Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
kakkosurpo
Frank Columbo

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Dr Bergmeister kirjoitti:Moikka tytöt!! Juu, kyllä näitä voikkuleipiä riittää kaikille halukkaille, olkaapa hyvät ja ottakaa :D Kerrankin sattui maksaja löytymään :mrgreen:

ja sen mekon värit olivat sininen ja musta minun silmissäni, ja eikös se valmistaja sen tiedon vahvistanutkin. Vielä näemmä silmät toimii.

Mä mikään tyttö ole, mutta syökää syökää pullasorsat.
Mä vaan juon, viski tuplana, kiitos.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Jaa-has, lasi talon parasta skumppaa. Pullollista ei voi vetäistä, koska koulunpenkki odottaa aamulla. Sääli, kun kerrankin olisi maksaja ;)
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
kakkosurpo
Frank Columbo

Destiny kirjoitti:Jaa-has, lasi talon parasta skumppaa. Pullollista ei voi vetäistä, koska koulunpenkki odottaa aamulla. Sääli, kun kerrankin olisi maksaja ;)
Anna mennä vaan, samanlainen se koulunpenkki on aamulla joka tapauksessa. Saattaa olla jopa pehmeämpikin.
Viski, kiitos.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

kakkosurpo kirjoitti:
Mä mikään tyttö ole, mutta syökää syökää pullasorsat.
Mä vaan juon, viski tuplana, kiitos.
Häh? Minä kun luulin, että nämä herkut on vain meille tytöille ja sinä tyydyt siihen viskiin, vai mitä nyt sitten juotkin. Mutta annetaan nyt pari leipää sullekin, ettei ala hiukomaan..

Viskiä vetelee tämäkin:
https://www.youtube.com/watch?v=Lo_edXUlrT8
Gods made heavy metal.
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

^Kui monta viskiä ja tuplaviskiä pystyy yksi mies kaatamaan alas kurkunkoskestaan yhden illan aikana? Mauri Sariola kirjoitti tuosta "kurkunkoskesta" jossain tekstissään. Taisi puhua omista juomisistaan... ryyyyst
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Kakkosurpo taitaa juoda ne viskit ja muut väkevät, jotka näkyy tilastoissa, mutta joita minä en juo koskaan :mrgreen:
Gods made heavy metal.
J.Maybrick
Axel Foley

Viskimiehet on eri miehet. Minä en koskaan kaada kurkkuuni mitään vahvaa. Lauluäänihän siinä menisi ja alkaisin möristä kuin kapteeni Archibald Haddock.
Mutta kylläpä on hyviä leipiä. Näissä on sama maku kuin joskus eväsleivissä, kun ovat saaneet maustua repussa muutaman tunnin, tai hyvin onnistuneessa voileipäkakussa... ihan runolliseksi vetää :wink:
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
kakkosurpo
Frank Columbo

Onhan se jonkun pidettävä tilastot kondiksessa. Enkä mä juo edes joka päivä. Joskus olosuhteet ovat tehneet jopa kolmen kuukauden taukoja ettei ole voinut ottaa tippaakaan. Mut ne jutut oma lukunsa.
Hitto, kyyppari, roudaas lisää tuoleja, tupa alkaa olemaan täynä.
Viski, kiitos.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Hyviähän nämä leivät ovat, kun saatiin parhaat leivänpäällysteetkin mitä on saatavilla. Nyt vain lisää kahvia kannuun ja maitokin alkaa loppua, sokeria ei ainakaan mulle, kiitos.

Joko muuten olet saanut sen kaipaamasi lehden, May?
Gods made heavy metal.
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Kuka törppö kutsuu naisia pullasorsiksi? Sillä konstilla ei saa.
All is pretty.
- Andy Warhol
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Ainahan sitä saa: pyytää ja olla ilman.
Gods made heavy metal.
kakkosurpo
Frank Columbo

Gladys kirjoitti:Kuka törppö kutsuu naisia pullasorsiksi? Sillä konstilla ei saa.
Minä.
Harvoin sanon tämän naiselle, mutta nyt valitettavasti sanon, olet väärässä ja pahasti.

Viski kiitos.
J.Maybrick
Axel Foley

Joo lehti on tullut oikein hyvin paketoituna, mutta vasta kun soitin sinne ja vähän ojensin. Sittemmin on tuo ihan tuore Alibikin ehtinyt tulla, tällä kertaa ilman ylimääräisiä soittoja. Vielä yksi leipä. Harvoin kukaan tarjoaa ihan priimaa joka suhteessa, kiitos Urpolle!
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Guten Tag! Tulinpa ottamaan vähän kannustuskaljaa. MM-hiihtoja koettanut seurata mutta perin tylsää katsottavaa on kun pari maata dominoi aika tavalla täysin. Vaan ei Suomi....ukotkin tänään viestitteli aika vaatimattomasti. Eilen sentään tulla tupsahti ronssia vaan eipä se yksistään paljoo lämmitä. Vaan sitä kannustuskaljaa otan siksi että josko se auttaisi vaikka jonkun mitalin eksymistä vielä loppukisojen aikana Suomeenkin ja samalla se kannustaa itseäkin jatkamaan katsomista.

The End.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

oho, jengiä pubissa, pitäisikö ottaa porukalla pubikierros kun on alkuun päästy, ehdotuksia itse kannatan Tesoman kierrosta kuka tilaa taksin? Täällä mennään limulinjalla.
Vastaa Viestiin