Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
kakkosurpo
Frank Columbo

Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ja sitten tämän seuraavan viskin jälkeen radalle. Juokaa, syökää ja nauttikaa hetkestä,sillä se on väliaikaista vain.
Viski tuplana, kiitos.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Kaljaa pöytään.
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

kakkosurpo kirjoitti:
Gladys kirjoitti:Kuka törppö kutsuu naisia pullasorsiksi? Sillä konstilla ei saa.
Minä.
Harvoin sanon tämän naiselle, mutta nyt valitettavasti sanon, olet väärässä ja pahasti.
Uups, taisin puhua omasta puolestani.
Lisää viiniä kiitos, lasku minulle.
All is pretty.
- Andy Warhol
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Nonii, nyt alan ainakin itse olemaan jo melkoisessa hiihtokunnossa*HIK*. Mutta vielä ei luovutella...ei lähellekään. Antakaapa myyjä yksi sukellusvene...tähän ajankohtaan kun ei oikeastaan edes haittaa enää että mitä pashaa sitä oikein juokaan. Ainakaan minulla ei ole mitään ongelmaa alkoholin kanssa....kaikki näet kelpaa.

Ja biittiä tämä yö kans tarvii...onneksi paikallinen jukeboxi osaa kaiken ja nyt tulee tällaista mättöö...

https://www.youtube.com/watch?v=Zrn6e4Sgz7Q
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Hyvää huomentaaa vaan kaikilleee! (joo, anteeksi. Puhun vähän hiljempaa).Jaa-has, villit on olleet juhlat viime yönä. Onneksi en tarttunut Urpon tarjoukseen koko pullosta, eipä ole otsa kipeänä, sen lisäksi, että kohta on perskannikat puuduksissa.
Iso muki kahvia mukaan, kiitos.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Huomenta, pirteää päivää kaikille! Ei taida täältä löytyä aamulenkille lähtijöitä?
Gladys
David Starsky

Huomenta,
Mä voin lähteä lenkille. Kävin täällä eilen vain tiuskimassa ja menin onneksi ajoissa nukkumaan, kun totesin etten ole vitutuksissani kovin hyvää seuraa. Mut kyllä se tästä.

Kahvi mustana, kiitos.
All is pretty.
- Andy Warhol
Gladys
David Starsky

Gladys kirjoitti:Kuka törppö kutsuu naisia pullasorsiksi? Sillä konstilla ei saa.
Juu sorry, oli pikkusen huono päivä...
All is pretty.
- Andy Warhol
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Hienoa, lähdetään!
Virdon
Frank Columbo

Pertti Kurikan Nimipäivät on sitten Suomen seuraava edustaja Euroviisuihin. Sanonpahan vaan että jos muka voitettaisiin niin voitettaisiin ihan muista syistä kuin itse musiikista. Vaan huonostihan meillä on yleensäkin noissa kemuissa mennyt jotein eipä meillä tälläkään kertaa ole varsinaisesti yhtään enempää hävittävää kuin aiemminkaan.

Otan tuopillisen kylmää olutta ja vetäydyn johonkin nurkkapöytään pohtimaan että kumpikohan toteutuukaan ennemmin...se että potkupallomaajoukkueemme selviytyisi vihdoinkin EM- tai jopa MM-kisoihin, vai se että voittaisimme toisen kerran nämä Eurokiisut....
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Minusta on hienoa, että kyseinen bändi pääsee kisoihin, se on kaikista tärkein juttu tässä asiassa. Kuuntelin kyseisen kappaleen yhtenä päivänä YouTubesta ja vaikka sei ehkä paras mahdollinen biisi olekaan, niin punkbiisinä ihan sopiva. Tällaisiahan ne ovatkin, ja niitä tuli joskus 1970-80 luvuilla kuunneltua aika lailla.

Sitä en sano, että tämä bändi kisoja voittaisi, mutta tuli mieleen vuodelta 2006 tapaus Lordi. Ostin muutama päivä ennen kisoja Iltasanomat, jossa oli ihmisten viestejä aiheesta, ja joissa he sanoivat mielipiteensä Lordista ja siitä biisistä. Eräs henkilö kirjoitti, että jos kyseinen roskabändi ja- kappale voittaa euroviisut, niin hän lupaa syödä hatullisen paskaa. Siitä ei ole uutisoitu onko hän lunastanut lupauksensa sen jälkeen, kun Lordi otti ja voitti viisut mainiolla biisillään, joka oli niin hyvä että kuuntelen sitä aina silloin tällöin edelleen.

Ja niin, kuppi kuumaa kahvia ja maitoa, kiitos :D
Gods made heavy metal.
Virdon
Frank Columbo

Joo onhan se toki noille jätkille mahtava asia päästä meitä sinne edustamaan mutta kysympähän vaan että jos saman kappaleen olisi esittänyt joku "ei vammainen" bändi niin olisiko edes tässä oman maan seulonnassa päästy finaalistakin läpi. Lordi oli voittonsa aikaan muutenkin sen verran uraauurtava erilaisuus kokonaisuutena noissa kisoissa että sen voiton hyvin ymmärrän. Lisäksi menestystä saattoi auttaa sekin että esiintyivät englanniksi. Suomenkielinen musiikki ei ole aiemminkaan kovin kummoisesti pärjännyt...

Juomana otan nyt mustikkashottia...kunnon elämäneliksiiriä sekin.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Virdon kirjoitti:Joo onhan se toki noille jätkille mahtava asia päästä meitä sinne edustamaan mutta kysympähän vaan että jos saman kappaleen olisi esittänyt joku "ei vammainen" bändi niin olisiko edes tässä oman maan seulonnassa päästy finaalistakin läpi.
Tuskin olisi päässyt läpi. Uskon että monet äänestivät siksi, että halusivat antaa heille mahdollisuuden ja se on minusta ihan ok juttu. Myös vammaisilla on oikeus osallistua, vaikka sitten euroviisuihin. Monet muut jutut ovat heiltä pois suljettuja. Kyllä me kestämme vaikka ei nyt sitä voittoa tulisikaan.

Mulle myös sitä mustikkashottia, kuulosti herkulliselta :D
Gods made heavy metal.
Virdon
Frank Columbo

Samalla tilauksella sopivasti Tohtorillekin siis mustikkashottia, se on tosiaan herkullista. :)

Itse Pertti Kurikan Nimipäivät -bändiähän en dissaa minäkään yhtään ja hienoa että jätkillä on tällainen projekti toiminnassa, mutta olen tottunut että musiikillisestikin joku kunnollisempi taso edes yritettäisiin säilyttää näissä kappaleissa joiden on tarkoitus meitä maanakin edustaa. Siitä erikoinenhan tämän kertainen edustuskappaleemme sentään on että onpahan kyseessä koko viisuhistorian lyhin esitys. Vaikka jodlauskykyiset papukaijat kelpaisivat edustajiksi minulle jos voitaisiin puhua jostakin oikeasti tasokkaasta edustuskappaleesta. Mutta ehkäpä ensi kerralla...
Kurkkumaa
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Kurkkumaa »

Aamukaffet jos sais jo? Ja joku roissantti vaikka, jos on? Vähän kuivempikin kyllä käy.

Töihin oon matkalla ja jäi eväät laittamatta, kaupatkaan ei ollu vielä auki. Juhlittiin Pertti Kurikan Nimipäiviä :D Myöhään meni ja ihan vitun hauskaa oli!!! Epäilijöille sanoisin, että se poppoo ja biisi vaan on aitoo, suoraa energiaa. Se on punkkia, oma lajinsa joka uppoo vaan jos antaa tulla eikä analysoi. :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=ICXdQR1VVhw
EDIT: Kirjoitusvirheet, jotka huomasin vasta tekstin lähettämisen jälkeen. Esikatselusta huolimatta.
Vastaa Viestiin