Nuori mies surmattiin Riihimäellä 27.6.2015 - tekijöistä epäselvyyttä, oikeus vapautti
-
Vilttitossu
- Armas Tammelin
Re: Tappo Riihimäellä 27.6.2015
Siis on kirjoittanut näin eräässä fb ryhmässä. Kysymysmerkki oli lähinnä ihmettelyä. Kerrostaloja on kyllä tien toisella puolella. Kaikissa uutisissa sanotaan, että uhri on löytynyt yksityisasunnosta, joten ihmettelen sen takia tuota äidin juttua.
Niin no äiti sanoi myös että tekijät ja hänen poikansa eivät tunteneet toisiaan.Vilttitossu kirjoitti:Siis on kirjoittanut näin eräässä fb ryhmässä. Kysymysmerkki oli lähinnä ihmettelyä. Kerrostaloja on kyllä tien toisella puolella. Kaikissa uutisissa sanotaan, että uhri on löytynyt yksityisasunnosta, joten ihmettelen sen takia tuota äidin juttua.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
-
Metsäpirtti
- Poliisikoira Rex
Kertokaa nyt viisaat: mitä helvetin väliä sillä on minkälainen talo on kyseessä. Jankatkaa nyt sivu tolkulla seuraavaks sitä. 
Kuten sanoin aikaisemmin, niin väliäkös tuolla loppupeleissä.Metsäpirtti kirjoitti:Kertokaa nyt viisaat: mitä helvetin väliä sillä on minkälainen talo on kyseessä. Jankatkaa nyt sivu tolkulla seuraavaks sitä.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Vilttitossu kirjoitti:Itse veikkaisin myös kerrostaloa tapahtumapaikaksi. Siinä risteyksessä on kyllä rivitalokin. En tiedä asuiko Sauli asunnossa yksin, mutta oletan että tässä rivarissa on isompia asuntoja.
Muistan Jeren todella iloisena ihmisenä, en ole ikinä 12v aikana nähnyt häntä pahalla mielellä, tai että olisi riidellyt kenenkään kanssa. En osaa jotenkin käsittää koko asiaa, en voi uskoa että kukaan on halunnut Jerelle tehdä mitään näin pahaa.
Uhria mitenkään dissaamatta Vilttitossulle infoa,että oli hänelläkin omat vihamiehensä. Puhui joskus suunsa puhtaaksi yksi sai kiinteetä ja toinen ehdollista. Korostan,että nämä kaverit eivät nyt liity tapahtuneeseen mitenkään. Itselläni ei ollut häntä mitään vastaan ja oli perusilonen vesseli ainakun sattu näkee. Oli sosiaalinen ja asiallinen,mutta oli hänelläkin ne "mustat" hetkensä. Puhun nyt ajasta noin 3-5 vuotta takaperin. 2012 jälkeene edes nähty missään ikinä.
-
Vilttitossu
- Armas Tammelin
No omat muistot hänestä on onneksi hyvät.
Tänä päivänä en niin hirveästi nähnyt, joten en niin tarkkaan tiedä mitä on touhunnut.
Kerrostalossa tapahtui tämä,kun nyt halutaan tietää.
En tiedä, näkyykö linkki oikein, mutta tätä risteystä mä tarkoitin sillä Loimutien ja Viertolantien risteyksellä ja siinä on se kerrostalo. https://www.google.fi/maps/@60.746088,2 ... 312!8i6656
Ja tässä on se rivari.soivapeli kirjoitti:En tiedä, näkyykö linkki oikein, mutta tätä risteystä mä tarkoitin sillä Loimutien ja Viertolantien risteyksellä ja siinä on se kerrostalo. https://www.google.fi/maps/@60.746088,2 ... 312!8i6656
https://www.google.fi/maps/@60.746502,2 ... 312!8i6656
Niin joo, eli se oliskin lähempänä Kontiontietä.Anom kirjoitti:Ja tässä on se rivari.soivapeli kirjoitti:En tiedä, näkyykö linkki oikein, mutta tätä risteystä mä tarkoitin sillä Loimutien ja Viertolantien risteyksellä ja siinä on se kerrostalo. https://www.google.fi/maps/@60.746088,2 ... 312!8i6656
https://www.google.fi/maps/@60.746502,2 ... 312!8i6656
Täällä myös yksi uhrin tuntenut. Ei mitään pahaa sanottavaa hänestä. En olisi koskaan uskonut, että hänelle tehtäisiin mitään tälläistä. Kuten vilttitossu sanoi, aina iloinen kaikkien kaveri. En minäkään koskaan nähnyt hänen riitelevän kenenkään kanssa, enkä edes kuullut hänen puhuvan kenestäkään pahaa. Yhteen aikaan nähtiin päivittäin ja niin monta hyvää muistoa hänestä on jäänyt, hän ei ollut koskaan ilkeä.
Uskon, että tämän tapon taustalla on huumeet.
Rip J <3
Rip J <3
Mistä moinen uskomus? Mulla ei moinen ole käynyt edes mielessä. Vaikka isosiskonsa käyttikin ja menehtyi vuosi sitten, niin ei tullut mieleenkään huumeet pojan kohdalla.Juveliina kirjoitti:
Rip J <3
-
Roy Riviera
- Armas Tammelin
Tuskinhan tuota nyt on ihan pelkästään kaakaopäissä tehty. 30€ taksimatkasta kehkeytynyt riita kuitenkin harvoin johtaa noin raakaan tekoon, ihan mukavan illanvieton jälkeen, vaikka olisi alkoholiakin käytetty...tekijöiden ainakin on täytynyt olla melko sekaisin...
Riihimäessä pyörii huumeet niin monessa porukassa ja mun on niin vaikea uskoa, että kukaan joka ei ole aivan sekaisin tekis mitään tällästä tälle uhrille. Ihan vaan koska uhri oli oikeasti juuri sellainen kaikkien kaveri, josta kaikki tuntui pitävän. Mitään faktaa asiasta mulla ei siis ole, en vain osaa käsittää mitään muuta syytä mistä joku olisi voinut suuttua, tai muuten saada päähänsä tehdä näin. Kyllähän usein tälläsissä tapauksissa tekijät on nauttinut viinaa väkevämpää. :/soivapeli kirjoitti:Mistä moinen uskomus? Mulla ei moinen ole käynyt edes mielessä. Vaikka isosiskonsa käyttikin ja menehtyi vuosi sitten, niin ei tullut mieleenkään huumeet pojan kohdalla.Juveliina kirjoitti:
Rip J <3
-
Vilttitossu
- Armas Tammelin
Mä olen itse myös sitä mieltä, että ainakin syytetyillä on illan ja yön mittaan päätä sekottanu muukin, kuin alkoholi. En siis usko, että huumeista riitaa on tullut, mutta pakko tuollaseen tekoon on alkoholia vahvempaa tarvittu.
Äiti on lisännyt Jn muistotilaisuudesta videon, taustalla ilmeisesti äiti itkee ja luoja miten pahaa teki itselle katsoa sitä. Väkisin alkoi itsekkin itkemään ja kuuli siitä itkusta sen järkyttävän tuskan.
Äiti on lisännyt Jn muistotilaisuudesta videon, taustalla ilmeisesti äiti itkee ja luoja miten pahaa teki itselle katsoa sitä. Väkisin alkoi itsekkin itkemään ja kuuli siitä itkusta sen järkyttävän tuskan.