Varoitus itäeurooppalaisista varkaista!

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Tracker
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Itäeurooppalaiset aggressiiviset kaupistelijat kiertää jälleen keväisessä Suomessa.
Kuva
Miehet esiintyvät italialaisina ja saksalaisina, myös autoissa on italialaiset, kun myös saksalaiset kilvet, todellisuudessa ovat muualta. Kaupistelijat ovat esiintyneet liikemiehinä, uhreina joita on ryöstetty ja varastettu kaikki rahat, messukauppiaina yms.
Kuva
Yrittävät tekaistettujen tarinoiden turvin myydä ja tyrkyttää tavaroita, joista yrittävät sitten periä jonkun hinnan hyvällä tai pahalla.

Usein tarjoavat veitsisarjan, jonka arvoksi ilmoittavat 570-600 euroa, satojen eurojen arvoinen kattilasarja on myös tyrkyllä, sekä erilaisia työkaluja. Todellisuudessa näiden arvo on muutama kymppi, kun ovat väärennöksiä.

Joskus käyttävät erittäin härskejä temppuja, jolloin suomalainen jää usein valitettavasti kakkoseksi. Kun kauppa ei jostain syystä ala sujumaan, tämä kuvassa jatkuvasti hymyilevä mies muuttuu nopeasti aggressiiviseksi, mikäli tilanne sen vaatii.

Lähtökohtaisesti tulevat paikkakunnalle muutamaksi päiväksi ja kiertävät jokainen omalla autolla ja pysäyttelevät ihmisiä kaduilla, parkkipaikkoilla, moottoriteillä. Usein tulevat kartan kanssa pyytämään apua.

Eräs tekaistettu tarina on kun esiintyvät liikemiehinä jotka olivat messuilla esittelemässä tavaroita, eikä kovan lentorahdin takia halua näitä viedä Italiaan ja haluavat nämä lahjoittaa.

Kun joku erehtyy ottamaan nämä tavarat itselleen autoon, tilanne menee erittäin mutkikkaaksi ja käyttäytyminen voi muuttua aggressiiviseksi. Saatujen tietojen mukaan, osa suomalaisista on kiltisti ostanut väärennettyjä tavaroita kovalla hinnalla, jotta ryöstetyt pojat pääsisi kotiin.

Tämä organisoitu toiminta on jatkunut jo pitkään. Suomessa tämä on helppoa ja hyväuskoisia ihmisiä on paljon, eikä viranomaiset saa näitä kuriin!

Ilmoittakaa sukulaisille, ystäville ja kaikille muille. Erityisesti vanhemmat ja rehellisenoloset ihmiset ovat heillä hakusessa.
Nyt heistä on saatu hyvät kuvat ja rekisterikilvet autoista. Kuvat otettu Imatralla tällä viikolla, mutta miehet liikkuvat ahkerasti ympäri Suomea.

Kirjoittaja: Arre Kougappi

http://mvlehti.net/2015/03/23/varoitus- ... varkaista/
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Re: Varoitus itäeurooppalaisista varkaista!

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Ja illuminatiinki varman kuuluvat. Ton paskasivun tietäen luulen et kuvat on täysin sivullisista, kunhan saa klikkauksia ja mainostuloja narkkaamisen rahoittamiseen.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Tracker
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Kikki Hiiri kirjoitti:Ja illuminatiinki varman kuuluvat. Ton paskasivun tietäen luulen et kuvat on täysin sivullisista, kunhan saa klikkauksia ja mainostuloja narkkaamisen rahoittamiseen.
Kieltämättä sivuston nimi on hieman provosoiva, mutta ihan oikeaa asiaa kirjoittavat :D . Minulle tarjosi "italiaano" pari vuotta sitten "messuilta" jäänyttä 500 euron työkalusatsia ilmaiseksi, sanoi ettei voi viedä niitä lentokoneeseen joka lähtee Tampereelta Italiaan 8), kova oli kiire hänellä, kelloa vilkuili jatkuvasti, sanoin miesparalle: En minä tarvi työkaluja mutta laita tuohon roskikseen kalut, niin pääset nopeasti lähtemään! (kaupungin veneluiskan iso roskis siinä vieressä) kieltämättä viehätti ajatus, jospa se sittenkin laittaa ne roskikseen kun on niin kiireisen tohkeissaan?
Eipä laittanut vaan katsoi minua ehkä pikkusen kiukkusena ja mutisi jotakin ulkomaan kielellä, kaasutti opelillaan pois.
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Ei mua toi sivuston nimi vaivaa, muutenku et se on pöllitty vasemmistohenkisen gangstaräppärin biisistä. Mut toi sivu vaan on paskaa, jollei ne pölli uutisia hesarista ja milloin mistäki mollaamastaan lähteestä ni sit jostain vainoharhasivulta joka julistaa et Kylie Minogue tjsp poppari on illuminatin jäsen, vaikkei kyseinen poppari tajua tieteestä mitään.

Eikä mua kiinnosta rahoittaa suomalaisen pakoloiseksi lähteneen tyypin addiktioita mainostuloilla.Tosin selaimessa sen verran suojauksia ettei mainokset tuu perille. Syökööt kynsiään. Sama jäbähän koittaa maanitella suomalaisia sinne duuniin työllistämisrahoilla... Sinä, minä ja te muut maksatte ton nettisivun ja kustannatte mokoman elintason.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Joku toinen
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Joku toinen »

Kikki Hiiri kirjoitti:Ei mua toi sivuston nimi vaivaa, muutenku et se on pöllitty vasemmistohenkisen gangstaräppärin biisistä. Mut toi sivu vaan on paskaa, jollei ne pölli uutisia hesarista ja milloin mistäki mollaamastaan lähteestä ni sit jostain vainoharhasivulta joka julistaa et Kylie Minogue tjsp poppari on illuminatin jäsen, vaikkei kyseinen poppari tajua tieteestä mitään.

Eikä mua kiinnosta rahoittaa suomalaisen pakoloiseksi lähteneen tyypin addiktioita mainostuloilla.Tosin selaimessa sen verran suojauksia ettei mainokset tuu perille. Syökööt kynsiään. Sama jäbähän koittaa maanitella suomalaisia sinne duuniin työllistämisrahoilla... Sinä, minä ja te muut maksatte ton nettisivun ja kustannatte mokoman elintason.
Korjataan sen verran että lehden nimi tulee Vareselokuvan kohtausesta jossa pojat keksivät uuden lehden nimen. Eli se gänstaräppäri on ihan fuulaa.
Pölli uutisia Hyysäristä?
Kustannetaanhan täällä raiskari- ja ryöstäjämamujen elintason sekä suomalaisten alkoholistien ja väkivaltarikollisten elintaso.
waude
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja waude »

Joku toinen kirjoitti: Kustannetaanhan täällä raiskari- ja ryöstäjämamujen elintason sekä suomalaisten alkoholistien ja väkivaltarikollisten elintaso.
Niin, että samoin tein voidaan myös kustantaa suomalaisen maahanmuuttaja pakolaisen elämä Espanjassa? :roll:
Sajaki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sajaki »

waude kirjoitti:
Joku toinen kirjoitti: Kustannetaanhan täällä raiskari- ja ryöstäjämamujen elintason sekä suomalaisten alkoholistien ja väkivaltarikollisten elintaso.
Niin, että samoin tein voidaan myös kustantaa suomalaisen maahanmuuttaja pakolaisen elämä Espanjassa? :roll:
Haluan lukea sensuroimattomia ja poliittisagendattomia (ei varmaan ole sana, mutta nyt saa luvan olla) uutisia maailmastamme ja maastamme MV-lehden sivuilta. Joku firma haluaa maksaa siitä että heidän mainoksensa jäävät Ad-Blockini taakse, sattumoisin samalla sivulla. En nyt ihan ymmärrä että kenen elämää tällä kustannan.
"Karkea kysymys koko kriminaalipolitiikan historian ajan on ollut, onko rikoksiin syyllistynyt (tai muuten poikkeava) henkilö paha vai hullu."
Vastaa Viestiin
Null