Telkesi alle 15-vuotiaan erämaakämppään ja raiskasi

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Amsterdam
Armas Tammelin

Telkesi alle 15-vuotiaan erämaakämppään ja raiskasi

Viesti Kirjoittaja Amsterdam »

Länsi-Lapin Kolarissa elokuussa tapahtuneiden epäiltyjen törkeän raiskauksen ja törkeän vapaudenriiston esitutkinta on saatu päätökseen ja esitutkinta-aineisto on luovutettu syyttäjälle syyteharkintaan.

Teoista epäillään pohjoissuomalaista mieshenkilöä. Rikoksen uhri on alle 15-vuotias tyttö.

Miehen epäillään huijanneen tytön mukaansa ja vieneen tämän erämaakämppään, jonne hän sittemmin oli teljennyt tytön. Miehen epäillään pakottaneen tytön sukupuoliyhteyteen uhkaamalla tätä väkivallalla.

Mies on teon johdosta edelleen vangittuna. Asia tullaan käsittelemään Kemi-Tornion käräjäoikeudessa. Syytteen nostamispäiväksi on määrätty viimeistään 7.11.2007.
-------
Trust no one!
J-aska
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja J-aska »

Kiinnostaisi tietää miten tämä henkilö jäi sitten kiinni? Päästikö tytön vapaaksi vai mitenkäs?
Toivottavasti tulee erittäin pitkä tuomio eikä mitään vuoden ehdollista. :evil:
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Hyi kamala! Ja mä en oo tällasesta asiasta edes kuullut. Onko jollain jotain osoitteita missä on tietoa? Milloin tämä on tapahtunut? Ihan vastako?
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

On se kumma juttu että jokaisessa paikassa missä olen asunut, asun/olen käynyt tapahtuu jotain tällaista :P Ja jokaista varmasti kiinnosti tuo tieto... :(

Mutta mutta, alko nyt mietittyy.. Siskot ja isä asuu kolarissa, toinen sisko on jo täyttänyt 15, toinen on 13 :/ Hmmh...
What you do... Makes you who you are.
Vastaa Viestiin