Mikä ärsyttää tänään?
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Nordea. Pankki vaihtuu heti joulun jälkeen. SAATANA. Jos siirrän rahaa luottokortilleni torstaina, miksi siellä ei ole siirrettyjä rahoja vielä tiistainakaan? Vodka ja Katsa vois käydä vähän konttorilla mun laskuun, nyt vit*ttaa niin paljon. Jos rahat ei ole huomenna tilillä, jää reissut tekemättä ja Nordean muija näkee murhia.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Aaaarrrrggghhhhh! Tarkoititko kenties, että VoDKa ja Katsa vois käydä siellä pankissa "torppaamassa" ne pankkineidit? Voih, ja tämmöisten palkkatappajien kanssa mä olen sujuvasti tsättäillyt viime viikot
Oikeesti viduddaa, kun en saa aikaiseksi mitään normaali-jouluhommia.... kun kaikki aika menee koneella istuessa

Oikeesti viduddaa, kun en saa aikaiseksi mitään normaali-jouluhommia.... kun kaikki aika menee koneella istuessa
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
maija turjukka kirjoitti:^Aaaarrrrggghhhhh! Tarkoititko kenties, että VoDKa ja Katsa vois käydä siellä pankissa "torppaamassa" ne pankkineidit? Voih, ja tämmöisten palkkatappajien kanssa mä olen sujuvasti tsättäillyt viime viikot![]()
Jouduttiin tänään Haaparannassa tullitarkastukseen! Henkilöön käyvä tarkastus ja auton tarkastus, laukut ym. tutkittiin.
Kysyin tietysti uteliaana ihmisenä, että millä perusteella osa tullin ohi ajavista otetaan tarkastukseen. Virkailija sanoi, että "jos on syytä epäillä..." Tuppas naurattamaan, kun tuli mieleen täällä Minfossa oleva nimimerkki ja allekirjoitus "Syytä epäillä" "Epäilys".
Vesiperä nyt tuli, ei ollut edes yhtä nuuskapurkkia, ei yhtä olutpulloa, ei yhtään savuketta, vain parikymmentä pakettia Skånerost-kahvia ja julmustia. Niitä eivät sentään avanneet. Olivat hyvin kohteliaita ja toivottivat hyvää joulua. Se vain ärsytti, kun aikaa kului paljon.
Kysyin tietysti uteliaana ihmisenä, että millä perusteella osa tullin ohi ajavista otetaan tarkastukseen. Virkailija sanoi, että "jos on syytä epäillä..." Tuppas naurattamaan, kun tuli mieleen täällä Minfossa oleva nimimerkki ja allekirjoitus "Syytä epäillä" "Epäilys".
Vesiperä nyt tuli, ei ollut edes yhtä nuuskapurkkia, ei yhtä olutpulloa, ei yhtään savuketta, vain parikymmentä pakettia Skånerost-kahvia ja julmustia. Niitä eivät sentään avanneet. Olivat hyvin kohteliaita ja toivottivat hyvää joulua. Se vain ärsytti, kun aikaa kului paljon.
Nothing is quite what it seems
No varmasti ärsytti. Mutta eikös niillä pitäisi olla joku oikein todellinen epäily, että ottavat tutkittavaksi. Jostain vaan muistan kuulleeni, ettei ihan pienestä saa ottaa tutkittavaksi. Itse toin juuri tällä viikolla Ruotsista tullessani muutaman ylimääräisen kartongin tupakkia, luullen ettei mitään vaaraa ole.
Olen kuskannut Haaparannasta jo parikymmentä vuotta omaan käyttöön ihan tavallisia juttuja, milloin mitäkin, ja olen aina luullut, että se on ihan äläpähättää-raja, mutta erehdyin. En tiedä miksi oli syytä epäillä? Käytiin todella vähän aikaa rajan toisella puolella, kun tiedettiin mitä haettiin, ei siinä mennyt kuin tunteroinen.
Tietysti nyt on paljon jäänyt kiinni huumekuskeja, ja knarkkia ne sanoi etsivänsä. Olihan se tavallaan jännää. Eivät kuitenkaan nostaneet autoa ylös, vaikka ajattivat niiden pukkien päälle kyllä.
Mun mies kyllä sanoi, ettei se ruumiintarkastus ollut ihan täysillä tehty, sitä paitsi minua kutitti kun se nainen tunnusteli...
Tietysti nyt on paljon jäänyt kiinni huumekuskeja, ja knarkkia ne sanoi etsivänsä. Olihan se tavallaan jännää. Eivät kuitenkaan nostaneet autoa ylös, vaikka ajattivat niiden pukkien päälle kyllä.
Mun mies kyllä sanoi, ettei se ruumiintarkastus ollut ihan täysillä tehty, sitä paitsi minua kutitti kun se nainen tunnusteli...
Nothing is quite what it seems
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Vieläkö ne tullimiehet luulee EU:n aikana elävänsä Breshnevin aikaa? Yksi hyvä ystävä jäi kanssa tarkastukseen ja kun kyseli syytä, oli vastaus: "Pidä sää vaan turpasi kiinni, jos et halua riisua vaatteitasi"...
Odottakaahan vaan jos ottavat minut tarkastukseen ilman kunnon näyttöä epäilystä. Soitan välittömästi lakimiehelleni, eikä asia jää siihen.
Ja sitten toisiin vitutuksen aiheisiin. Miten helvetissä on kadonnut "saldo" tuosta videoklubin kortistani? Justhan mä sinne laitoin lisää fyrkkaa, enkä vuokrannut mitään, kun on niin köyhä lafka toi viereinen pulju, ettei sillä ole tarpeeksi uutuuksia.
Odottakaahan vaan jos ottavat minut tarkastukseen ilman kunnon näyttöä epäilystä. Soitan välittömästi lakimiehelleni, eikä asia jää siihen.
Ja sitten toisiin vitutuksen aiheisiin. Miten helvetissä on kadonnut "saldo" tuosta videoklubin kortistani? Justhan mä sinne laitoin lisää fyrkkaa, enkä vuokrannut mitään, kun on niin köyhä lafka toi viereinen pulju, ettei sillä ole tarpeeksi uutuuksia.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)