Nainen löytyi kuolleena Jyväskylässä

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
July
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 7:31 pm

Nainen löytyi kuolleena Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja July »

https://www.ksml.fi/paikalliset/2510067

Poliisi tutkii Jyväskylässä juhannusaattona tapahtunutta naisen kuolemaa tappona.

Iäkäs nainen löytyi menehtyneenä Halssilassa sijaitsevasta omakotitalosta perjantai-iltana.

Poliisille tapahtumasta ilmoitti pelastuslaitoksen henkilöstö, sillä paikalle oli ensin hälytetty ambulanssi. Poliisi sai hälytyksen tapahtumapaikalle kello 20.30.

Poliisi otti talosta kiinni kaksi henkilöä, joiden osuutta naisen kuolemaan selvitetään.

Linkki päivitetty
-NILS-
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Nainen löytyi kuolleena Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

No ei ole mikään yllätys, tuolla Halssilassa asuu vähän erikoisempaa porukkaa.
Varsinkin kunnan rivitaloissa, kun joka päivä on pihassa lanssi tai poliisit :shock: .
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
July
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 7:31 pm

Re: Nainen löytyi kuolleena Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja July »

Jaahas ja tämmöinen käänne nyt:
https://www.ksml.fi/paikalliset/2510083

"Sisä-Suomen poliisilaitos jatkaa Halssilan kuolemantapauksen tutkintaa pahoinpitelynä. Poliisi otti aiemmin kiinni taposta kaksi henkilöä, mutta pidätettynä olleet kaksi miestä vapautettiin maanantaina.

Poliisin mukaan oikeuslääketieteellisessä tutkimuksessa selvisi, että vainajan ulkoiset vammat eivät aiheuttaneet hänen kuolemaansa. Näin ollen myös henkirikosepäilyt ovat poistuneet.

Iäkäs nainen löytyi menehtyneenä Halssilassa sijaitsevasta omakotitalosta perjantai-iltana. Poliisille tapahtumasta ilmoitti pelastuslaitoksen henkilöstö, sillä paikalle oli ensin hälytetty ambulanssi. Poliisi sai hälytyksen tapahtumapaikalle kello 20.30."


Minusta tämä halssilan alue on todella rauhallista kyllä, tai sitten asun vaan "väärällä puolella". :D Se on jo ihme, jos täällä poliiseja näkyy.
Muoks. Olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää mikä talo kyseessä, tuolla kun tulee lenkkeiltyä. Liekkö just tapahtuma-aikaankin lähistöltä mennyt.

Linkki päivitetty
-NILS-
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Nainen löytyi kuolleena Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Niin, onhan siellä rauhallistakin-ja perusfiksua porukkaa.., itse en kyllä tonne muuttaisi missään tapauksessa..joku rauha pitää olla.., en ollenkaan osaa edes arvata,kuka olisi uhri tai epäillyt :shock:
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
jupuduu
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2012 1:50 am

Re: Nainen löytyi kuolleena Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja jupuduu »

Halssilassahan on ns. kaksi puolta, toisella puolella tietä on omakotitaloaluetta jossa ymmärtääkseeni (korkeammalla mäessä) asuu ihan varakastakin porukkaa ja toisella puolella sitten kerros- ja rivitaloja joissa porukka asuu kaupungin vuokra-asunnoissa. Mene ja tiedä mutta kyllä vähän vihaksi pistää jos iäkäs nainen hakataan miesten toimesta :x
Toki iäkäshän voi tarkoittaa kaikkea vaikkapa 60-vuotiaasta ylöspäin. Itse kuitenkin ajattelisin olevan lähempänä kahdeksankymppistä jos iäkkäästä on puhe :(
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Nainen löytyi kuolleena Jyväskylässä

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Niin, no sen enempää tapausta tuntematta, niin tuli vaan mieleen viinakramppi, tai joku vastaava sairauskohtaus.,en usko että kukaan nyt (ainakaan) ihan kympillä käyvä nainen ei menisi katsomaan/tai edes huhuilemaan postiluukusta.

Onkohan kukaan kattomassa tilannetta, että kaikki olis ok ?
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Vastaa Viestiin