FaceBook

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Oletko kirjautunut Facebookiin? :)

Kyllä
125
61%
Ei
29
14%
Ei vielä, ehkä joskus...
12
6%
Nej!!! Ei ikinä!!!
38
19%
 
Ääniä yhteensä: 204

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

maija turjukka kirjoitti:^Jepjep 8) Eiköhän liitytäkin heti :wink: Mutta vaan sillä ehdolla, että perustetaan sinnekin "murhaharrasteryhmä".....
Tietty. Muistetaan myös listata kaikki kiinnostuksen kohteina olevat murhaajat ja mitkä tulokset saatiin kuka murhaaja olet ja murhaaja-testeistä. ;) Varmasti töitä tippuu heti!

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

zippi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:30 am

Viesti Kirjoittaja zippi »

Noin viikko sitten rekkauduin. Onhan tuo... Aika turha, mutta löytyi muutama vanha kaveri sitä kautta, joihin en muuten oo saanu yhteyttä. :)
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

maija turjukka kirjoitti:^Heh, hieman edellisiä vastaajia vanhempana kommentoisin:
Olen itsekin keski-ikää lähestyvä ja ehkäpä siksi on vaikeata taittua tällaisiin nuorten hullutuksiin, mutta todellakin kuten edellä on mainittu, joissakin työhönottotilanteissa voi olla merkitystä sillä, millainen oma verkosto on.

Työelämässä ehkäpä vieläkin tärkeämpi olisi LinkedIn, jota olen myös käynyt kurkistamassa. Mutta miksi ihmeessä minun pitäisi päästää elämään mukaan sellaisia ihmisiä, joiden kanssa en muutenkaan kovin aktiivisesti ole jaksanut pitää yhteyksiä yllä?
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

En ole kirjautunut,enkä kirjaannu. Minun ei tarvitse luetella netissä miten paljon tai vähän on kavereita. Kenellä voi muuten oikeasti olla tuhat ystävää.Perseennuoleta paikka koko Facebook.
Totuus on tarua ihmeellisempää
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Olen pari viikkoa ollut facebookissa mutten ole varma jatkanko.. Jäänyt vieraaksi tuo naamari ja minua ärsyttää se helvetillinen määrä kaikennäköisiä vilkutuksia ja tuoppeja ja erilaisia listoja jne.
Myspace on mielekkäämpi, vaikka hyvin samantyyppinen.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2387
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

En ole kirjautunut Facebookiin enkä kirjaudu.. :shock:
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

en aio ottaa osaa facebookiin. tekemistä riittää sosiaalisella saralla ihan tarpeeksi muutenkin.

Olen hieman kriittinen tuohon että työnantaja (mahdollinen) tekisi mitään päätöksiä sen takia että pällistelet facebookissa...en usko että sillä ohittaa muita työnhakijoita.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

cicero kirjoitti: Olen hieman kriittinen tuohon että työnantaja (mahdollinen) tekisi mitään päätöksiä sen takia että pällistelet facebookissa...en usko että sillä ohittaa muita työnhakijoita.
Itse suhtautuisin hyyyyvin epäluuloisesti työnantajaan, joka etsii työntekijänsä facebookista. :lol:
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Eiköhän se ollut se alkuperäinen idea, joka on jo aikaa takaperin unohdettu...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: FaceBook

Viesti Kirjoittaja joey »

VoDKa kirjoitti:
Sara kirjoitti:
Joku sanoi galleriaa rahantekojutuksi. Voi se olla sitäkin, mutta ainakin itse pidän siitä sen vuoksi, että voin tarkistaa suurimman osan irkkaajien tietoja sitä kautta, ettei tule ikäviä yllätyksiä minkään keskustelujutun tai muun kanssa. Ja antaahan se irkkaajalle enemmän aina luotettavuutta kun voi katsoa että kas, Jaakko Porista, ikä 21, kuvien perusteella omistaa kissan ja kultakalan, tykkää laskettelusta ja käy viikonloppuisin gaybaareissa.
Tietenkään tämä ei estä sitä, etteikö siellä voisi valehdellakin, mutta niinpä kai sitä voi tuolla Fb:ssäkin.
Tuli ihan ikävä niitä aikoja, kun galleriasta eivät edes tienneet muut kuin irkkaajat :roll:
Sara
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Pe Touko 11, 2007 7:01 am

Viesti Kirjoittaja Sara »

Tiina kirjoitti:
cicero kirjoitti: Olen hieman kriittinen tuohon että työnantaja (mahdollinen) tekisi mitään päätöksiä sen takia että pällistelet facebookissa...en usko että sillä ohittaa muita työnhakijoita.
Itse suhtautuisin hyyyyvin epäluuloisesti työnantajaan, joka etsii työntekijänsä facebookista. :lol:
Ei kai tarkoituksena ole etsiä työntekijöitä sieltä, vaan tarkistaa vain olemassa olevien hakijoiden tietoja ja verkostoja? Ei nyt niinkään kassamyyjäksi hakevaa varmasti sieltä etsitä, mutta ihan hyvin PR-tehtäviin, markkinointialalle tai jonkinlaisiin media-alan töihin hakevaa voidaan etsiäkin - ja niillä kontakteillakin on aika iso rooli, samaten ihmisen persoonalla.
vasikka
Javier Pena
Viestit: 1876
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 5:05 pm

Viesti Kirjoittaja vasikka »

Samahan tuonne oli kirjautua kun sivustolle löysin. En yleensä ole kovinkaan epäluuloista sorttia.

Muutaman serkun ja ex-työkaverin löysin sitä kautta ja kiva oli jotain kuulumisia vaihtaa, kun ei ole muutamaan vuoteen nähty.
Nephie
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ma Joulu 03, 2007 6:51 pm

Viesti Kirjoittaja Nephie »

En ole enkä mene. Ei jaksa kiinnostaa koko FaceBook.
Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Facebook, MySpace, Irc-Galleria ym. ovat samanlaisia turhakkeita kaikki. Lapsena tuli harrastaneeksi ystäväkirjoja sisareni kanssa, eikä tule enää tarvetta niihin, vaikka niistä olisi tehty teinien tai nuorten aikuisten versioita netissä.
:?
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
luna
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 6:17 am

Viesti Kirjoittaja luna »

Mulla on ollut pari viikkoa käytössä ja olen kyllä jäänyt siihen aika pahasti koukkuun.
Vastaa Viestiin