Pitäisi kokata siskonmakkara-keittoa mutta ei millään jaksaisi ja lisäksi tuo meidän pikkuinen hihkuu tuolta pinnasängystä vaikka pitäisi nukkua...
Mikä ärsyttää tänään?
mua ärsyttää se, että söin just pussillisen karkkeja vaikka olivatkin niitä uusia malacon-truly-karkkeja
Pitäisi kokata siskonmakkara-keittoa mutta ei millään jaksaisi ja lisäksi tuo meidän pikkuinen hihkuu tuolta pinnasängystä vaikka pitäisi nukkua...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Kieltämättä eräs liiankin suulas ja ylivilkas tyttö luokaltani, joka seurasi kaikkialle eikä koskaan lopettanut puhumista. 8h.. Ainut rauha minkä sain oli kun laittoi musiikin liiankin kovalle kuulokkeista ettei hänen ääntään kuulunut..
Ehkä olin vain liian huonolla tuulella tänään ollakseni kaveri hänen kanssaan tänään..
Ehkä olin vain liian huonolla tuulella tänään ollakseni kaveri hänen kanssaan tänään..
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
Oon nyt pari viikkoa vääntänyt tollasta koulutyötä. Perinteisesti jätin kirjottamisosion (vaatimuksena vajaat 20 sivua) viimehetkille, ja olen kirjottanut nyt kahden viime päivän aikana koko paskan lähes valmiiksi.
Massiivista ärtymystä tuottava tekijä: puoli sivua pakollisesta minimi(ja maksimi)määrästä puuttuu, enkä saa sitä aikaiseksi millään. Tarkoitus olisi palauttaa työ huomenna, ettei tarvi viikonloppuna miettiä.
Saatanan saatana sentään, puoli sivua! Ei voi olla näin vaikeeta!
Massiivista ärtymystä tuottava tekijä: puoli sivua pakollisesta minimi(ja maksimi)määrästä puuttuu, enkä saa sitä aikaiseksi millään. Tarkoitus olisi palauttaa työ huomenna, ettei tarvi viikonloppuna miettiä.
Saatanan saatana sentään, puoli sivua! Ei voi olla näin vaikeeta!
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
maija turjukka kirjoitti:Leivo tässä nyt sitten joulukakkuja, kun teinilikka on kähveltänyt kaikki mausteet![]()
Ja piparitkin tietysti palaa....
jaa...ihan pikkuinen kysymys...mihin niitä mausteita sun teini on tarvinnut
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ärsyttää kun koira nukkui yöllä kuin sika (kuorsasi) ja sen jälkeen kusi vielä matolle.wretch kirjoitti:Se ärsyttää kun nukuin tänään kuin sika
Ja ärsyttääpä sekin, etten tiedä mitä tekisin joulun kanssa tänä vuonna, minne menisin ja missä olisin ja miksi sinä aikana.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Kalessin
- Adrian Monk
tämä
http://www.pleissi.fi/VideoPopup.aspx?M ... e400a08ec8
vituttaa tällaiset ihmiset....
ai niin ja unohtamattakaan sitä, että mieheni herätti minut jälleen kerran keskellä yötä ilman mitään hyvää syytä ja arvatkaa saanko enää unta. EN!!!!mun pitäisi mennä huomenna töihin ja tässä sitä nyt ollaan...voi vittu, että vituttaaa!!!!!!
http://www.pleissi.fi/VideoPopup.aspx?M ... e400a08ec8
vituttaa tällaiset ihmiset....
ai niin ja unohtamattakaan sitä, että mieheni herätti minut jälleen kerran keskellä yötä ilman mitään hyvää syytä ja arvatkaa saanko enää unta. EN!!!!mun pitäisi mennä huomenna töihin ja tässä sitä nyt ollaan...voi vittu, että vituttaaa!!!!!!
-
Minney Magia
- Martin Riggs