17-vuotias tyttö poltettiin elävältä, Kokemäki 30.1.2015

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Läskikissa
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Helmi 02, 2015 1:18 am

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja Läskikissa »

Uskon itse edelleen, että kyse voi olla harkitsemattomasta taposta ja ettei tapaukseen liity muita osapuolia. Voin olla täysin väärässäkin, mutta mielestäni tekijän palovammat ja muu tunarointi vaikuttaa enemmän siltä, että siellä on toimittu hätäisesti ja vähän paniikissa. Pidän todennäköisempänä vahinkoa, jota on yritetty kiireesti peitellä.
Ande kirjoitti:Ei uskonto ole mikään lieventävä asianhaara, että juuri tätä ei saisi tuomita.
Mutta uskonto ei myöskään saa olla pahentava asianhaara, jonka vuoksi tuomita. Tästä keskustelusta tulee ihan selvästi ilmi, miten henkilö on tuomittu jo ihan yksistään uskonnon takia. Muslimit sitä ja muslimit tätä. Pysykää kaukana muslimeista. Muslimit kohtelee naisia kuin koiria. Koko juttu tapahtu, koska muslimi. Jos kokonainen ihmisryhmä tuomitaan vain heidän uskontonsa vuoksi, on jotain pielessä.

Minä olen itse asunut useassa maassa, eikä minulla ole koskaan ollut ongelmia muslimien vuoksi. Minulla on ystävinä muslimimiehiä ja musliminaisia. Koiranhihnassa kulkevat musliminaisetkin täällä elävät ihan onnellista ja itsenäistä elämää, käyvät koulussa, opiskelevat ja työllistyvät. Siellä Ranskassakin olen aikaani viettänyt, eikä ongelmia ollut. Kahdesti olen joutunut miehen ahdistelemaksi, mutta kumpikaan heistä ei tietääkseni ollut muslimi ja toinen heistä oli varmuudella katolilainen kristitty. Ristiinnaulitsemistako minun pitäisi tässä alkaa pelätä sen miehen suhteen?
äxxä
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2014 8:14 am

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja äxxä »

– Hän pyysi varmaankin tulkkia vain v****illakseen, nimettömänä pysytellyt käräjäoikeuden työntekijä arveli Seiskalle.

Seiskan saamien tietojen mukaan epäilty on asunut Suomessa vuosia, joten on syytä olettaa, että hän on osannut suomen kieltä ainakin välttävästi.



Taitaa olla melekonen köppänä tämä kaveri.
Ilman mitään rasistista kummastusta, niin ainakin tällä meän paikkakunalla nämä samaa kansalisuutta edustavat kollit. kyttäävät nuoria 14-18v tyväriä.
Joskus ollu juttuaki kahavipöytä keskusteluissa näistä itämaan tietäjistä.
Työkaverilla oli oikeen oma kohtasta kokemusta ku joku tämmönen iran/siltä suuntaa oleva 27v mies oli pokailut sen 14v tyvärtä. liekkö heillä kulttuurissa moinen suotavaa. tässäkin tapauksessa kuitenkin on tuo ikäero aika kova tommoselle alaikäiselle teinille. Eikös nämä huhujen mukaan ole ollu ihan kimpassa tai jotain sutinaa kuitenki. Töivon mukaan oikeus toteutuu edes jollakin tasolla.
peteme
Neuvoja-Jack
Viestit: 576
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:10 pm

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja peteme »

Voisitteko jo lopettaa tämän rasisti sitä tätä keskustelun. Muslimit jees jees. Pitääkä helvetti huolta muslimit yms kiihkokansa ettei teidän edustajat käyttäydy vieraassa maassa sitten tällä tavalla. Ei se lisää suvaitsevaisuutta ainakaan minun kohdalla. Loppu vähäinekin tämän tapauksen jälkeen. Laittakaa nää kuriin ja nuhteeseen.
sine qua non

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja sine qua non »

Tämän miehen rikosurahan on ollut selvässä noususuhdanteessa, kevyemmästä varastelusta siirtynyt painavampaan (aseen varastaminen), siinä sivussa vähän tapella nujakoinut, kusettanut naapureita ja tuttuja ja valehdellut minkä kerennyt. Vääräuskoistahan saa toki huijata mennen tullen, mutta en tietenkään väitä, että tässä olisi siitä kysymys... Sen sijaan totean, että vaikka ei psykopaatteja enää olekaan, niin sellainen tästä miehestä kuitenkin tulee mieleen.

Ennustan, että mielentilatutkimusta pukkaa, kunhan siihen saakka asian käsittelyssä päästään...
Juanita
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Su Tammi 20, 2008 7:21 pm

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja Juanita »

http://www.satakunnankansa.fi/Kotimaa/1 ... uleen.html

Vähän asian vierestä, mutta kuvaa naisen asemaa Afganistanissa. Toivottavasti epäilty ei keksi väittää että uhri tuikkasi itse itsensä tuleen.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja joey »

Vaikka olisi asunut Suomessa kymmenenkin vuotta, lakitekninen sanasto ei ehkä ole edellisistä tuomioista huolimatta tullut niin tutuksi että kaikki menisi jakeluun. Johonkin varkautta käsittelevään istuntoon tuollainen mulkvisti voi mennäkin olkiaan kohautellen, mutta tappotuomioon vastatessaan on varmaan aika motivoitunut ymmärtämään kaiken mitä salissa puhutaan.

Tämä tapaus on taas hyvä esimerkki siitä, miksi rangaistuskäytännössä on mielestäni parantamisen varaa, ja että surman jälkeisen toiminnan pitäisi vaikuttaa rikosnimikkeeseen enemmän kuin se nyt vaikuttaa. Pikaistuksissa voi kyllä tappaa, mutta ruumiin siirtäminen autiotaloon ja koko kiinteistön polttaminen vie aikaa, jonka aikana ehtii kyllä harjoittamaan jo jonkinlaista harkintaakin. Jos yrittää hävittää ruumiin, pitäisi minusta napsahtaa murhasyyte.
ada
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 6:20 pm

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja ada »

Sosiopaatti tulee mulle tästä kaverista mieleen. Ja veikkaanpa, että sitä "diagnoosia" olisi tässä ketjussa moni muukin jo vilauttanut, jos ei tuo muslimihuntu hämärtäisi niin monen näkökenttää.
Ennustaminen on vaikeaa, etenkin tulevaisuuden ennustaminen
Avatar
siesta
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Ke Kesä 18, 2014 7:00 am

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja siesta »

joey kirjoitti:Vaikka olisi asunut Suomessa kymmenenkin vuotta, lakitekninen sanasto ei ehkä ole edellisistä tuomioista huolimatta tullut niin tutuksi että kaikki menisi jakeluun. Johonkin varkautta käsittelevään istuntoon tuollainen mulkvisti voi mennäkin olkiaan kohautellen, mutta tappotuomioon vastatessaan on varmaan aika motivoitunt ymmärtämään kaiken mitä salissa puhutaan.

Tämä tapaus on taas hyvä esimerkki siitä, miksi rangaistuskäytännössä on mielestäni prantamien varaa, ja että surman jälkeisen toiminnan pitäisi vaikuttaa rikosnimikkeeseen enemmän kuin se nyt vaikuttaa. Pikaistuksissa voi kyllä tappaa, mutta ruumiin siirtäminen autiotaloon ja koko kiinteistön polttaminen vie aikaa, jonka aikana ehtii kyllä harjoittamaan jo jonkinlaista harkintaakin. Jos yrittää hävittää ruumiin, pitäisi minusta napsahtaa murhasyyte.
Linnassa tää kaveri vasta kärsiiki, mahtaa nahka tummua kunnolla ku "isot pojat" saa tietää mitä tää sälli teki, mä vaan toivon syvästi et tyttö oli eloton palaessaan, meinaa se o kauhea tapa kuolla...
Huhut kuolemastani ovat vahvasti liioieltuja.
rokka
Remington Steele
Viestit: 218
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 5:50 pm

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja rokka »

En tiiä miten tiuhaan vanhat pierut on seurannu tätä keissiä. Aika vähän kommenteista päätellen, mut tulipahan vaan mieleen niiku varmaan monelle muullekkin iltap(ulun)askan jutuista, että oliskohan vähän kasanneet tietojaan murhainfon pettämättömästä lähteestä :lol:
-Heittämällä läpi-
teknosalapoliisi
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2015 7:18 pm

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja teknosalapoliisi »

July
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 7:31 pm

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja July »

teknosalapoliisi kirjoitti:http://topface.com/profile/25251371/
Was online yesterday
Mitä sitten? Tyhmempikin sen tajuaa, ettei tämä Aziz itse ole tietokonetta pääässyt käyttämään, joku muu siellä on käynyt.
Ehkä poliisit tutkimassa viestejä tai vastaavaa?
Reinikainen
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 4:22 pm

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja Reinikainen »

Tämän 25 vuotiaan yksi FB kaveri (nainen profiilikuvassa) on sivuillaan jakanut videon missä sytytetään ihminen tuleen (mies) , kieli kun on tuntematonta niin ei tuosta ota tolkkua mistä on kyse mutta videossa lukee kokoajan "piss in the koran, piss in the bible, piss in the terah" , häkissä on mies ja se sytytetään tuleen naamio päisten heppujen toimesta kauempaa niin että tuli menee häkkiin. Kunhan ei olisi opetusvideosta mennyt.

Refreshasin sen profiilin kun koitin linkkiä videoon kaivaa niin nyt se on hävinnyt....
Chili
Jane Marple
Viestit: 1005
Liittynyt: To Elo 04, 2011 9:31 am

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja Chili »

Tyttö saanut murrettua tappajansa käden taistellessaan?
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Kuvake.net:ssä on joku Shakil niminen 25-vuotias helsinkiläinen. Mahtaako olla sama tyyppi?
Totuus
Läskikissa
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ma Helmi 02, 2015 1:18 am

Re: Pori Lenkille lähtenyt teinityttö ei palannut kotiin

Viesti Kirjoittaja Läskikissa »

Reinikainen kirjoitti:Tämän 25 vuotiaan yksi FB kaveri (nainen profiilikuvassa) on sivuillaan jakanut videon missä sytytetään ihminen tuleen (mies) , kieli kun on tuntematonta niin ei tuosta ota tolkkua mistä on kyse mutta videossa lukee kokoajan "piss in the koran, piss in the bible, piss in the terah" , häkissä on mies ja se sytytetään tuleen naamio päisten heppujen toimesta kauempaa niin että tuli menee häkkiin. Kunhan ei olisi opetusvideosta mennyt.

Refreshasin sen profiilin kun koitin linkkiä videoon kaivaa niin nyt se on hävinnyt....
Kuulostaa siltä Isiksen julkaisemalta videolta, jolla teloittavat jordanialaislentäjän? En ole nähnyt kyseistä videota, mutta kuullut vain kuvailuja. Video voi olla hävinnyt, koska videota on poistettu Internetistä ihan tehokkaasti eri palveluista. Tuskin tyypillä nyt mitään ISIS -siteitä on, se video on vain ollut nyt poltteleva puheenaihe.
Vastaa Viestiin