Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
kakkosurpo
Frank Columbo

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

11 000km päässä.

Käytkö usein sukuloimassa?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

En harrasta juuri mitään sukulaisvierailuja, viimeksi olen käynyt yhden sukulaisen luona viime vappuna. Siskoista ei kuulu juuri mitään, muutama viesti vuodessa saattaa tulla ja joulukortit. Hyvissä väleissä toki muuten ollaan..

Miten vilkasta sosiaalista elämää vietät?
Gods made heavy metal.
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Etäisyydet pisimmillään jotain 800km, mutta jos lähimpänä asuvaa kysytään, arvioisin että 5 km. (äitini serkku miehensä kanssa)

Kuinka monet isovanhemmistasi ovat vielä hengissä?

Oho, vastasin hiukan myöhässä. En kovin vilkasta, monena päivänä tapaan vain kaupan tätejä, päivänä tai parina ehkä kavereita ja kerran viikossa perheenjäseniäni. Kysymys tuo yllä oleva.
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

aga kirjoitti:Kuinka monet isovanhemmistasi ovat vielä hengissä?
Ei yksikään.

Millaiseksi paikaksi maailma arviosi mukaan muuttuisi ja miten sinun elämäsi muuttuisi, jos kaikki ihmiset menettäisivät samanaikaisesti mahdollisuutensa valehdella jäämättä kiinni saman tien?
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Kauheaksi paikaksi muuttuisi. Olen katsonut elokuvan jossa Jim Carrey ei voi valehdella ja ihan kauhia kohtalohan se oli. Esimerkiksi minusta on aina kiva saada välillä joitakin kehujakin osakseni vaikka todellisuudessa ne valehteluun perustuvatkin.

Luetko lehden mieluummin lehtenä vai digiversiona netissä?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Uutisotsikot ja lyhyet jutut luen mieluummin netistä, mutta pitkät artikkelit ja reportaasit mieluummin lehdestä. Minulla on edelleen hankaluuksia lukea pitkiä tekstejä ruudulta. Rivit tuntuvat pomppivan helpommin, ja kokonaisuutta ei näe samalla tavalla kuin painetussa mediassa.

Tuleeko sinulle yhtään tilattua sanomalehteä? Jos tulee, mikä tai mitkä? Jos ei, minkä tilaisit mieluiten (oletuksella, että hinta tai saatavuus asuinpaikassasi ei olisi este).
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Ei tule, luen uutiset netissä.

4 päivää ny pitänyt itel kuumetta, kysytään oletko millon viimeksi ollut kunnolla sairaana?
Dr Bergmeister
Adrian Monk

mikaelk kirjoitti: oletko millon viimeksi ollut kunnolla sairaana?
Minähän olen kroonisesti sairas koko ajan ja se tuntuu kropassa koko ajan, mutta sellainen oikein rankka tilanne oli syksyllä 2007, kun sairastuin hyvin pahaan niveltulehdukseen ja jouduin sairaalaan 10 päiväksi melkein puolitajuttomana, kun kuumetta oli 41 astetta. Siitä sitten kotiin ja saman syksyn aikana uudelleen 10 päiväksi, kun taas oli kuumetta ja silloin stafylokokki veressä, antibioottia suoneen jne. Kesti kaikkiaan kaksi vuotta ennen kuin niveltulehdus alkoi antamaan periksi ja pystyin itse tekemään kotityöt sekä vähitellen menemään kauppaan ja asioille itse. Mutta niveltulehdushan ei sinällään parannu koskaan, se voi vaan pysyä oireettomana lääkkeiden avulla.

Sama kysymys seuraavalle, eli milloin olit viimeksi kunnolla sairaana?
Gods made heavy metal.
TiiaStiina
Vic Mackey

Olipa kokemus mutta hienoa että selvisit hengissä ja lopuksi sait jotain helpotusta myös niihin pitkäaikaisempiin oireisiin. Minulla on huomattavasti lyhempi aika vastaavasta aivan eri diagnoosilla tosin mutta ei jäänyt mitään pysyvää haittaa. Ei silti pelottanut paitsi lääkäreitä ja hoitajia. Olin jo Minfossakin tuolloin.

Oletko rikkonut tilastoja toipumalla jostain vastoin kaikkia odotuksia, tai tilastollinen harvinaisuus muulla tavalla (miten)?
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

Se kai lasketaan sellaiseksi kun sain aivovaurion yli 5 vuotta sitten ja olin teho-osastolla varmaan viikon verran ainakin. Aluksi sanottiin läheisille, että 10 prosentin mahdollisuus selvitä hengissä ja että jos selviän hengissä jään jotenkin vajakiksi. Mietittiin että tehdäänkö edes leikkausta, kun mahdollisuudet vaikuttivat kuulemma niin huonoilta. No, vajakkius on pysynyt entisellään enkä muutenkaan juuri ole huomannut mitään jälkivaikutuksia, enkä ole saanut sellaista palautettakaan. Epilepsian sain aivovaurion seurauksena, mutta ei ole kohtausta ollut kahteen vuoteen ja jos ei lasketa itseaiheutettua niin 2½ vuoteen. Epilepsiasta ei kuulemma oikein voi kai parantua, mutta olen aika huolimattomasti elänyt elämääni ja ottanut lääkkeitä, eikä siltikään ole kohtauksia ollut, joten parempaan suuntaan vaikuttaisi sekin menneen.

Oletko sairastanut vesirokon, minkäikäisenä?
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Sairasti vesirokon noin viisivuotiaana.

Näkyykö naapuritalostasi suoraan sinun asuntoosi?
Gods made heavy metal.
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Ei näy mistään suunnasta. Saa olla katseilta rauhassa...

Onko pihallasi kunnon isoja puita, jos on, mitä lajia?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Martti Kyttä
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Martti Kyttä »

Pihallamme isoimmat puut ovat koivuja, kuusia ja mäntyjä. Erikseen voisin mainta pihan vanhimman puun, joka on isoäitini 20-luvulla istuttama koivu, joka on kyllä jo valitettavasti pian kaadettava, se alkaa lahota ja kasvaa jo sientä.

Milloin tulee takatalvi?
Ei ole olemassa totuutta, on vain tulkintoja totuudesta
-Friedrich Nietzsche
TiiaStiina
Vic Mackey

Tänä vuonna ei tule.

Mikä on työssä raskainta, itse työ vai jokin siihen liittyvä?
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Kokoukset ja koulutukset raskainta.

Jos voisit lennosta vaihtaa nykyisen/viimeisimmän työsi toiseen, olisiko valinta selvä?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Vastaa Viestiin