainitsemisen arvoista.)