Hejacissa sanottua

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

paccasucco
Axel Foley

Re: Hejacissa sanottua

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Pieni liekki kirjoitti:Jemma kyselee Hejacissa mm. seuraavaa:"Mikä selittää taustalta useaan otteeseen kuuluvat Anneli Auerin ähkäisyt hetkinä, joina hän on puhelimessa?"

Aika mainiota, että Jemmakin selvästi kuulee takkahuoneen suunnalta ähkintää, kun Anneli Auer on puhelimessa. Kyllä pian loksahtaa muutaman henkilön suu auki, kun huomataan, ettei mitään taustanauhaa ole olemassa. Itse asiassa pieni pelko kyllä on, että yksi Hejacin kirjoittaja vaipuu psykoosiin, kun muut heräävät todellisuuteen.
Tuo nyt oli turhankin ilkeästi sanottu.Voi nimittäin olla,että siinä käy toisinkin päin.Mutta tunnethan Sinä minut! :)

https://www.youtube.com/watch?v=CK9-vIcuaX8
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

kerroush kirjoitti:Mutta, Pieni liekki, ethän sinä Hejacissa kirjoita.
Hyvänen aika kerroush.

Sinä olet taas Minfossa pätemässä!

Olet täällä lautamiehissä itseäsi kehunut ja kertonut toiminnastasi Minfoa selvästi suuremman keskustelupalstan modena, joka ei muistaakseni salli mitään muihin kirjoittajiin kohdistuvaa nälvimistä, tämäkö oli se periaatteesi. Jota itsekin noudatat?

Chatti siellä, niinkuin Hejacissakin, taitaa olla soveliasta keskustelua.
Et ole kertonut tuon lisäksi omaavasi selvännäkökykyä. Turha sinun on olettaa pieni liekistä yhtään mitään, ties minkälaista sumutusrulettia pyörittää.

Ja mitä tulee Hejacilaisiin.
Kyllä siellä ollaan joukkopsykoosissa oltu jo kauan.
kerroush
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja kerroush »

annaanna kirjoitti:Olet täällä lautamiehissä itseäsi kehunut ja kertonut toiminnastasi Minfoa selvästi suuremman keskustelupalstan modena, joka ei muistaakseni salli mitään muihin kirjoittajiin kohdistuvaa nälvimistä, tämäkö oli se periaatteesi.
Kun täällä kerran on tällainen osio, jossa saa vapaasti vittuilla muille, niin tottakai käytän sitä hyväkseni, miksen käyttäisi? Moderoimillani palstoilla ei ole tällaisia osioita!

Täällähän saa jotkut uhkailla ja vittuilla muillakin alueilla toisille ilman mitään seuraamuksia.
Pari esimerkkiä:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=705167#p705167
nihlist kirjoitti:Eihän niihin koskaan olekkaan, eikä paljoa viitsisi uusavuttomille joka kerta saman asian laittaa tuhat kertaa joka jo käsitelty aikaisemmin.

Kelpaako sinulle aito poliisin ottama kuva tuosta hammas-sillasta, joka on terassinoven edessä sisäpuolella takkahuoneen lattialla (sininen ympyrä) ja jos lisätietoja kiinnostat saada, niin soitteleppa poliiseille ja kysäise.

Minulla on kyllä tarkempikin kuva mistä näkee kyseessä olevan juurikin hammas-silta, siis sanoin siltä varalta koska et varmaan usko ja vaadit kuitenkin lähdettä.

Hammas-sillan paikka kyllä kertoo mitä on tapahtunut ja jos suuhun isketty myöhemmin, olisi hammas-sillan paikka ihan eri paikassa, eiköstä vaan rakas watson?
Ja tämä täysin illiteraatilta idiootilta, joka ei tiedä edes miten hammassilta kirjoitetaan.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=705181#p705181
nihlist kirjoitti:Mutta tuohan meidän pitää testata mihin hampaat lentelee. Eikö vaan?
Anna yksärinä osoitteesi niin testataan kaikki ne missä vingut vastaan.
Ps. silta yleensä ylittää joko joen tai salmen. kumpaa sinä arvelet kuvan perusteella?
Ja sitten seuraavaksi suora laiton uhkaus: "Anna osoitteesi ja minä tulen ja lyön sinua, että hampaat lentää", sitähän tuossa tarkoitetaan

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=705185#p705185
nihlist kirjoitti:kerrosh shinä ku hoon niih khännis taas, että misä kohdassa siinä on laiton uhkaus ja ketä kohtaan?

Käys kysäseen poliiseilta siitä hammas-silta kuvasta mitä ne siitä arvelee kuinka korkealle hampaat tai -sillat lentelee posken sisäpuolelta.

Oletko koskaan pelannut golffia? Siinä kun rautavitosella tempaisee, niin lentää pallo ilman estäviä seinämiä aikasta pitkälle, saattais siinä hampaitakin lennellä.
Jota jatketaan vielä uhkaamalla lyönnillä rautavitosella!

Joten annannanna älä tule mulle hurskastelemaan. Mähän vittuilen tällä osastolla ihan niin paljon kuin haluan ja ihan kenelle tahansa haluan!

Capishe?!
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kerroush-kultaseni.
Sinähän paljastut varsinaiseksi draamaqueeniksi.

Onko pelkotilasi selitettävissä niin, että jaoit sitten sen osoitteesi jossakin. Kukaanhan ei ole kertonut sitä tietävänsä. Joten panikointisi on perusteetonta ja perustuu virhetulkintaan viestinnässä kahden känniääliön kesken.

Noin vähäisellä järjellä ja käsityskyvyllä sinä jossakin moderoit.

Sinullehan tuossa selitetään juurta jaksain miten paikalleen kiinnitetty hammassilta tai -proteesi on poskien ympäröimä. Rautavitosella tempaisun kaltaista ilmiötä ei suussa tapahdu.

Kyllä tämäkin asia olisi varmaan syytä näyttää/havainnollistaa sulle konkreettisesti. Kannatan. Mutten minäkään sun poskiisi suostu koskemaan. Silleen 70-kiloista nukkea hyväksikäyttäen katsotaan mitä ja miten pitkälle paikalleen kiinnitetty hammassilta leijuu/pomppaa/kiitää/ampaisee.

Että kerroush-nikki on turvassa.
Rautavitosiskuilta.

kerroush kirjoitti:
annaanna kirjoitti:Olet täällä lautamiehissä itseäsi kehunut ja kertonut toiminnastasi Minfoa selvästi suuremman keskustelupalstan modena, joka ei muistaakseni salli mitään muihin kirjoittajiin kohdistuvaa nälvimistä, tämäkö oli se periaatteesi.
Kun täällä kerran on tällainen osio, jossa saa vapaasti vittuilla muille, niin tottakai käytän sitä hyväkseni, miksen käyttäisi? Moderoimillani palstoilla ei ole tällaisia osioita!

Täällähän saa jotkut uhkailla ja vittuilla muillakin alueilla toisille ilman mitään seuraamuksia.
Pari esimerkkiä:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=705167#p705167
nihlist kirjoitti:Eihän niihin koskaan olekkaan, eikä paljoa viitsisi uusavuttomille joka kerta saman asian laittaa tuhat kertaa joka jo käsitelty aikaisemmin.

Kelpaako sinulle aito poliisin ottama kuva tuosta hammas-sillasta, joka on terassinoven edessä sisäpuolella takkahuoneen lattialla (sininen ympyrä) ja jos lisätietoja kiinnostat saada, niin soitteleppa poliiseille ja kysäise.

Minulla on kyllä tarkempikin kuva mistä näkee kyseessä olevan juurikin hammas-silta, siis sanoin siltä varalta koska et varmaan usko ja vaadit kuitenkin lähdettä.

Hammas-sillan paikka kyllä kertoo mitä on tapahtunut ja jos suuhun isketty myöhemmin, olisi hammas-sillan paikka ihan eri paikassa, eiköstä vaan rakas watson?
Ja tämä täysin illiteraatilta idiootilta, joka ei tiedä edes miten hammassilta kirjoitetaan.

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=705181#p705181
nihlist kirjoitti:Mutta tuohan meidän pitää testata mihin hampaat lentelee. Eikö vaan?
Anna yksärinä osoitteesi niin testataan kaikki ne missä vingut vastaan.
Ps. silta yleensä ylittää joko joen tai salmen. kumpaa sinä arvelet kuvan perusteella?
Ja sitten seuraavaksi suora laiton uhkaus: "Anna osoitteesi ja minä tulen ja lyön sinua, että hampaat lentää", sitähän tuossa tarkoitetaan

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=705185#p705185
nihlist kirjoitti:kerrosh shinä ku hoon niih khännis taas, että misä kohdassa siinä on laiton uhkaus ja ketä kohtaan?

Käys kysäseen poliiseilta siitä hammas-silta kuvasta mitä ne siitä arvelee kuinka korkealle hampaat tai -sillat lentelee posken sisäpuolelta.

Oletko koskaan pelannut golffia? Siinä kun rautavitosella tempaisee, niin lentää pallo ilman estäviä seinämiä aikasta pitkälle, saattais siinä hampaitakin lennellä.
Jota jatketaan vielä uhkaamalla lyönnillä rautavitosella!

Joten annannanna älä tule mulle hurskastelemaan. Mähän vittuilen tällä osastolla ihan niin paljon kuin haluan ja ihan kenelle tahansa haluan!

Capishe?!
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Mä olen myös samoilla linjoilla, että ei nihlist ole tarkoituksella kohdistanut mitään uhkauksia kerroushiin, mutta tämä on tulkinnut nihlistin ilmaukset uhkauksiksi. Aivan samoin on Anneli Aueria tulkittu tiettyjen nimimerkkien toimesta vuosikaudet aivan pieleen. Uskoisin sen johtuvan alitajuisesta ennakkoasenteesta, josta ei uskalleta päästää irti, vaikka kaikki tosiasiat puhuvat toisenlaisen todellisuuden puolesta.

Rautavitonen on ilmeisesti jokin golfareiden termi jollekin tietyntyyppiselle mailalle. Vai olenko täysin harhapoluilla tässä asiassa?
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
kerroush
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Sillä ei ole mitään merkitystä onko teko tarkoituksellinen tai ei. Laiton uhkaus se silti on. Mutta mitäs siitä. En anna osoitetietojani koskaan netissä kenellekään, kaikkein vähiten tuollaisille hulluille älykääpiöille. Niistä kun ei koskaan tiedä mitä ne saavat pieneen päähänsä. Sinänsä nihilistillä on oiva nikki, sopii hyvin.
Pieni liekki

Kun istutaan yhdessä leirinuotiolla, niin mielipiteet yhdenmukaistuvat. Tulen liekkien lepattaessa on mukava jutustella niitä näitä tutulla porukalla, johon kuuluvat mm. alpo holisti, annijatta, Berga, (boogeyman), Elizzza, Frankie, Harriet, härkä, itäviitta, Jemma, kaljaloota, Kanto, kerroush, kuolema, Liehuva Liekinvarsi, marjaana, matlockb, Ollie, Puppe, Queen, Rinde, Runar, SiSu, skoune, sunny, Tara, Toripolliisi, Tottijärven Tolppa, Valkyria, (Vulvados) ja will.

Tulen lieskojen keskeltä tutkailee pieni liekki ympärillään olevaa joukkoa ja miettii keiden kaikkien edellä lueteltujen henkilöiden rinnassa sykkii hyvä sydän. Hyvä sydän auttaa näkemään vähitellen totuuden valon Ulvilan murhamysteerissä.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Frankie
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Joo ja paremmat silmälasit.
Ailar
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Pieni liekki kirjoitti:Kun istutaan yhdessä leirinuotiolla, niin mielipiteet yhdenmukaistuvat. Tulen liekkien lepattaessa on mukava jutustella niitä näitä tutulla porukalla, johon kuuluvat mm. alpo holisti, annijatta, Berga, (boogeyman), Elizzza, Frankie, Harriet, härkä, itäviitta, Jemma, kaljaloota, Kanto, kerroush, kuolema, Liehuva Liekinvarsi, marjaana, matlockb, Ollie, Puppe, Queen, Rinde, Runar, SiSu, skoune, sunny, Tara, Toripolliisi, Tottijärven Tolppa, Valkyria, (Vulvados) ja will.

Tulen lieskojen keskeltä tutkailee pieni liekki ympärillään olevaa joukkoa ja miettii keiden kaikkien edellä lueteltujen henkilöiden rinnassa sykkii hyvä sydän. Hyvä sydän auttaa näkemään vähitellen totuuden valon Ulvilan murhamysteerissä.
Hyvästä sydämestäni en niin menisi takuuseen, mutta älähän yleistä.
Leirinuotiolla en ole istuskellut vatvomassa Auerin asioita, koska en ole ikinä miiteissä käynyt ja toiseksi Auerin asiat eivät jaksa kiinnostaa minua pätkän vertaa.
Monta vuotta olin sitä mieltä, että Tähtisentien asuntoon ryntäsi huppumies ja säälin perhettä. Tämän kaiken voit lukea Ulvila-ketjusta nro 1 alkaen. Kun Auerista sitten leivottiin julkisesti syyllinen, aloin itsekin epäillä häntä sellaiseksi. Kirjoitin myös joskus (kuten Tara on maininnutkin), että kenties Auer äänitti miehensä vaikerruksen ja soitti nauhan häkeen. Tästäkös Auer kissahti ja yritti usuttaa tutkijat perääni. Olivat he sen verran hyviä tutkijoita, että saivat selville, etten ole se poliisiSeppo, joksi Auer minua oli epäillyt. Sittemmin olen lähes täysin luopunut edes lukemasta Ulvilaketjuja. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Terv. Ailar-Queen
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Tämä on niin hauska, etten malta olla lainaamatta hejaciin postattua animaatiota!

Perjantainako se annelisteja puoleensa vetävä väitöstilaisuus pidetään?? Tuolle päivälle on sitten ennustettu vuoden kovinta myrskyä, Valiota. Voi myrskyä ja mylväystä, kylläpä päivän valitsi. Bad spirits in the air?? :?

KuvaKuva
Hyvää matkaa! Tulomatkalla voitte lohduttautua rinkeleillä Veijo Esson baarissa.

Muistakaa ottaa ryhmäkuva.
Kuva
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
turumurre
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja turumurre »

Ailar kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:Kun istutaan yhdessä leirinuotiolla, niin mielipiteet yhdenmukaistuvat. Tulen liekkien lepattaessa on mukava jutustella niitä näitä tutulla porukalla, johon kuuluvat mm. alpo holisti, annijatta, Berga, (boogeyman), Elizzza, Frankie, Harriet, härkä, itäviitta, Jemma, kaljaloota, Kanto, kerroush, kuolema, Liehuva Liekinvarsi, marjaana, matlockb, Ollie, Puppe, Queen, Rinde, Runar, SiSu, skoune, sunny, Tara, Toripolliisi, Tottijärven Tolppa, Valkyria, (Vulvados) ja will.

Leirinuotiolla en ole istuskellut vatvomassa Auerin asioita, koska en ole ikinä miiteissä käynyt ja toiseksi Auerin asiat eivät jaksa kiinnostaa minua pätkän vertaa.
Monta vuotta olin sitä mieltä, että Tähtisentien asuntoon ryntäsi huppumies ja säälin perhettä. Tämän kaiken voit lukea Ulvila-ketjusta nro 1 alkaen. Kun Auerista sitten leivottiin julkisesti syyllinen, aloin itsekin epäillä häntä sellaiseksi. Kirjoitin myös joskus (kuten Tara on maininnutkin), että kenties Auer äänitti miehensä vaikerruksen ja soitti nauhan häkeen. Tästäkös Auer kissahti ja yritti usuttaa tutkijat perääni. Olivat he sen verran hyviä tutkijoita, että saivat selville, etten ole se poliisiSeppo, joksi Auer minua oli epäillyt. Sittemmin olen lähes täysin luopunut edes lukemasta Ulvilaketjuja. Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
Terv. Ailar-Queen

Tähän yhteyteen laitetaan viisu pyörimään:

TULENLIEKKI

Kuunnellessani pohdin:

-Pientä liekkiä, jolle sydämen asiat ovat tärkeitä.

-Hejac-leirinuotioilla parveilevia minfon pakolaisia, jossa ei tarinoida sydämenasioista missään muodoissa.

-Ailaria, jolla on sydän sen kaikissa olomuodoissa (kai), mutta ’joutui’ omaksumaan valtavirran mielipiteet ’kaveruuden’ kustannuksella.
”Tulenliekkiin mä luotin kerran...”

-Pohdin Seppoa, jolla seisovan järjen lisäksi seisoo, mutta sydän, se sykkii vain fysiologisia toimintoja varten.

"Tulenliekkinä saavuit kerran
Hurmaten, huumaten
Tulit vierelleni
Otit sydämeni
Olin yksin sinun vain

Tulenliekkiin ma luotin kerran
Hurmaavaan, huumaavaan
Poltit sydämeni
Olit elämäni
Lämmön sinulta mä sain
"

-... ja Annelia

"En ymmärtänyt että liekin
Hehku vaaraallinen olla vois
En tiennyt, se jos onneen viekin
Kaiken tuhkaksi myös polttaa vois
...
Tulenliekkinä lähdit kerran
Uuden luo, toisen luo
Kylmä surun ääni
Hiipi sisimpääni
Sävel tumman lohduton
"
paccasucco
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

turumurre kirjoitti:
Ailar kirjoitti:

Terv. Ailar-Queen

Tähän yhteyteen laitetaan viisu pyörimään:

TULENLIEKKI

Kuunnellessani pohdin:

-Pientä liekkiä, jolle sydämen asiat ovat tärkeitä.

-Hejac-leirinuotioilla parveilevia minfon pakolaisia, jossa ei tarinoida sydämenasioista missään muodoissa.

-Ailaria, jolla on sydän sen kaikissa olomuodoissa (kai), mutta ’joutui’ omaksumaan valtavirran mielipiteet ’kaveruuden’ kustannuksella.
”Tulenliekkiin mä luotin kerran...”

-Pohdin Seppoa, jolla seisovan järjen lisäksi seisoo, mutta sydän, se sykkii vain fysiologisia toimintoja varten.

"Tulenliekkinä saavuit kerran
Hurmaten, huumaten
Tulit vierelleni
Otit sydämeni
Olin yksin sinun vain

Tulenliekkiin ma luotin kerran
Hurmaavaan, huumaavaan
Poltit sydämeni
Olit elämäni
Lämmön sinulta mä sain
"

-... ja Annelia

"En ymmärtänyt että liekin
Hehku vaaraallinen olla vois
En tiennyt, se jos onneen viekin
Kaiken tuhkaksi myös polttaa vois
...
Tulenliekkinä lähdit kerran
Uuden luo, toisen luo
Kylmä surun ääni
Hiipi sisimpääni
Sävel tumman lohduton
"
Eikä edes tarvitse tyytyä jälkilämmitettyihin myöhäisversioihin,vaan ihan alkuperäinen versiokin on kevyesti löydettävissä.Se taisi Eila Pienimäen tulkitsemana nousta sinne listojen kärkisijoille ja pysyä siellä aika pitkään.
En muista,saavuttiko koskaan ihan ykköspaikkaa.Sanathan ovat jokseenkin samat.

Minä pidän Ailarista,Pienestä Liekistä ja Seposta.Kaikesta siitä,mitä Ailar edellä kirjoitti,olen täysin samaa mieltä.Olen jo kauan ollut.

https://www.youtube.com/watch?v=VSZuyhCCeMo

Ailar saattaa vielä muistaa,että levytys tehtiin v.1960-siis Tulilahden ja Bodomin aikoihin.

Mutta takaisin sinne Aurajoen rannoille:

https://www.youtube.com/watch?v=ePrkkLPwI2w
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Pieni liekki

Tätä ei olla kyllä Hejacissa sanottu, mutta jatkaakseni turumurren ja paccasukon linjoilla, on seuraavassa kaunis kappale "Olkoon näin" Tapio Rautavaaran esittämänä kaikille oman rakkaansa menettäneille lohdutukseksi:

https://www.youtube.com/watch?v=5rF2HbDMayQ
Frankie
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

https://m.youtube.com/watch?v=JxkfpVFUXE8
Murhaaja soittaa pasuunaa - YUP

Ilta on tummuva
Merkit on taivaalla
Täysikuu tähyää
On hyvä ilta, on hyvä sää

Ja murhaaja on kuin
Siperialainen painija
Kolmatta metriä
Toista sataa kiloa

Ja hän valmistautuu huolella
Ja yö on hänen puolellaan
Ja puolellaan on neitoset
Hurmaavimmillaan saavat mestarin mihin vaan

Ne naisensa on naiset
Tuossa kylpyammeessa
Jossa keskellä mestari istuu, Havana-sikaaria
Tuprauttaa ja puhaltaa pasuunaa
Neitokaiset aploodeeraa
Ja laulaa:

Laa lala lala laa lala laa
Murhaaja soittaa pasuunaa
Hetken ja neidot uinahtaa
Nukkukaa pienokaiset nukkukaa
Mestari teidät kerätä saa

Murhaaja pasuunaa puhaltaa
Hikisessä huoneessa sävelet saa
Taivaalta

Ilta on tummuva
Merkit on taivaalla
Täysikuu tähyää
On hyvä ilta, on hyvä sää

Ja me kuin päättömät kanat
Käymme täällä
Petollisen järven
Peittämällä jäällä

Ja hänen kuin suden
Käyvän luulen
Kaupungin yössä
Pesuhuoneesta soiton kuulen

Siellä murhaaja soittaa pasuunaa

Taivaalta?

Aaa-aa-aah?
Aaa-aa-aah?
Aaa-aaa-aaa-aaa-aaaah!

Ja naisensa on naiset
Tuossa kylpyammeessa
Jossa keskellä mestari istuu, Havana-sikaaria
Tuprauttaa ja puhaltaa pasuunaa
Neitokaiset aploodeeraa
Ja laulaa:

Murhaaja soittaa pasuunaa

Taivaalta?

Aaa-aa-aah?
Aaa-aa-aah?
Aaa-aa-aa-aa-aaa?

More lyrics http://www.allthelyrics.com/lyrics/yup/ ... z3nFmOvGGs
Pieni liekki

Frankie!

Ei kai Ulvilan murhaaja sentään pasuunaa soittele? Pikemminkin kitaraa, vai kuinka? Vai tarkoitatko oikeusmurhaajaa?

Anteeksi, jos en pysy symbolisessa ajatuksenjuoksussasi mukana.
Vastaa Viestiin