Lauri Johansson: Entisen rikollispomon uusi elämä

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Koimies
Neuvoja-Jack
Viestit: 500
Liittynyt: La Syys 10, 2011 2:09 am

Re: Entisen rikollispomon uusi elämä

Viesti Kirjoittaja Koimies »

Uskonnon keksi sateisena päivänä mies, jolla oli kalsarit pesussa ja akka anoppilassa :D Mitäs jos menisitte sinne vankilaan esittämään asianomaiselle uskontoanalyysejanne?
Miehen allekirjoitus: Kasvoista kasvoihin.
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Entisen rikollispomon uusi elämä

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

lepajoki kirjoitti:Ikää kun tulee, niin saattaa iskeä "väsymys" kaikkeen vääntämiseen. Jos löytyy pienikin portti ulos siitä jokapäiväisestä kukkoilusta, niin saattaahan siihen tarttua
Tiedätkö, tossa on jokin niin suuri viisaus kätkettynä että piti laittaa toi muistiin, mietin tarkemmin asian sisältöä kunhan mielentila sopii.


Ja itse asiaan. Emmä ny tiiä. Mulla ei ole mitään sen enempää jumalaa ku piruakaan vastaan tai puolesta, mitä niistä. Mun näkemyksen mukaan mua alempia olentoja. Jos joku moisia haluaa tukea ni kaikin mokomin. Olen tekemisissä eri sorttisten uskovien kanssa eikä se ole ongelma, heillä on uskonsa ja heille sen sopii jäädä. Olen ns hartaille uskoville selvittänyt et jos eivät nolaisi uskoaan paasaamalla mulle, koska mä kohta kohdalta voin kumota kaikki muut kohdat uskonnoissa paitsi itse uskon. Uskon mäkin olevani olemassa enkä voi sitä kumota vaikka todennäköisyys mun olemassaololle on niin pieni että se on käytännössä nolla.
Kertokaa mulle, miksi noi innokkaimmat uskovaiset on niin vitun ärsyttäviä? Eikä pelkästään uskonnolliset uskovat, mikä vaan aate äärilaidalle vietynä on ihan perkeleen rassaavaa. Mut jostain syystä noi innokkaimmat uskovaiset on rassaavimpia. Tosin voi johtua siitäkin et muut vastaavat on sellaisia asioita joissa olen samaa mieltä, luulen et esim noi eläinoikeuspaasaajat rassaa muita enemmän ku niitä jotka on jo valmiiksi periaatteessa samaa mieltä.
Jos joku uskoo jumalaan, saatanaan tai vaikka Steve Jobsiin ni senkun, lentävä spagettihirviökin käy, ei sillä. Mut uskonto on hiukan niinkuin mulkku, sitä ei sovi tunkea väkisin kellekään.
bibo ergo sum
Kerjäläinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 12:27 pm
Paikkakunta: Viemäriverkosto

Re: Entisen rikollispomon uusi elämä

Viesti Kirjoittaja Kerjäläinen »

Jos joku uskoo jumalaan, saatanaan tai vaikka Steve Jobsiin ni senkun, lentävä spagettihirviökin käy
Oletko taas pilvessä? Tulin lukemaan Lauri Johanssonista, mutta täällä onkin näemmä raamattupiiri.
Ei siinä, jatkakaa. Minä siirryn suosiolla muihin aiheisiin.

Vapauden koittaessa mies sitten punnitaan. Paljon nähneet silmät on Latella, ei noista ota selvää onko nämä uskonto-höpinät totta, vaiko ihan tuulesta temmattu pakokeino, ja rooli joka on jäänyt päälle. Vilpittömästi toivon hänelle hyvää, ja rehellistä loppuelämää.
Kaikki liekit polttavat, vauvaseni. Kyllä sinä opit. Se on joko tai. Kukaan ei saa molempia.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Entisen rikollispomon uusi elämä

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Alibissa Late kolumnioi ja odottelee jo kovasti joulua ja joulupuuroa. :)
Kehuu siinä niin kovasti Suomen vankilaa ja hyvää ruokaa. Ihan alkaa jo itseäkin (aina jostakin urputtavaa ja tyytymätöntä ihmistä) mietityttää, että pitäskö pamahtaa uskoon? Niin tuntuu olevan onnea ja autuutta nykyään Laten elämä. :shock:

Late on ollut jouluna viimeksi vapaana vuonna 1999 ja tänä vuonna olisi kuulemma mahdollisuus olla vankilomalla. Mutta miettii, että tohtisiko sitä. Vankilan joulu kun on tuttu ja turvallinen. :)
tj_eme
Jack Bauer
Viestit: 919
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2010 1:22 pm

Re: Entisen rikollispomon uusi elämä

Viesti Kirjoittaja tj_eme »

Mitähän tästäkin ketjusta sanoisi? Olen tavannut Laten ensimmäisen kerran joskus 1970-luvun alkupuolella, jolloin hän oli pikkupoika. Sen jälkeen tasaisin väliajoin aina näihin viimeisiin linnatuomioihin asti. Olen myös tavannut monia henkilöitä, jotka ovat työnsä puolesta olleet hänen kanssaan tekemisissä.

Late on monessa suhteessa täysin poikkeusyksilö, eikä pelkästään pahassa tai hyvässä. Toki hänen persoonaansa ovat dominoineet vahvasti huonot puolet ja pahat jutut. En ole tavannut häntä kertaakaan uskoon tulon jälkeen, joten siitä on vaikea sanoa mitään, mutta aika merkillinen lapsuus hänellä oli.

Ensimmäisten murhiensa tekoaikaan hän oli vielä raitis ja aika rento mies. 1990-luvulla alkoi kuitenkin aineitten käyttö ja sen myötä muuttui ulospäin näkyvä persoonallisuus todella vaikeaksi ja pelottavaksi.

Harva on yhtä intensiivinen ja toisia ihmisiä lukeva. Late ei myöskään ole missään tapauksessa tyhmä, eväät uuteen elämään voi olla olemassa, jos hän saa resurssinsa suunattua oikeasti tavalliseen elämään. Televisio-ohjelmista minusta näkyy, että edelleen on jäljellä voimakas tarve olla huomion keskipisteenä. Voiko sellaisella persoonalla lähteä uuteen elämään ihan nollasta?

Niitä juttuja seuranneena sanoisin, että Late ei antautune kovin helposti nenään lyötäväksi edes uskossa. Eikä niitä lyöjiä ihan joka pubista tosipaikan tullen löydy.
Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1193
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Entisen rikollispomon uusi elämä

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Julkaistu 5.8.2014
Late Johansson lähettää terveisiä kaikille arvostelijoille ja tuomitsijoille. Tulette näkemään, että Raamattu on ainoa aseeni.

https://www.youtube.com/watch?v=DmlSDjjun20
Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Entisen rikollispomon uusi elämä

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Muistan kun Late tuomittiin elinkautiseen vankeusrangaistukseen. Hän näytti medialle lappua johon oli rustannut tekstin: " Try My Asshole "

Ilmeisesti biseksuaali ? Miten raamattu suhtautuu tuollaiseen ? Raamattuhan hyväksyy sukurutsan tietyin edellytyksin -Loot yhtyi tyttäriinsä vanhassa testamentissa, kun Jumala tuhosi sodoman ja gomorran. Uskonnot on vähän kuin moottoripyöräkerhot, naamioituja salaseuroja.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Coyote
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: Ti Maalis 04, 2008 5:48 pm
Paikkakunta: JKL

Re: Entisen rikollispomon uusi elämä

Viesti Kirjoittaja Coyote »

Sniffaaja kirjoitti:Muistan kun Late tuomittiin elinkautiseen vankeusrangaistukseen. Hän näytti medialle lappua johon oli rustannut tekstin: " Try My Asshole "
Tekstissä oli kylläkin "Try me, asshole". Ja se teksti oli tarkoitettu Otto Martikaiselle, Eveliina Lappalaisen murhaajalle.
123mmm
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: La Loka 06, 2012 12:06 pm

Re: Entisen rikollispomon uusi elämä

Viesti Kirjoittaja 123mmm »

Late ja kumppanit on jälleen Narinkkatorilla Kampissa 1.8.15 koko päivän kertomassa evankeliumia. Jengii tulee ympäri Suomee ja paljon entisiä ja nykyisiä vankeja sekä "alan" piireistä porukkaa. Ennätysmäärä vankeja on tullut uskoon vuoden sisällä vankiloissa ja ex-crimi, talous ja väkivaltamies, Pekka Korkala "Lokari" joka tuli uskoon Kuopion vankilassa, on ollut keihäänkärkenä tuolla vankiloissa ketomassa evankeliumia. Tervetuloa koko Murhainfon väki.
rahima
Hetty Wainthropp
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Marras 08, 2011 7:37 pm

Re: Entisen rikollispomon uusi elämä

Viesti Kirjoittaja rahima »

Kyllä Helsingissä on katseltavaa. Narikkatorin tilaisuuteen haluttaisi mennä.Muuten tuo uskoontulo on sellainen asia, että en sitä oikein ymmärrä.Liekö joku dissosiaatiotila.Sellainen emotionaalinen persoonallisuuden osa elää sitä jumalelämää, jossa on kaikki hyvin ja murhatkin anteeksisaatu.Se heille suotakoon. Miten ne, jotka ovat kuolleet? Heillähän ei ole yhtään mitään.
lech
Martin Riggs
Viestit: 633
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 9:55 am

Re: Entisen rikollispomon uusi elämä

Viesti Kirjoittaja lech »

rahima kirjoitti:Kyllä Helsingissä on katseltavaa. Narikkatorin tilaisuuteen haluttaisi mennä.Muuten tuo uskoontulo on sellainen asia, että en sitä oikein ymmärrä.Liekö joku dissosiaatiotila.Sellainen emotionaalinen persoonallisuuden osa elää sitä jumalelämää, jossa on kaikki hyvin ja murhatkin anteeksisaatu.Se heille suotakoon. Miten ne, jotka ovat kuolleet? Heillähän ei ole yhtään mitään.
Rahima kirjoitti hienosti asiasta, jota olen itsekin pohtinut. Miten ne kuolleet (ja heidän läheisensä), joilla ei ole yhtään mitään. Narikkatorin tilaisuudessa esiintyy uskoon tulleita murhamiehiä ja heistä tehdään median suosikkeja, vai? On niin pöyristyttävää tällainen ajattelutapa. Late kirjoitti vankilassa ylioppilaaksi ja porukka paukuttaa käsiään tällaiselle uroteolle. Sairasta, saatanan sairasta. Kaiketi tällainen kertoo nyky-yhteiskunnasta sen, että millään ei ole enää väliä.
OnlyTruth
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Syys 18, 2015 11:00 pm

Late Johansson avautuu Huhtimon murhasta...

Viesti Kirjoittaja OnlyTruth »

Tää oli aika kiinnostava / tuore filmi ent. NBK-Laten elämästä ja nykyisestä meiningistä:

https://www.youtube.com/watch?v=dpHRU3LePh0


Kaveri on tosiaan muuttunut!
Jepu
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: Ke Elo 03, 2011 12:21 pm

Re: Late Johansson avautuu Huhtimon murhasta...

Viesti Kirjoittaja Jepu »

No ohhoh. Kuin tähän ei kukaan ole vielä vastannut mitään, onko menossa kyselytuokio? Siis ymmärsin että video (joskaan ei info) on tuore.

Okei, Johanssonin uskoontulo ei ole uusi uutinen, mutta tämä vahva ulostulo oli ennennäkemätön, ainakin minulle. Huh.

Kaveri on jollain tapaa karismaattinen, selvää on ettei Late ole yksin hetkeäkään kun linnasta pääsee. Minen luottaisi kaveriin pätkääkään, kissanhiekanvaihdon vertaa, mutta hyvät hyssykät tälle riittää frendejä enemmän kuin söpöillemmällekään mummolle ovenavaajia. Anteeksi vaan mutta vtu mitä pskaa. Late katsoi peiliin, sit niinku tapahtui kaikkea ja Jeesus. Ja nyt tullaan rikastuttamaan yhteiskuntaa rinta rottingilla ku minoon Late.

Okei jees sulle Late, toivottavasti olet turvallinen muille tiellä- ja poluilleliikkujille jatkossa mutta älä ny saattana ala luennoimaan kenellekään mitään. Meinaan sun jeeustelut on ja tulee olemaan ihan saatanasta aina, olet tappaja, sen verran olet maailmaa myrkyttänyt ja sitä et maksa ikinä pois millään. Et edes sillä että itse elät jatkossa ihmisiksi ja opetat muita, vtu sinä et ole opettaja koskaan kenellekään, ainakaan hyvässä. Olet kuule menettänyt sen mitä ihminen voi olla, sitä sinä et tule saamaan ikinä takaisin. Toki peili Jeesuksineen voi sulle läikkyä ja kavereita varmaan piisaa mutta oikeasti muista pysyä lestissäsi, olet aina murhamies. Sä veit sellaista mitä et mitenkään voi koskaan hyvittää tai saavuttaa.

Ei sillä, en minä kiikkuakaan suosittele sinulle, ihan vaan aitoa nöyryyttä jos ihminen haluat olla. Onko susta elämään normi duunarin- ja kotielämää? Meinaan jos jotain haluat maksaa jollekin takaisin niin tee duunia ja maksa veroja ja pidä pääsi kiinni. Onko susta siihen? Luulen että ei koska sulla on liikaa sanottavaa ja vallanhalua, senhän takia teit mitä teit ja sen takia olet tullut ulos myös nyt ''kahleissasi'', huomionhakuinen pikkupllu, eikun pppeli. Kuule, jos haluat oikeasti hyvittää jotain niin pysy kolossasi, pois julkisuudesta ja tee jotain järkevää duunia mistä maksat verot, rassaa mopoa ja lakase kämppäs edustaa. Silleen ihan hipihiljaa ja arjesta nauttien ilman että siinä on kukaan sinua ja touhujasi ihailemassa. Se se vasta olisikin jotain, ymmärrätkö?

Suorista sanoista huolimatta, nöyrimmin terveisin Jepu
OnlyTruth
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Syys 18, 2015 11:00 pm

Re: Late Johansson avautuu Huhtimon murhasta...

Viesti Kirjoittaja OnlyTruth »

Käsittääkseni Late kertoo tossa oman kokemuksensa pohjalta asioista eikä saarnaa sulle (tai muillekaan). Ei tarvitse eikä pidäkään hyväksyä tekoja, mutta kiinnostava toi muutos on silti!
Juhani Saari
Harjunpää
Viestit: 341
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 5:34 pm

Re: Late Johansson avautuu Huhtimon murhasta...

Viesti Kirjoittaja Juhani Saari »

Pahantekijäkin muuttua voi.
Vastaa Viestiin