Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015
Re: Nela Utkina, 27v, Malminkartano 8.9.2015
Olisikohan Nelan kesätauko facessa johtunut ihan kesälomasta, ja siitä että miehensä facebook -sivujen perusteella ovat menneet naimisiin heinäkuun lopussa. Mies on tosi kiltin näköinen, kuten Nelakin. Oliskohan mies insinööri tai arkkitehti tms. En nyt muista. Molemmat näyttävät onnellisilta, ovat luonnossa retkeileviä nuoria aikuisia kuvien perusteella. Kissakin on lemmikkinä. Todella mystinen juttu. Luulen, että tekstiviestin päänsärystä on lähettänyt ehkä joku muu...kännykkä kaatopaikan lähettyvillä ei kuulosta todellakaan hyvältä...Salainen ihailija, mustasukkaisuus, ryöstö...???
P.S. Miehen fb-sivut löytyvät Nelan kavereista.
-
ktaina
- Adrian Monk
Elikkä tiistain jälkeen kukaan ei ole nähnyt naista..ei ole kuin viesti tai siis kaksi josta toista poliisi ei kommentoi..eli jotain tapahtunut on voinut jo tiistaiiltana..mies jossain rakennusalalla.
Meillä on ainakin rouvalle senverran laaja tuo vaatekaappi,että ei mulla olisi hajuakaan siitä mitä se on päällensä laittanut jos en ole sitä itse nähnyt... Toki yleiset tuntomerkit osaa se puoliso antaa,mutta mistä se tietää mitkä kuteet on päällä olleet??MackBolan kirjoitti:No nimenomaan naapurinko sellaiset asiat pitäisi tietää missä vaatetuksessa sitä töihin lähdetään? Jos mun emäntä katoaisi niin kyllä se minä olen joka annan tuntomerkit ja mahdolliset vaatetustiedot(ei mitään mutuilua).corppi kirjoitti:Mistä tuo katoamishetken vaatetus tiedetään noin tarkasti?? Ja jotenkin tuntuu,että se puoliso on sen nimenomaan tuonut julki(omaa mutuilua)...
Naisen olisi ehkä helpompi katso miehen vaatekaappiin ja tehdä arvio siitä mitä voisi päällä olla... Koska ainakaan itselläni noita vaihtoehtoja ei ole lähimainkaan niin paljon kuin paremmalla puoliskolla...
-
ktaina
- Adrian Monk
mulla menny toi vaatetus homma ihan ohi...no nyt kyllä enemmän ja enemmän ukkoon viittaa..ei todellakaan voi tietää vaatetusta kun ei naista ole nähnyt keskiviikkoaamuna...taitaa poliisitkin tietää aika paljon jo.
Ei oikein uskottavalta kuulosta tuollainen "kesätauko"... Viimeisimmässä postauksessa kuva hääparista tjms... Miksi ei olisi omista häistään julkaissut kuvaa??Berenices kirjoitti:Olisikohan Nelan kesätauko facessa johtunut ihan kesälomasta, ja siitä että miehensä facebook -sivujen perusteella ovat menneet naimisiin heinäkuun lopussa. Mies on tosi kiltin näköinen, kuten Nelakin. Oliskohan mies insinööri tai arkkitehti tms. En nyt muista. Molemmat näyttävät onnellisilta, ovat luonnossa retkeileviä nuoria aikuisia kuvien perusteella. Kissakin on lemmikkinä. Todella mystinen juttu. Luulen, että tekstiviestin päänsärystä on lähettänyt ehkä joku muu...kännykkä kaatopaikan lähettyvillä ei kuulosta todellakaan hyvältä...Salainen ihailija, mustasukkaisuus, ryöstö...???
Kesälomakuvia??
En pidä mitenkään erikoisena, että mies tietää naisen vaatetuksen. Vaikka naisilla on paljon vaatteita niin useimmat pitää samoja päälysvaatteita. Nelakin on voinut omistaa nahkatakin ja jonkun muun takin. Nahkatakki puuttui tästä päätellään, että hänellä oli se päällä. Sama homma kenkien ja repun kanssa. Housuista/hameesta voi olla vaikeampi päätellä, niitä naisilla on useampia, ainekin useammilla.
Muutama kysymys nousee mieleen:
1) Onko julkisuudessa täsmennetty, kenelle viesti lääkärikäynnistä lähetettiin?
-> Minun duunipaikassani tekstiviesti on nimenomaan se tapa, jolla ilmoitetaan sairauspoissaolo. Viestin voisi luuristani lähettää muukin kuin minä, mutta luultavasti homma onnistuisi vain, jos A) puhelimessa olisi aiempi viesti, jonka tämä "muu" kopioisi tai B) lähettäjä olisi duunikaveri ja siksi osaisi valita oikean henkilön. C) Mieheni osaisi myös...
2) Onko julkisuudessa kerrottu, MISSÄ lääkäri olisi ollut ja onko selvinnyt onko nainen ollut yhteydessä lääkäriin (soittanut ajanvaraukseen tms.)? Miehen luulisi tietävän, samoin työpaikan.
3) Onko julkisuudessa täsmennetty, milloin joku muu kuin aviopuoliso on nähnyt kadonneen viimeksi? Ilmeisesti on ollut töissä normaalisti katoamispäivään asti? Tapaako töissä muita vai ovatko etänä?
Toivotaan kaikkea hyvää Nelalle, Ämmässuo ei kuulosta yhtään mukavalta.
1) Onko julkisuudessa täsmennetty, kenelle viesti lääkärikäynnistä lähetettiin?
-> Minun duunipaikassani tekstiviesti on nimenomaan se tapa, jolla ilmoitetaan sairauspoissaolo. Viestin voisi luuristani lähettää muukin kuin minä, mutta luultavasti homma onnistuisi vain, jos A) puhelimessa olisi aiempi viesti, jonka tämä "muu" kopioisi tai B) lähettäjä olisi duunikaveri ja siksi osaisi valita oikean henkilön. C) Mieheni osaisi myös...
2) Onko julkisuudessa kerrottu, MISSÄ lääkäri olisi ollut ja onko selvinnyt onko nainen ollut yhteydessä lääkäriin (soittanut ajanvaraukseen tms.)? Miehen luulisi tietävän, samoin työpaikan.
3) Onko julkisuudessa täsmennetty, milloin joku muu kuin aviopuoliso on nähnyt kadonneen viimeksi? Ilmeisesti on ollut töissä normaalisti katoamispäivään asti? Tapaako töissä muita vai ovatko etänä?
Toivotaan kaikkea hyvää Nelalle, Ämmässuo ei kuulosta yhtään mukavalta.
-
ktaina
- Adrian Monk
1.ei 2.ei 3.ei..ja toista viestiä joka lähetetty poliisi ei kommentoi.
1. 27-vuotias Utkina katosi tiistaiaamuna matkalla töihin. Puoli kahdekslta hän oli lähettänyt työnantajalleen tekstiviestin, että menee päänsäryn takia lääkäriin. Utkina asuu Suomessa.Tämän jälkeen hänestä ei ole kuultu mitään.
Eli juurikin työnantajalle laitettu viimeinen viesti.
2. ja 3. Kohdista ei ole ollut minkäänlaista puhetta.
Tsekkinaisen matkapuhelin on signaalin perusteella jäljitetty Ämmässuon kaatopaikan lähistölle. Sen jälkeen sen jäljet ovat hävinneet
Tästä kaiketi voi päätellä, että puhelin on sammunut täällä.
Eli juurikin työnantajalle laitettu viimeinen viesti.
2. ja 3. Kohdista ei ole ollut minkäänlaista puhetta.
Tsekkinaisen matkapuhelin on signaalin perusteella jäljitetty Ämmässuon kaatopaikan lähistölle. Sen jälkeen sen jäljet ovat hävinneet
Tästä kaiketi voi päätellä, että puhelin on sammunut täällä.
-
Hämeen Palmu
- Jack Taylor
Kotisherlokkien kannattaa nyt muistaa himmailla sen Ämmässuon kanssa. Se, että tukiasema on sielläpäin, ei tarkoita sitä, että puhelin on siellä. Muistan hyvin miten vedettiin överiksi Tottijärven ja Karoliina Kestin suhteen täälläkin. Puhelin voi siis olla hyvinkin kaukana.
Jos kuitenkin jotain arvaan, niin puhelin on mahdollisesti Ämmässuolla sekajätteenä. Muuten en usko koko Ämmässuohon.
Jos kuitenkin jotain arvaan, niin puhelin on mahdollisesti Ämmässuolla sekajätteenä. Muuten en usko koko Ämmässuohon.
Naisen tyttönimellä löytyy google-haulla jonkin verran suunnistuskilpailujen tuloksia Suomesta.
Oletettavasti tottunut liikkumaan siis metsäolosuhteissa, ja tuolla Ämmässuollakin suunnistuspaikkoja on (tänään järjestetään mm. Itärastit-suunnistus Ämmässuolla), joten mahdollista on, että Nela tuntee itse tämän maaston ja jostakin syystä itse lähtenyt "pienelle irtiotolle" syksyisiin metsämaisemiin.
Tosin, ikävä sanoa, mutta mieskin näyttää harrastaneen suunnistusta. Jos mietitään ikävimmän mahdollisen vaihtoehdon kannalta, niin hyvin maastot tunteva voi kyllä onnistua piilottamaan ruumiin sellaiseen paikkaan, ettei sitä hevillä löydy.
Oletettavasti tottunut liikkumaan siis metsäolosuhteissa, ja tuolla Ämmässuollakin suunnistuspaikkoja on (tänään järjestetään mm. Itärastit-suunnistus Ämmässuolla), joten mahdollista on, että Nela tuntee itse tämän maaston ja jostakin syystä itse lähtenyt "pienelle irtiotolle" syksyisiin metsämaisemiin.
Tosin, ikävä sanoa, mutta mieskin näyttää harrastaneen suunnistusta. Jos mietitään ikävimmän mahdollisen vaihtoehdon kannalta, niin hyvin maastot tunteva voi kyllä onnistua piilottamaan ruumiin sellaiseen paikkaan, ettei sitä hevillä löydy.
En tiedä miksi minulle tulee mieleen Nuuksion luonnonpuisto? Se on Ämmässuon lähettyvillä ja ilm.myös Espoon ja Kirkkonummen rajalla?
How do you hold a moonbeam in your hand?
-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Jostain tuttu nainen.. Czechcasting.com. Vanha video löytynyt ja mies kilahti.
Onpas vaikean tuntuinen tapaus. Jotenkin en usko sairaskohtaukseen tai aviomiehen osuuteen. Tulee mieleen, että Nela on kaapattu johonkin autoon. Malminkartano (etenkin aseman seutu) on hyvin levotonta aluetta ja ihan päiväsaikaankin voi tulla vastaan todella outoja kulkijoita.
Toivottavasti poliisi käy läpi alueen valvontakameroita. Niistä varmaankin saa selville, että mitä tietä on kotoaan poistunut.
Viestinhän on voinut näpytellä joku tuntematonkin tai käskyttänyt naista tekemään sen ja vahtinut vieressä, mitä tämä kirjoittaa.
Toivottavasti poliisi käy läpi alueen valvontakameroita. Niistä varmaankin saa selville, että mitä tietä on kotoaan poistunut.
Viestinhän on voinut näpytellä joku tuntematonkin tai käskyttänyt naista tekemään sen ja vahtinut vieressä, mitä tämä kirjoittaa.