Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
llehto
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2015 5:57 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja llehto »

Kliina kirjoitti:Toivottavasti Nela löytyisi viikonlopun aikana. Itse pohdiskelin jos koko alue olisi noin suurin piirtein haravoitu, mitä voidaan enää tehdä? Asia jää roikkumaan kunnes joku löytää Nelan jostain.
Sitten kai täytyy etsiä vaan tarkemmin. Onhan noita tapauksia, joissa ruumis on saattanut olla ihan lähellä sitä mistä on etsitty, mutta ei vain ole sillä kertaa löytynyt. Mutta siellä hänen täytyy olla, jollei ole hylännyt puhelintaan tai poistunut vasta puolen yön jälkeen. Voi olla vaikeastikin löydettävissä, mikäli on itse niin halunnut. Vesistöt sitten vielä erikseen. En tiedä voiko kännykkä pysyä verkossa veden alla jos on suojattu vesitiiviiksi.
Avatar
Hovimestari
Martin Beck
Viestit: 754
Liittynyt: To Syys 03, 2009 10:51 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Hovimestari »

Kaseva kirjoitti:Jos tuonne menisi päättämään päivänsä, niin miten se helpoiten onnistuisi? Ei ole käynyt ilmi, että matkassa olisi lääkekaappia, eikä Alkossa ole taidettu käydä ostoksilla. Naiset ilmeisesti pystyvät kävelemään järveen miehiä varmemmalla otteella. Kun havaintoja ei ole kadonneesta ja kantamuksissa ei taida olla suoria vastauksia, niin järvi tai lampi tuntuisi loogiselta vastaukselta. Helikopterilla olisi helppo etsiä punaista takkia tuollaisista vesistöistä ja oletankin, että näin on tehty.
Hukuttautuminen, hirttäytyminen ja valtimoiden aukaisu tulevat äkkiseltään mieleen keinoina, jotka ovat nopeahkoja ja joihin ei kummoista välineistöä tarvita. Pelkkä säälle altistuminen toimii ennenpitkää myös, mutta on huomattavasti epävarmempi keino (joku saattaa löytää, aikaa ajatteluun jää liikaa ja primitiivinen itsesuojeluvaisto voi ennenpitkää pakottaa nousemaan ja harhailemaan etsimään apua). Kelitkin ovat olleet toistaiseksi siihen turhan lämpimät.
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
ProBonoPublicum
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 8:40 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja ProBonoPublicum »

Syskon S kirjoitti:Minä olen ollut 15 vuotta ensiavussa töissä ja siihen perustan näkemykseni, että on erittäin harvinaista loukkantua hengenvaarallisesti vaellusonnettomuuksissa/kiipeillessä tai löytyä pusikosta jonkin aivotapahtuman seurauksena. Itse asiassa en muista ainuttakaan tapausta, en elävissä enkä kuolleissa (käsittelen myös patologian papereita). Ne eivät ole mitään tavanomaisia tapauksia, vaikka ihmisille tapahtuu vaikka minkälaisia onnettomuuksia. Mitä tahansa voi tietysti olla tapahtunut Nelalle, sitä ei voi kiistää, mutta kyllä tahallinen katoaminen tai tästä maailmasta poistuminen (tai rikoksen uhriksi joutuminen) on minusta ehdottomasti todennäköisempää kuin kallioilla kompuroiminen tai sairauskohtaus.
Kuulostaa siltä, että sinulla on paljon kokemusta mainitsemastasi asiasta, mutta pitää silti sanoa, että tilastokeskuksen mukaan esimerkiksi vuonna 2012 sekä miesten että naisten yleisin kuolemaan johtanut tapaturma oli kaatuminen tai putoaminen. Eniten näitä tapaturmia sattuu tietenkin vanhuksille ja yleisimmin luultavasti ihan kotona, mutta aina välillä jollekin se tapaturma sattuu maastossa.

Edellinen tällainen kuolemaan johtanut tapaturma Nuuksiossa tapahtui toukokuussa 2015. Kuolemansyyksi epäiltiin putoamista, mutta en löydä varsinaista vahvistusta kuolinsyytutkimuksen jälkeen.
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Bias »

Syskon S kirjoitti:Minä olen ollut 15 vuotta ensiavussa töissä ja siihen perustan näkemykseni, että on erittäin harvinaista loukkantua hengenvaarallisesti vaellusonnettomuuksissa/kiipeillessä tai löytyä pusikosta jonkin aivotapahtuman seurauksena. Itse asiassa en muista ainuttakaan tapausta, en elävissä enkä kuolleissa (käsittelen myös patologian papereita). Ne eivät ole mitään tavanomaisia tapauksia, vaikka ihmisille tapahtuu vaikka minkälaisia onnettomuuksia. Mitä tahansa voi tietysti olla tapahtunut Nelalle, sitä ei voi kiistää, mutta kyllä tahallinen katoaminen tai tästä maailmasta poistuminen (tai rikoksen uhriksi joutuminen) on minusta ehdottomasti todennäköisempää kuin kallioilla kompuroiminen tai sairauskohtaus.
Olet varmasti oikeassa siinä, että se on hyvin harvinaista. Omassa suvussani löytyy kuitenkin tapaus, jossa nainen oli miehensä kanssa metsäpolulla kävelemässä, kompastui juureen, kaatui, löi päänsä kiveen ja vietti pari viikkoa koomassa. Nyt asuu laitoksessa, kun on henkisesti alle kouluikäisen tasolla.

Aivotapahtuma on varmaan myös harvinaisempi, mutta ei nekään pois luettuja silti, tai muut vakavat äkilliset sairaskohtaukset. Suvusta löytyy myös yksi nuori äiti, jolla repesi aneurysma aivoissa ja se oli sillä selvä. Edelleen on suvussa kokemusta, kun perusterve kolmekymppinen menehtyy irronneen tulpan aiheuttamaan sydänkohtaukseen muutamassa minuutissa. Taustalla hormonihoidot. Kumpikin olisi voinut sattua yhtä hyvin kotona kuin metsässä, molemmat olivat aktiivisia ihmisiä.

Siitä tulikin mieleen, että voisiko Nelalla olla hormonihoidot menossa esim. lapsettomuuteen? Se selittäisi läheisten huomaamia oireita joita on tulkittu työuupumiseksi ja myös lisää riskiä juurikin tukoksiin ja sitä kautta infarkteihin niin aivoissa kuin sydämessä. Kaukaahan tämä on haettu, mutta jotenkin en osaa ajatella kuin kahta vaihtoehtoa, eli että Nela on saanut sairaskohtauksen tai loukkaantunut, tai sitten tehnyt itsemurhan.

Syy miksi mainitsen nuo kokemukset omassa suvussa on se, että vaikka juuri sinun kohdalle ei ole kyseisiä asioita sattunut, niin kyllä niitä tapahtuu kuitenkin, kuten itsekin mainitsit.

Toivotaan, että Nela löytyisi pian, ja tietysti mielellään kunnossa. Kovin on surullinen tämä(kin) tapaus.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
llehto
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2015 5:57 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja llehto »

ProBonoPublicum kirjoitti:
Edellinen tällainen kuolemaan johtanut tapaturma Nuuksiossa tapahtui toukokuussa 2015. Kuolemansyyksi epäiltiin putoamista, mutta en löydä varsinaista vahvistusta kuolinsyytutkimuksen jälkeen.
Menee kyllä ohi aiheen :) Mutta löysin tällaiset jutut aiheesta. Näissä ei ainakaan mainita tapaturmaista kuolemaa.

"Mies löytyi kuolleena metsästä Espoon Nuuksiossa lauantaina iltapäivällä.
Länsi-Uudenmaan poliisi tiedotti myöhään lauantai-iltana, että se jatkaa kuolemansyyn selvittämistä. Poliisin mukaan vainajan löytöpaikka oli vaikeakulkuisessa maastossa, ja siksi poliisia avustivat pelastuslaitos ja rajavartiolaitos.
Poliisin mukaan ensitiedot siitä, että kyse olisi ollut kiipeilyonnettomuudesta, eivät pidä paikkaansa. Tapaukseen ei liity toistaiseksi rikosepäilyä. Pelastuslaitos epäili aluksi kuoleman liittyvän kiipeilyonnettomuuteen.
Hätäkeskus sai hälytyksen kello 15.49. Hälytyksen mukaan ulkoilija oli löytänyt metsästä henkilön, joka todettiin kuolleeksi paikan päällä."

http://www.hs.fi/kaupunki/a1430534257688

"Vihdistä löytyi illansuussa kuollut mies. Vainajan löysi ulkoilija, joka ilmoitti löydöstään hätäkeskukseen.
Poliisin mukaan opas vei poliisipartion metsään kuolleen luokse. Tämän henkilöllisyys ei ole selvillä.
Ensitietojen mukaan kuollut olisi ollut kiipeilijä.
Poliisin mukaan kyseessä ei ole kiipeilyonnettomuus. Vainaja ei ole pudonnut.
Poliisi ei tässä vaiheessa pysty sulkemaan pois rikoksen mahdollisuutta."

http://yle.fi/uutiset/kuollut_mies_loyt ... ta/7967917
Avatar
Hovimestari
Martin Beck
Viestit: 754
Liittynyt: To Syys 03, 2009 10:51 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Hovimestari »

Syskon S kirjoitti:Mitä tahansa voi tietysti olla tapahtunut Nelalle, sitä ei voi kiistää, mutta kyllä tahallinen katoaminen tai tästä maailmasta poistuminen (tai rikoksen uhriksi joutuminen) on minusta ehdottomasti todennäköisempää kuin kallioilla kompuroiminen tai sairauskohtaus.
En oikein näe syytä, miksi kansainvälisesti orientoitunut nuorehko ihminen joka haluaa syystä tai toisesta suorittaa katoamis-irtioton, tekisi sen Nuuksion metsissä rämpimällä. Nuuksion kautta "harhauttaminenkaan" ei oikein käy järkeen - miksi harhauttaa, kun omat jälkensä (ja siten myös etsinnät) voi samalla vaivalla lopettaa melko lyhyeenkin?

Jos taas sinänsä melko huolellisesti toteutetun katoamisen on pitänyt alkaa ja päättyä sinne Nuuksioon ja kestää korkeintaan 1-2 päivää, niin olisi uskomaton yhteensattuma että kadonnut on juuri siinä samassa yhteydessä joutunut vakavan rikoksen - korjatkaa jos olen väärässä, mutta jonka luulen olevan tilastollisesti hyvin poikkeuksellista Nuuksiossa ulkoilevien ihmisten kohdalla - uhriksi, tai saanut terveelle nuorelle ihmiselle hyvin epätyypillisen vakavan sairaskohtauksen, tai kompuroinut itsensä kännykkää käyttämättömään tilaan, vaikka on kokenut luonnossa liikkuja ja ulkoilija ja vieläpä nimenomaan sillä alueella, missä oli.
You can choose a ready guide in some celestial voice. If you choose not to decide, you still have made a choice! You can choose from phantom fears and kindness that can kill. I will choose a path that's clear; I will choose freewill. -Rush
ProBonoPublicum
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 8:40 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja ProBonoPublicum »

llehto kirjoitti:Ensitietojen mukaan kuollut olisi ollut kiipeilijä.
Poliisin mukaan kyseessä ei ole kiipeilyonnettomuus. Vainaja ei ole pudonnut.
Poliisi ei tässä vaiheessa pysty sulkemaan pois rikoksen mahdollisuutta."

http://yle.fi/uutiset/kuollut_mies_loyt ... ta/7967917
Näköjään jälki johtaa myös tänne minfoon :mrgreen:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=18252
lillarejoete
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Su Elo 17, 2014 12:16 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja lillarejoete »

Minulla ei ole nyt tarkkaa tilastoa kadonneista, mutta Suomessa vuosittain ilmoitetaan kadonneeksi tuhansia ihmisiä. Karkaamisten ja (vanhusten) eksymisten lisäksi luulisin, että useimmat syyt ovat sairaskohtaukset, loukkaantumiset ja itsemurhat(itsemurhia tehdään Suomessa vuosittain noin 1000, tosin niistä suurinta osaa ei ilmoiteta kadonneeksi, kun ruumis löytyy heti). Katoamistemput lienee harvinaisempia. Henkirikoksia Suomessa tehdään vuosittain 70-80 (vuonna 2013 79). Henkirikosten uhreista luulisin suurimman osan olevan sellaisia joita ei ehditä ilmoittaa kadonneiksi(koska uhria ei ehditä alkaa kaipaamaan). Kadonneista henkirikoksen uhriksi joutunee vuosittain vain muutamia kymmeniä.
Kun otetaan huomioon, ettei Nelan pankkitilejä ole käytetty katoamisen jälkeen, voitanee omaehtoinen katoaminen poissulkea 99% varmuudella. Nela tunsi Nuuksion alueen ja oli harrastanut suunnistusta joten suljen pois myös eksymisen 99% varmuudella.
Sairaskohtaus on mahdollinen vaihtoehto, mutta ei ole tullut esille, että Nelalla olisi sairautta, joka tähän viittaisi.
Loukkaantuminen on mahdollinen, niin että Nela on menettänyt esim kaatuessaan/pudotessaan tajunnan pysyvästi, eikä tämän vuoksi ole pystynyt huutamaan apua tai soittamaan apua.
Nelan toiminta viittaisi selkeästi suunniteltuun itsemurhaan. Nela ilmoittaa töihin olevansa sairaana ja mies luulee Nelan olevan töissä. Näin Nela saa etumatkaa toteuttaa itsemurhan rauhassa. Nela kutsui myös ystäviä illaksi kylään ja tällä saattoi haluta, ettei mies ole yksin, kun hätääntyy, koska Nelaa ei ala kuulua kotiin töiden jälkeen. Nela ei varmaan ole heti uskaltanut tehdä itsemurhaa Nuuksiossa, koska vietti siellä ainakin 4 tuntia. Viesti äidille 14:25 on varmaankin tarkoitettu ns. "viimeiseksi viestiksi".
Nela on saattanut etsiä mahdollisimman syrjäistä paikkaa (tämän vuoksi aikaa kului tunteja), jottei kukaan ohikulkija sattuisi paikalle, silloin kun päättää päivänsä. Tämä selittäisi sen, miksi ruumista ei ole vielä löydetty.
Itsemurhankin tehneet voivat jäädä pitkäksikin aikaa kadonneiksi. Kadonneet-ohjelmasarjassakin esitelty Mika Mäenpää löytyi 4 vuotta katoamisesta katoamispaikan (kodin) läheisyydestä. Joten mitäs jos Nela halusikin, ettei hänen ruumistaan tulla löytämään pian? Nelalla saattoi olla mukana köysi, hän kiipesi puuhun, sitoi itsensä puuhun kiinni ja otti lääkkeet/myrkyt, kuten Mika Mäenpääkin teki.
Pidän itse kaikkein todennäköisimpänä, että Nela teki itsemurhan ja hänen ruumiinsa löytyy pian jostakin kallion kolosta tai puun alta.
Köpekman
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: To Marras 28, 2013 2:35 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Köpekman »

Hovimestari kirjoitti: Hukuttautuminen, hirttäytyminen ja valtimoiden aukaisu tulevat äkkiseltään mieleen keinoina, jotka ovat nopeahkoja ja joihin ei kummoista välineistöä tarvita. Pelkkä säälle altistuminen toimii ennenpitkää myös, mutta on huomattavasti epävarmempi keino (joku saattaa löytää, aikaa ajatteluun jää liikaa ja primitiivinen itsesuojeluvaisto voi ennenpitkää pakottaa nousemaan ja harhailemaan etsimään apua). Kelitkin ovat olleet toistaiseksi siihen turhan lämpimät.
Ongelma onkin se, että miltei joka ikinen täällä huutelee, että "en minä", "minä tekisin", "minä olisin". Meitä on niin moneen lähtöön, ettei noilla "minä sitä minä tätä" -viesteillä ole mitään painoarvoa mihinkään suuntaan. Jotkut hierovat shittiä naamaansa ihan mielellään, valtaosa oksentaa jo ajatuksestakin. Kärjistettyä joo, mutta päätänsä voi spekuloinnissakin käyttää.
ProBonoPublicum
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 8:40 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja ProBonoPublicum »

lillarejoete kirjoitti:Minulla ei ole nyt tarkkaa tilastoa kadonneista, mutta Suomessa vuosittain ilmoitetaan kadonneeksi tuhansia ihmisiä.
Jäin itsekin miettimään noita vuotuisia määriä ja kopioin muutaman tarkan luvun tarkennukseksi (näissä lähteenä tilastokseskus ja poliisi, lainaukset ovat suoria):

Suomessa tehdään poliisille joka vuosi noin 2 000 katoamisilmoitusta. Vuosittain selittämättömästi kadoksiin jää 10–15 ihmistä. Vuosittain pidemmäksi aikaa kadoksiin jääneistä henkilöistä noin 10–15 prosentin eli yhden–kolmen henkilön arvellaan olevan maastoon tai jonnekin muualle piilotettuja henkirikoksen uhreja.

Vuonna 2012 Suomessa tehtiin 107 kuolemaan johtanutta väkivaltarikosta. Henkirikollisuuttamme hallitsee syrjäytyneiden ja alkoholisoituneiden miesten keskinäinen väkivalta. Rikokset liittyvät kiinteästi alkoholinkäyttötilanteisiin.

Työikäisiin naisiin niistä kohdistui: Murha,tappo, tai muu tahallinen (kuolemaan johtanut) pahoinpitely: 18 kpl.

Vuonna 2013 itsemurhia tehtiin 816 kappaletta, joista työikäisiä naisia 177.

Tapaturmaisiin kaatumisiin ja putoamisiin kuoli vuonna 2012 yhteensä 1156 henkilöä. Lisäksi kuolemaan myötävaikuttavana syynä kaatuminen tai putoaminen oli mukana yli 800 kuolemantapauksessa. Kuolemaan johtaneista kaatumistapaturmista kolme neljäsosaa tapahtui yli 70-vuotiaille. Kuolemaan johtaneet tapaturmaiset kaatumiset ja putoamiset ovat harvinaisia nuorilla, alle 30-vuotiailla. Heille on sattunut viime vuosina alle 10 tapausta vuosittain.

Tapaturmiin kuolleita oli 2200 henkeä.

Aivoverisuonisairauteen kuoli 369 työikäistä.
Viimeksi muokannut ProBonoPublicum, La Syys 19, 2015 3:13 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Köpekman
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: To Marras 28, 2013 2:35 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Köpekman »

Eikös tää ollu selvä peli jo kymmenisen päivää sitten? Miehestä paistoi psykopaatin katse ja mietälie. En muista tarkalleen, mutta että varma oli kyllä. Huvittakaa ihmeesä vielä lisää.
cidip77
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Helmi 10, 2015 2:22 pm

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja cidip77 »

Hovimestari ja lillarejoete toi vihdoin järjen ääntä tähän ketjuun. Itse olen edelleen sitä mieltä, että Nela on jättänyt jäähyväis viestin tai ainakin vihjeen. Se selittäisi omaisten ja poliisin toimintaa. Sitä ei vain kerrota medialle. Se selittäisi esim. Sen miksi aviomies ja ystävät lähtivät niin isolla vaihteella etsimään jo katoamis iltana. Onhan tämä tylsä vaihtoehto palstan spekuloijien mielestä, mutta kumminkin todennäköisin.

Ja toistan senkin omakohtaista kokemusta omaavana, että hovimestari hyvin selosti itsemurhaajan sielunmaisemaa.
Kaseva
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ke Tammi 12, 2011 1:17 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Kaseva »

Köpekman kirjoitti:
Hovimestari kirjoitti: Hukuttautuminen, hirttäytyminen ja valtimoiden aukaisu tulevat äkkiseltään mieleen keinoina, jotka ovat nopeahkoja ja joihin ei kummoista välineistöä tarvita. Pelkkä säälle altistuminen toimii ennenpitkää myös, mutta on huomattavasti epävarmempi keino (joku saattaa löytää, aikaa ajatteluun jää liikaa ja primitiivinen itsesuojeluvaisto voi ennenpitkää pakottaa nousemaan ja harhailemaan etsimään apua). Kelitkin ovat olleet toistaiseksi siihen turhan lämpimät.
Ongelma onkin se, että miltei joka ikinen täällä huutelee, että "en minä", "minä tekisin", "minä olisin". Meitä on niin moneen lähtöön, ettei noilla "minä sitä minä tätä" -viesteillä ole mitään painoarvoa mihinkään suuntaan. Jotkut hierovat shittiä naamaansa ihan mielellään, valtaosa oksentaa jo ajatuksestakin. Kärjistettyä joo, mutta päätänsä voi spekuloinnissakin käyttää.
Suurin osa ihmisistä on toistensa kopioita ja sen on viimeksi osoittanut tämä keskustelu. Olet tekemisistä mitä mieltä tahansa, niin sitä punaista takkia on vesistöistä etsitty. Erikoista että yleensäkin tartuit viestiin, jossa on kuitenkin todennäköisin kuvio kerrottu. Todennäköisin kuvio on tietysti myös se tylsin kuvio.
Köpekman
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: To Marras 28, 2013 2:35 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Köpekman »

Kaseva kirjoitti:
Köpekman kirjoitti:
Hovimestari kirjoitti: Hukuttautuminen, hirttäytyminen ja valtimoiden aukaisu tulevat äkkiseltään mieleen keinoina, jotka ovat nopeahkoja ja joihin ei kummoista välineistöä tarvita. Pelkkä säälle altistuminen toimii ennenpitkää myös, mutta on huomattavasti epävarmempi keino (joku saattaa löytää, aikaa ajatteluun jää liikaa ja primitiivinen itsesuojeluvaisto voi ennenpitkää pakottaa nousemaan ja harhailemaan etsimään apua). Kelitkin ovat olleet toistaiseksi siihen turhan lämpimät.
Ongelma onkin se, että miltei joka ikinen täällä huutelee, että "en minä", "minä tekisin", "minä olisin". Meitä on niin moneen lähtöön, ettei noilla "minä sitä minä tätä" -viesteillä ole mitään painoarvoa mihinkään suuntaan. Jotkut hierovat shittiä naamaansa ihan mielellään, valtaosa oksentaa jo ajatuksestakin. Kärjistettyä joo, mutta päätänsä voi spekuloinnissakin käyttää.
Suurin osa ihmisistä on toistensa kopioita ja sen on viimeksi osoittanut tämä keskustelu. Olet tekemisistä mitä mieltä tahansa, niin sitä punaista takkia on vesistöistä etsitty. Erikoista että yleensäkin tartuit viestiin, jossa on kuitenkin todennäköisin kuvio kerrottu. Todennäköisin kuvio on tietysti myös se tylsin kuvio.
Joo ja ei. Varmasti valtaosa on kopioita toisista asiasssa x, mutta loppuunsa meitä on ihan oikeasti varmaan yhtä moneen junaan kun meitä ihmisiä nyt vaan on.Todennäköisin on tosiaan se tylsin ja toisin päin, mulla on omat veikaukseni jos niillä mitään väliä on. Pointti lähinnä siinä, että onko oikeasti tarvetta vetää mukaan jotain sellaista, mihin MIKÄÄN ei millään tapaa viittaa? Aina voidaan syyttää liskomiehiä ja ufoja, onko siinä joku tolkku?

Edit: heitetään sen verran, että aikaisemmin lainaamani viesti tai sen kirjoittaja eivät mitenkään olleet mitenkään "tähtäimessä". Ei siis kannata henkilökohtaisesti ottaa. Lainaus vaan sattu osumaan kohdalleen, pointti oli ylipäätään ei-mistään-revityt-spekulaatiot ja niiden turhuus.
Adrian
Alibin satunnaislukija
Viestit: 68
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 5:20 am

Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 8.9.2015

Viesti Kirjoittaja Adrian »

Syskon S kirjoitti:Minä olen ollut 15 vuotta ensiavussa töissä ja siihen perustan näkemykseni, että on erittäin harvinaista loukkantua hengenvaarallisesti vaellusonnettomuuksissa/kiipeillessä tai löytyä pusikosta jonkin aivotapahtuman seurauksena. Itse asiassa en muista ainuttakaan tapausta, en elävissä enkä kuolleissa (käsittelen myös patologian papereita). Ne eivät ole mitään tavanomaisia tapauksia, vaikka ihmisille tapahtuu vaikka minkälaisia onnettomuuksia. Mitä tahansa voi tietysti olla tapahtunut Nelalle, sitä ei voi kiistää, mutta kyllä tahallinen katoaminen tai tästä maailmasta poistuminen (tai rikoksen uhriksi joutuminen) on minusta ehdottomasti todennäköisempää kuin kallioilla kompuroiminen tai sairauskohtaus.
Hmm..jopa minäkin tiedän erään tapauksen onnettomuudesta joka sattui tietämälleni nuorelle kaverille maastossa, ja joka johti tämän henkilön kuolemaan. Sen tarkemmin yksityiskohtiin menemättä, mutta kyllä niitä vaan onnettomuuksia (jopa kuolemaan johtaineita) maastossa liikkuessa tapahtuu...tapaukseen ei myöskään liittynyt päihteet tai alkoholi.
Vastaa Viestiin