Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Joo voi olla että pöly kertyy. Työ haittaa pubissa istumista pahan kerran. Kun viikonloppu koittaa, asiaan pitää saada muutos! Kierros kaikille, jotka vaivautuvat astumaan sisään pubin hämäriin...
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Loma jatkuu onneksi vielä kuluvan kuun loppuun saakka. Sen kunniaksi kaikille 18 cl punaviiniä. (Lindeman's, Shiraz 2014; a full bodied wine with lively fruit flavours and a long elegant finish).
"Pessimismin suomenkielinen synonyymi on elämän kokemus."
Kiitos NahkaSaappaalle tarjouksesta. En voi kieltäytyä moisesta! Suosittelen kyllä Gladysillekin tuota Saappaan tarjousta... istun seuraanne, mutta haittaako jos istun selkä kuvaruutuun päin? Rasittava viikko takana ja toinen edessäpäin, ei jaksa kiekkoa.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Olen iloinen siitä, että arvostamalleni nimimerkille J.Maybrickille tarjous kelpaa. Tässä siemaillessa saanen kertoa minfo-historiastani sen verran, että ensimmäisen kerran törmäsin palstaan vuonna 2009. Silloinkin olin lomalla, ja sadepäivää tuli vietettyä netissä roikkumalla, kun siivousaskareet eivät napanneet.
Olin ollut pitkään kiinnostunut Tulilahden murhista, ja sitä silloin googlettelin ja palstalle ajauduin. Alussa lueskelin ainoastaan Tulilahden ketjua. Tuolloin minulle muodostui kolme "suosikkia" nimimerkeistä: Valdovas, Maybrick ja synkempi hautajaisvieras. En osaa selittää miksi, mutta jostakin syystä pidin eniten juuri näiden kolmen kommenteista, vaikka ovatkin/olivatkin hyvin erilaisia kirjoittajia. Myöhemmin aloin seurata palstaa laajemminkin, ja toki täällä on nykyään paljon nimimerkkejä, joita arvostan.
Viime vuonna taisin sitten lopulta luoda itselleni tänne tunnukset. Tarkoitus oli tietenkin tuoda pari napakkaa näkökulmaa Tulilahti-ketjuun. Kuitenkin päätin lukea koko ketjun vielä ajatuksella läpi, ja siinä yhteydessä totesin, että eipä minulla sinne kuitenkaan mitään uutta annettavaa olekaan.
Mutta, mutta, otettaisiinko vielä toisetkin lasilliset, kun suuta kuivaa tässä tarinoidessa.
"Pessimismin suomenkielinen synonyymi on elämän kokemus."
Kippis vaan, NahkaSaapas! Tuli hiki pintaan tuolla kävelylenkillä. Ihmettelin kun lähikaupungista alkoi kuulua pommituksen ja räjähdysten ääniä. Vain kaksi selitystä tuli mieleen: joko Putin on hyökännyt tai Kärpät voittanut. Tuo jälkimmäinenhän se sitten oli.
Tarjoan Saappaalle jotain laatujuomaa makunsa mukaan, kun hänkin tarjosi ihan oikeaa kunnon punkkua viime istumalla... muutkin painakee puuta! Voit kannattaa joko Kärppiä tai Tapparaa, ei väliä tai sen puoleen kumpaakaan