Kaksi ihmistä kuollut Helsingin Laajasalossa - UB yhteyksiä

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Ja KRP jatkaa tiedotuksessaan tolloililua missä he ovat erinomaisia. Itse juttuhan tuntuu niille olevan se vähäpätöisempi asia, mutta kovasti muistetaan hyvitellä Helsingin poliisilaitosta julkisuudessa joka käänteessä. Ai kuinka yhteistyö sujui mallikkaasti kun saatiin juttu omiin näppeihin. On ne helvetin säälittäviä rupuja.
Ai että yrittäjä oli ihan kunniajäsen UB:lle, eli rahoittaja. Mikä saa kenenkään hakemaan mitään kunniajäsenyyttä UB:hen tai muihinkaan kerhoihin? Jotenkin ymmärrän suoran jäsenyyden mutta näitä rahalla ostettavia kunniajäsenyyksiä en ymmärrä alkuunkaan, vaikka niiden kautta voi jotakin pientä duunia saadakkin. Vaan todellisuus on se että olet silloin laittanut pääsi sellaiseen silmukkaan josta et eroon pääse, muuten kuin kuolemalla.
Mikä vitun hohto on kunniajäsenyyksissä? Päästä prassailemaan sillä? Sanoa tuntevansa kovia poikia?
Niitä kovia poikia voi tuntea ilman mitään jäsenyyksiä mihinkään. Prassailemalla tekee toisten silmissä itsestään täyden pellen.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 731
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

kakkosurpo kirjoitti:. Mikä saa kenenkään hakemaan mitään kunniajäsenyyttä UB:hen tai muihinkaan kerhoihin?
Tietääkseni tuota kunniajäsenyyttä ei tarvitse hakea millääntavalla. Yleensä ovat tyyppejä, jotka muutenkin pyörivät kerhon kanssa, ja "saavat" tämmöisen mahdollisuuden. Siihen en nyt ota kantaa onko siinä sitten mitään järkeä?
Triljoona
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Pe Heinä 10, 2015 6:17 am

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja Triljoona »

sine qua non kirjoitti:Otetaan tähän vielä tuo Hesarinkin tämänpäiväinen juttu aiheesta:

http://www.hs.fi/kaupunki/a1436320822989
Toinen uhreista oli rikollisjärjestön jäsen
Laajasalon henki­rikoksia tutkitaan murhina – Naapuri: "Ilmassa oli teollisen palon käry"

Asunnolle johtava pihakuja oli vielä keskiviikkona poliisivartiossa ja suljettu nauhalla, sillä HS:n havaintojen mukaan poliisin tutkintaryhmä oli aamupäivällä edelleen asunnossa. Tutkinta oli meneillään myös läheisen veneseuran majassa.
Mitähän ne on tuolla veneseuran majassa tutkineet?

Lainausta lyhennetty
-NILS-
Karvaperuna
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 8:13 pm

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja Karvaperuna »

Ainakin paskalehdistö tuntuu lukevan Minfoa. Täällä julistetaan ja vouhkataan ja kohta ne on lehdessä… :roll:
Koht sattuu Juhaa leukaan! KopS! Noniin, nyt on Juhalla leuka kipeä.
mary1234
Harjunpää
Viestit: 318
Liittynyt: Pe Maalis 22, 2013 2:48 pm

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja mary1234 »

Rurik Rusit kirjoitti:Homoa tai ei, niin piripäissään ovat raavaat miehet tehneet myös ei niin heteromaisia juttuja :roll:
Prosentuaalisesti kaikissa jengeissä on kaikkea mahdollista, kun nyt prosenttijengeistä puhutaan.
Sanon minäkin sen verran, että prätkäkerholaisia tunnen ja prosenttikerhojenkin bileissä ollut, moottoripyöräkerhoissa kun jäsenet käy toistensa bileissä pitkin talvea kun ei ajeta. Itse kuulun myös moottoripyöräkerhoon, joten sieltä jonkinmoista tuntumaa ja tietoa noista homoista.
Yhtään homoa ei prosenttikerhoon oteta, siitä olen varma eli homppeliteoriat voi jättää kokonaan ulkopuolelle. Vaikka jäsenet ovat vain miehiä (naiset eivät pääse prosenttikerhon jäseniksi) niin takaan ettei yhtään homoa kerhon jäseneksi (member) hyväksytä, ei edes kokelaaksi. Reilussa parissakymmenessä kerhossa bileet "kiertävät" talven, joka vkl joku kerho pitää bileet syksystä "ajokauden lopettamisista" kevään "ajokauden alkuun" ja homoihin en yhdessäkään kerhossa ole törmännyt, että niissä piireissä ei homppeleita ole.
lech
Martin Riggs
Viestit: 633
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 9:55 am

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja lech »

mary1234 kirjoitti:
Rurik Rusit kirjoitti:Homoa tai ei, niin piripäissään ovat raavaat miehet tehneet myös ei niin heteromaisia juttuja :roll:
Prosentuaalisesti kaikissa jengeissä on kaikkea mahdollista, kun nyt prosenttijengeistä puhutaan.
Sanon minäkin sen verran, että prätkäkerholaisia tunnen ja prosenttikerhojenkin bileissä ollut, moottoripyöräkerhoissa kun jäsenet käy toistensa bileissä pitkin talvea kun ei ajeta. Itse kuulun myös moottoripyöräkerhoon, joten sieltä jonkinmoista tuntumaa ja tietoa noista homoista.
Yhtään homoa ei prosenttikerhoon oteta, siitä olen varma eli homppeliteoriat voi jättää kokonaan ulkopuolelle. Vaikka jäsenet ovat vain miehiä (naiset eivät pääse prosenttikerhon jäseniksi) niin takaan ettei yhtään homoa kerhon jäseneksi (member) hyväksytä, ei edes kokelaaksi. Reilussa parissakymmenessä kerhossa bileet "kiertävät" talven, joka vkl joku kerho pitää bileet syksystä "ajokauden lopettamisista" kevään "ajokauden alkuun" ja homoihin en yhdessäkään kerhossa ole törmännyt, että niissä piireissä ei homppeleita ole.
Homoja ja lesboja ja bi-suuntautuneita on väestöstä noin 10 %. Jos UB:ssa on 90 jäsentä niin se on yhdeksän kaveria, jos oletetaan että Suomessa ns. kovien jätkien hiekkalaatikkoleikkejä harrastaa noin 600-700 kerholaista ja kokelasta niin sieltä löytyy tasan tarkkaan näitä ruskean reiän ritareita. Joka muuta väittää niin ei tiedä mistä puhuu. Kuka jäseneksi haluava kertoisi että olen homo, hah-hah.
Arkkienkelinkoira
Nikke Knakkertton
Viestit: 181
Liittynyt: Su Syys 18, 2011 3:17 pm

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja Arkkienkelinkoira »

Noi uhoamiset "ei prosenttijengiin oteta homppeleita" vaan lietsoo mielikuvaa:

Oletetaan että on jengipomo, joka on niin machomies, että pa**e vaikka ketä ja koska. Sitten tämä jengipomo pääsee linnassa nuorten poikien makuun. Ei ole homo, ei tietenkään, koska on miehinen mies; naisenkorvikkeitahan nuo jotka antaa höylätä.

Mömmöpäissään sitten kuksii kaveriaan joka on "vähän sinnepäin", vaikka muut eivät kaverista huomaa, on pulleat lihakset ja naisellinen vaimo.

Jos tämä kaveri sitten haluaisi tulla kaapista ja kertoa suhteestaan jengipomoon, niin mitä luulette että jengipomo tekisi?

Jos jengipomolla on tunteita kaveriaan kohtaan, mitä tekisi seuraavaksi?
"When you have eliminated the impossible, what ever remains, however improbable, must be the truth."
- Sherlock Holmes
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1795
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

mary1234 kirjoitti: Sanon minäkin sen verran, että prätkäkerholaisia tunnen ja prosenttikerhojenkin bileissä ollut, moottoripyöräkerhoissa kun jäsenet käy toistensa bileissä pitkin talvea kun ei ajeta. Itse kuulun myös moottoripyöräkerhoon, joten sieltä jonkinmoista tuntumaa ja tietoa noista homoista.
Yhtään homoa ei prosenttikerhoon oteta, siitä olen varma eli homppeliteoriat voi jättää kokonaan ulkopuolelle. Vaikka jäsenet ovat vain miehiä (naiset eivät pääse prosenttikerhon jäseniksi) niin takaan ettei yhtään homoa kerhon jäseneksi (member) hyväksytä, ei edes kokelaaksi. Reilussa parissakymmenessä kerhossa bileet "kiertävät" talven, joka vkl joku kerho pitää bileet syksystä "ajokauden lopettamisista" kevään "ajokauden alkuun" ja homoihin en yhdessäkään kerhossa ole törmännyt, että niissä piireissä ei homppeleita ole.
Hienoa, että jaksat kertoa omista kokemuksistasi, mutta nyt ei ole kyse moottoripyöräkerhosta, vaan rikollisjärjestöstä.
Arkkienkelinkoira
Nikke Knakkertton
Viestit: 181
Liittynyt: Su Syys 18, 2011 3:17 pm

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja Arkkienkelinkoira »

mary1234 kirjoitti:
Rurik Rusit kirjoitti:Homoa tai ei, niin piripäissään ovat raavaat miehet tehneet myös ei niin heteromaisia juttuja :roll:
Prosentuaalisesti kaikissa jengeissä on kaikkea mahdollista, kun nyt prosenttijengeistä puhutaan.
Sanon minäkin sen verran, että prätkäkerholaisia tunnen ja prosenttikerhojenkin bileissä ollut, moottoripyöräkerhoissa kun jäsenet käy toistensa bileissä pitkin talvea kun ei ajeta. Itse kuulun myös moottoripyöräkerhoon, joten sieltä jonkinmoista tuntumaa ja tietoa noista homoista.
Yhtään homoa ei prosenttikerhoon oteta, siitä olen varma eli homppeliteoriat voi jättää kokonaan ulkopuolelle. Vaikka jäsenet ovat vain miehiä (naiset eivät pääse prosenttikerhon jäseniksi) niin takaan ettei yhtään homoa kerhon jäseneksi (member) hyväksytä, ei edes kokelaaksi. Reilussa parissakymmenessä kerhossa bileet "kiertävät" talven, joka vkl joku kerho pitää bileet syksystä "ajokauden lopettamisista" kevään "ajokauden alkuun" ja homoihin en yhdessäkään kerhossa ole törmännyt, että niissä piireissä ei homppeleita ole.
Hienoa, Mary1234 (aika naisellinen nikki sulla, mutta ei nimi miestä homonna XD), että olet tietoinen kaikesta kerhotoiminnasta. Mutta miten luulisit jo jäseneksi päätyneille miehistä kiinnostuneille miehille käyvän?
"When you have eliminated the impossible, what ever remains, however improbable, must be the truth."
- Sherlock Holmes
quasidia
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: La Maalis 21, 2015 8:34 pm

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja quasidia »

WalkingDisaster kirjoitti:Hienoa, että jaksat kertoa omista kokemuksistasi, mutta nyt ei ole kyse moottoripyöräkerhosta, vaan rikollisjärjestöstä.
Käsittääkseni kyse on kahden ihmisen kuolemasta Helsingissä.. Korjaa ihmeessä jos olen väärässä.
kiusausko
Harjunpää
Viestit: 303
Liittynyt: Su Syys 12, 2010 7:32 am
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja kiusausko »

mary1234 kirjoitti: Sanon minäkin sen verran, että prätkäkerholaisia tunnen ja prosenttikerhojenkin bileissä ollut, moottoripyöräkerhoissa kun jäsenet käy toistensa bileissä pitkin talvea kun ei ajeta. Itse kuulun myös moottoripyöräkerhoon
No en lähtisi tällä tietopohjalla väittämään yhtään mitään kenenkään suuntautumisesta. Suomi on pieni maa, eiköhän joka toinen ole jossain hengaillut, en kutsuisi silti kuitenkaan näitä henkilöitä mitenkään sisäpiiritietoa omaaviksi. Mitä tulee homouden liittämisestä näihin murhiin, ainahan sitä spekuloida voi ja yhtä mahdollista lienee kuin ihan vaan heterona kuoleminen ja tappaminen syystä X kamapäissään tai muuten vaan seonneena.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
rahima
Hetty Wainthropp
Viestit: 479
Liittynyt: Ti Marras 08, 2011 7:37 pm

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja rahima »

Ei ole onneksi tarvinnut olla missään lähemmissä tekemisissä näiden moottoripyöräkerholaisten kanssa. Sen tyyppisiä olen kuitenkin nähnyt. Elämänkokemusta kuitenkin sen verran, että ei siellä homoja ole, korkeintaan kaappihomoja.Näin se varmaan on. Nämä miehet korostavat miehisyyttään macho-tyylillä. Heillä vaimot ja tyttöystävät lammastyyppisiä, sanottiin ennen "turvakkoja". Sellaisia, jotka eivät tunne miehiään eivätkä vissiin haluakaan tuntea. Sitten ilmeisesti on huumeiden käyttäjiä ja prostituoituja.Luultavasti naisiin kohdistuva väkivalta on heillä yleistä. Sen tyyppinen käytös on näin ulkopuolisenkin kokemus, että naisia ei arvosteta.
Rapsu
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 3:18 pm

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja Rapsu »

Calabash kirjoitti: Iina oli myöhemmin hetken R. T:n tyttöystävä, tai esiintyi sellaisena, ja kävi vankilassa katsomassa häntä. Naisen asuntoonkin ammuttiin kerran joku. Mutta kuten sanon, pienet ovat piirit.


Calabash
Volkan Ünsal oli se joka kämppään tapettiin.
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 731
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

rahima kirjoitti: Sen tyyppinen käytös on näin ulkopuolisenkin kokemus, että naisia ei arvosteta.
No voehan helvettiläinen. Tämä keskustelu nyt ampunut jo niin pahasti aiheesta, mutta tuo on juuri niin loistava kommentti, mitä olettaa saattaa. Mistä helvetistä olet tuollaista saanut päähäsi? Missähän piireissä voisi enemmän arvostaa? Miehillä vain on oma harrastus, ja naispuoleiset eivät siihen puutu. Kuten esim. jalkapallo toisilla. Ja tuo homoilu idioottimaisuus motiivina on kyllä mielettömin teoria, mitä voisi kuvitella. Tosin itse nyt ehkä puhun moottoripyöräkerhoista.
mary1234
Harjunpää
Viestit: 318
Liittynyt: Pe Maalis 22, 2013 2:48 pm

Re: Kaksi ihmistä löytyi kuolleena Helsingistä

Viesti Kirjoittaja mary1234 »

Arkkienkelinkoira kirjoitti:
mary1234 kirjoitti:
Rurik Rusit kirjoitti:Homoa tai ei, niin piripäissään ovat raavaat miehet tehneet myös ei niin heteromaisia juttuja :roll:
Prosentuaalisesti kaikissa jengeissä on kaikkea mahdollista, kun nyt prosenttijengeistä puhutaan.
Sanon minäkin sen verran, että prätkäkerholaisia tunnen ja prosenttikerhojenkin bileissä ollut, moottoripyöräkerhoissa kun jäsenet käy toistensa bileissä pitkin talvea kun ei ajeta. Itse kuulun myös moottoripyöräkerhoon, joten sieltä jonkinmoista tuntumaa ja tietoa noista homoista.
Yhtään homoa ei prosenttikerhoon oteta, siitä olen varma eli homppeliteoriat voi jättää kokonaan ulkopuolelle. Vaikka jäsenet ovat vain miehiä (naiset eivät pääse prosenttikerhon jäseniksi) niin takaan ettei yhtään homoa kerhon jäseneksi (member) hyväksytä, ei edes kokelaaksi. Reilussa parissakymmenessä kerhossa bileet "kiertävät" talven, joka vkl joku kerho pitää bileet syksystä "ajokauden lopettamisista" kevään "ajokauden alkuun" ja homoihin en yhdessäkään kerhossa ole törmännyt, että niissä piireissä ei homppeleita ole.
Hienoa, Mary1234 (aika naisellinen nikki sulla, mutta ei nimi miestä homonna XD), että olet tietoinen kaikesta kerhotoiminnasta. Mutta miten luulisit jo jäseneksi päätyneille miehistä kiinnostuneille miehille käyvän?
Hieno kommentti, nikki on naisellinen, koska olen nainen... :mrgreen:
Monissa EI rikolliskerhoissa (joissa vain ajellaan, pidetään grilli-iltoja, katsellaan telkkaria, saunotaan ja jutellaan siis ihan tavallisia ihmisiä, joissa kenelläkään ei ole rikollista taustaa). Suurin osa moottoripyöräkerhoista (jopa se 99%) on sellaisia, mitkä ajelee yhdessä, eikä ole rikollista taustaa. Nämä prosenttikerhot pilaavat sitten yleisesti kaikkien kerhojen maineen. Enkä kannata rikollisuutta, enkä sellaisessa kerhossa olisi ikinä. Suurin osa siis vain innostuneita ajamisesta ja vain se yhdistää niin naisia kuin miehiä. Monissa on lisäksi pariskuntia, jotka vain rakastaa ajamista hyvällä porukalla.
Älkää siis tuomitko pelkän kerholiivin mukaan ketään :?
En halua ketään provosoida, pahoittelen jos olen niin tehnyt.

Mutta...uskoisin, että jos prosenttikerhon jäsen paljastuisi homoksi, tulisi määräys palauttaa kerhon liivi ja lähteä kerhosta. Mikäli kyseessä presidentti, lähtisi hän myös äänestyksellä ulos.
Tietty en voi tietää mitä jotkut huumeissa tekevät, mutta jos kaveri paljastuisi vannoutuneeksi homoksi, ei sitä hyvällä katsota.

Kyllä nyt lehtitietojen mukaan näyttää jonkinmoiselta kostolta, näyttää siis...en tiedä tästä asiasta muuta kun mitä olen lehdistä lukenut, mutta en heti vahinkoonkaan usko, ei ketään ammuta vahingossa, ellei ole ollut niin sekaisin ettei tiedä mitä tekee, mutta tuskin silloinkaan suoraan toista ampuu...spekua siis tää oma mietintä vaan. Kyllä rikollisen MC-kerhon jäsen tietää taatusti, että ase on tappoväline ja uhkauskin aseella voi tappaa jos liipasimesta vetää ja ase ladattu. Olisiko huumepäissään sitten tajunnut edes itseensä tappaa?
No...aika näyttää mitä on tapahtunut ja uskon, että Alibi uutisoi tämänkin aikanaan :mrgreen:
Vastaa Viestiin