Kyllä, mutta äidin ollessa eri mieltä edessä on isyystesti verikokeineen. Olen kuullut tapauksista joissa aviottoman lapsen synnyttänyt nainen on nimennyt isäehdokkaiksi muutaman vittumaisen tyypin (tietäen että nämä eivät oikeasti ole isäkandidaatteja) jotka sitten on tarvittaessa virka-apua käyttäen käytetty verikokeessa. Kiusa se on pienikin kiusa.M. Kallas kirjoitti: Juridisesti miehellä siis on oikeus kieltäytyä vanhemmuudesta
Hollanti: 25-vuotias nainen surmasi kolme vauvaansa
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Re: Hollannissa paljastui vauvasurmat
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Oululaisen Kaisa Vornanen-Karadumanin sukulaissielu Sietske Hoekstra, 30, tuomittiin kolmen vuoden vankeuteen. En saa hollanninkielisestä tekstistä kauheasti irti, mutta ilmeisesti Hoekstra synnytti neljä lasta yksin kenenkään tietämättä ja tukehdutti ne tyynyillä.
Jos ymmärsin oikein, niin Sietske Hoekstra on vapautumassa näillä näpeillä eli yhteiskuntaan palaamista yritetään loppuvuodesta 2015.
Hollannissa on ilmeisesti mahdollista määrätä sekä vankeutta että pakkohoitoa, joka suoritetaan vankeusajan jälkeen. Hoekstralla todettiin joku synnynnäinen aivosairaus, joka on ollut vaikuttamassa hänen tunne-elämän säätelyynsä. Syyttäjä oli ajamassa alun perin 12 vuoden vankeustuomiota, koska Hoekstra vastusti pakkohoitoon joutumistaan.
Mikäköhän tällainen synnynnäinen sairaus on, joka vaikuttaa tunteiden ym.säätelyyn? Ei tule muuta mieleen, kuin aivovamma. Niin no, kenties adhd tms., mutta tuskin sen perusteella pakkohoitoon laitetaan? Aika vähällä näyttää nainen pääsevän ja kuka voi taata, ettei salasynnytykset ja vastasyntyneiden tapot ala uudestaan? Vielähän tuo ehtii, kun ikää ei ole 30-vuotta enempää.
-
aria montgomery
- Alokas
No esim. Aspergerin syndrooma on juurikin tällainenAgatha C. kirjoitti:Mikäköhän tällainen synnynnäinen sairaus on, joka vaikuttaa tunteiden ym.säätelyyn? Ei tule muuta mieleen, kuin aivovamma. Niin no, kenties adhd tms., mutta tuskin sen perusteella pakkohoitoon laitetaan? Aika vähällä näyttää nainen pääsevän ja kuka voi taata, ettei salasynnytykset ja vastasyntyneiden tapot ala uudestaan? Vielähän tuo ehtii, kun ikää ei ole 30-vuotta enempää.
-
Hellapoliisi
- Olivia Benson
Minä miellän synnynnäisen aivosairauden joksikin synnytyksessä tulleeksi hapenpuutteesta johtuvaksi viaksi. Korjatkaa jos olen väärässä!
Hys hys!
Re: Hollanti: 25-vuotias nainen surmasi kolme vauvaansa
En tiedä tarkemmin, että mikä se synnynnäinen aivosairaus oli.
Toen bleek dat ze een aangeboren hersenafwijking heeft, waardoor ze volgens deskundigen verminderd toerekeningsvatbaar is.
Suoraan käännettynä siinä mainitaan synnynnäisestä aivojen poikkeavuudesta, jonka takia Sietske Hoekstra oli alentuneesti vastuussa rikoksistaan.
Sietske Hoekstra työskenteli hammashoitajana. Työnantajana toiminut hammaslääkäri huomasi hänen olleen raskaana kolme kertaa, mutta Hoekstra kertoi olevansa sijaissynnyttäjä. Maaliskuussa 2010 hammaslääkäri tiedotti asiasta poliisia. Sietske Hoekstran oli todistettava väitteensä tai hänet pidätettäisiin. Siinä vaiheessa hän paljasti kotitalonsa ullakolla olevan kätkön.
Toen bleek dat ze een aangeboren hersenafwijking heeft, waardoor ze volgens deskundigen verminderd toerekeningsvatbaar is.
Suoraan käännettynä siinä mainitaan synnynnäisestä aivojen poikkeavuudesta, jonka takia Sietske Hoekstra oli alentuneesti vastuussa rikoksistaan.
Sietske Hoekstra työskenteli hammashoitajana. Työnantajana toiminut hammaslääkäri huomasi hänen olleen raskaana kolme kertaa, mutta Hoekstra kertoi olevansa sijaissynnyttäjä. Maaliskuussa 2010 hammaslääkäri tiedotti asiasta poliisia. Sietske Hoekstran oli todistettava väitteensä tai hänet pidätettäisiin. Siinä vaiheessa hän paljasti kotitalonsa ullakolla olevan kätkön.
Eikait Aspergerin takia hoitoon laiteta? Itse en ainakaan ole kuullut, kuten en adhd:n takiakaan. Nainenhan joutui hoitoon.
-
aria montgomery
- Alokas
Hoitoon joutuminen johtunee teoista?Agatha C. kirjoitti:Eikait Aspergerin takia hoitoon laiteta? Itse en ainakaan ole kuullut, kuten en adhd:n takiakaan. Nainenhan joutui hoitoon.