chat quotes
VoDKa, tiedän mitä tarkoitat.
Sanon tämän nyt vielä yhden ja ainoan kerran johnnyn, karran ja merzin epäpyhälle petturi-runkkarikolmikolle sekä Kalessinille ja muille (palstan tenavatähden jätän mainitsematta säilyttääkseni uskottavuuteni rippeet):
Kirjoitan ainoastaan tälle palstalle ja chattiin, vain omalla nikilläni.
Chatissa ollessani varmistan identiteettini täällä: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 6836#56836 kolmas viesti ensimmäisellä sivulla.
Kaikki muut Edit ovat edellä mainitun kolmikon säälittäviä yrityksiä.
Edit: Karran pyynnöstä selvennän asiaa. Hän EI kuulu epäpyhään runkkarikolminaisuuteen, kuten ei merzikään.
Oikea kokoonpano on Johnny the Stove, Masa "Huomautus" Koskinen ja Aarno "Minna" 80.
Sanon tämän nyt vielä yhden ja ainoan kerran johnnyn, karran ja merzin epäpyhälle petturi-runkkarikolmikolle sekä Kalessinille ja muille (palstan tenavatähden jätän mainitsematta säilyttääkseni uskottavuuteni rippeet):
Chatissa ollessani varmistan identiteettini täällä: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 6836#56836 kolmas viesti ensimmäisellä sivulla.
Edit: Karran pyynnöstä selvennän asiaa. Hän EI kuulu epäpyhään runkkarikolminaisuuteen, kuten ei merzikään.
Oikea kokoonpano on Johnny the Stove, Masa "Huomautus" Koskinen ja Aarno "Minna" 80.
Viimeksi muokannut Ed, Su Tammi 27, 2008 5:58 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
-
Katsa
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
Ed kirjoitti:VoDKa, tiedän mitä tarkoitat.
ja todisteita,ED!!....niitähän säkin aina pyydät!!...
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Olen ollut pitkään matkoilla ja sinä aikana olen saanut paljon huomioita täällä Chat Quoteseissa. Nyt on kuitenkin pakko oikaista, että yksikään tässä viestiketjuissa olevissa otteissa Mazana esiintyvistä henkilöistä en kuitenkaan ole minä. Olen kirjautunut chatiin vain yhden kerran pari viikoa sitten ihan vaan kokeillakseni sen tekniikkaa. En muista, ketä silloin oli paikalla ja vaihdoin vain muutaman sanan. Joku on näköjään halunnut mustata mainettani ja minkäpä minä sille voin, kun chatissa voi kuka tahansa esiintyä kenenä tahansa. Ja lisäksi näissä "quoteseissakin" voidaan vääristellä asioita.Katsa kirjoitti:10:55:11 * Maza joins Pub Prison - kaikki aineet sallittu
09/12/2007 10:55:48 ‹Maza› Mikäs mulkvisti sinä olet?
09/12/2007 10:56:46 ‹Maza› Ootko runkulla, kun juttu ei luista?
09/12/2007 10:57:22 * Maza quit (timeout)
Jos joku on sitä mieltä, että minä olen chatissa esittänyt em. törkeyksiä, niin olkoot hyvä ja esittäkööt pitävät todisteet asiastaan.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
-
Kalessin
- Adrian Monk
jaksaa sitä vieläkin miettiä, että ketä tämäkin kiinnostaa...?Ed kirjoitti:Sanon tämän nyt vielä yhden ja ainoan kerran johnnyn, karran ja merzin epäpyhälle petturi-runkkarikolmikolle sekä Kalessinille ja muille (palstan tenavatähden jätän mainitsematta säilyttääkseni uskottavuuteni rippeet):
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Juujuu, matkoillapa hyvinkin. Merillä?Maza kirjoitti: Olen ollut pitkään matkoilla ja sinä aikana olen saanut paljon huomioita täällä Chat Quoteseissa. Nyt on kuitenkin pakko oikaista, että yksikään tässä viestiketjuissa olevissa otteissa Mazana esiintyvistä henkilöistä en kuitenkaan ole minä. Olen kirjautunut chatiin vain yhden kerran pari viikoa sitten ihan vaan kokeillakseni sen tekniikkaa. En muista, ketä silloin oli paikalla ja vaihdoin vain muutaman sanan. Joku on näköjään halunnut mustata mainettani ja minkäpä minä sille voin, kun chatissa voi kuka tahansa esiintyä kenenä tahansa. Ja lisäksi näissä "quoteseissakin" voidaan vääristellä asioita.
Jos joku on sitä mieltä, että minä olen chatissa esittänyt em. törkeyksiä, niin olkoot hyvä ja esittäkööt pitävät todisteet asiastaan.
Muistatko mitä kertoilit mulle privana tsätissä? Koska puheet olivat sitä luokkaa, jonka vain real Maza Kaskisaari tietää, olen aika vakuuttunut että se olit sinä. :pus:
-
Kalessin
- Adrian Monk
asiallista käytöstä jälleenKalessin› voi muuten olla
15/12/2007 22:52:22 ‹Kalessin› kenen?
15/12/2007 22:52:22 ‹johnny› vittu sä olet ämmä tyhmä
15/12/2007 22:52:41 ‹Kalessin› kuka meistä?
15/12/2007 22:52:50 ‹Ed› en tahtoisi myöntää, mutta johnnyllä on oikea asenne tänään
15/12/2007 22:53:05 ‹johnny› kysele, lehmä, kysele
johnny› minä tunnen tunkkaisen paskanhajun leijailevan kalessinin kainalosta
johnny› miksi olisin?
15/12/2007 22:56:13 ‹karra› voivoivoi...mitä vedätystä
15/12/2007 22:56:28 ‹johnny› mielummin olisin kalessinina tai eddynä
15/12/2007 22:56:28 ‹karra› olet...
15/12/2007 22:56:34 ‹johnny› tai typeränä vodkana
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Ei näille jaksa kuin nauraa. Kivahan se on, että muistetaan silloinkin kun ei itse ole paikalla.Kalessin kirjoitti:asiallista käytöstä jälleenKalessin› voi muuten olla
15/12/2007 22:52:22 ‹Kalessin› kenen?
15/12/2007 22:52:22 ‹johnny› vittu sä olet ämmä tyhmä
15/12/2007 22:52:41 ‹Kalessin› kuka meistä?
15/12/2007 22:52:50 ‹Ed› en tahtoisi myöntää, mutta johnnyllä on oikea asenne tänään
15/12/2007 22:53:05 ‹johnny› kysele, lehmä, kysele
johnny› minä tunnen tunkkaisen paskanhajun leijailevan kalessinin kainalostajohnny› miksi olisin?
15/12/2007 22:56:13 ‹karra› voivoivoi...mitä vedätystä
15/12/2007 22:56:28 ‹johnny› mielummin olisin kalessinina tai eddynä
15/12/2007 22:56:28 ‹karra› olet...
15/12/2007 22:56:34 ‹johnny› tai typeränä vodkana
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Kerrataan, Kalessin:
Ed kirjoitti:Kirjoitan ainoastaan tälle palstalle ja chattiin, vain omalla nikilläni.
Is it not fine to dance and sing