TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Keskustelua Ulvilan tapauksesta
Vespa velutina
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2012 8:41 pm
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Vespa velutina »

ulkosuomalainen kirjoitti:
Ajatteliko hupun tarvitsevan tahtia antavaa taustamusiikkia?
Vai miten ajatuskulkusi tässä menee? Mikä viaton syy saisi vaimon laittamaan mankan soittelemaan Häkepuhelun taustalle???
Kuka sanoo, että mankka laitetaan soimaan hätäpuhelun ajaksi? On olemassa yöradioita, rentoutuskasetteja, joissa kuuluu merenkohinasta linnunlauluun jos jonkinlaista suhinaa, joku voi soittaa musiikkia koko yön, Kari Tapion koko tuotanto jne.jne.

Kyseessä on loppupeleissä hyvin heikko näyttö. Ihminen saa omassa kodissaan kuunnella vaikka etukäteen nauhoittamaansa hengitystä. Se kuuluu kotirauhan piiriin.

Nyt sitten sanotaan, ettei Anneli ole kertonut kuunnelleensa yöllä Kari Tapiota. Ei poliisin tartte kaikkea tietää meiän elämästä. Jos Jukka tykkäsi katsella kidutusmurhaelokuvia keskellä yötä, niin se oli hänen asiansa. Hengitys ja "kuole" eivät kerro Annelin olevan murhaaja yhtään sen enempää kuin ennenkään. Aihetodiste, hyvin heikko sellainen, kun FBI:kin sanoi, että etukäteisnauhasta ei ole mitään näyttöä.
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Nyt ei jaksa nauhaa kuunnella mutta, kehui jossain kohtaa, et "(kuuliksä kun)mä juoksin äske?"
Taisi ravata alvariinsa mankan ja puhelimen väliä, kuuluu samaan sarjaan kuin" kuuleksää kun mun miäs huutaa". Palaset loksahtaa paikoilleen niks-naks :mrgreen:
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Vespa,

Juu, mä odotinkin, että joku ehdottaa kohta, että "uole" on itse asiassa loppuosa jostain itsesuggestio-ohjelmasta, jossa mantrana toistetaan heitän huolen..

Eli nyt Anneli kuunteleekin omaa hengitystään samaan aikaan kun Jukka kuuntelee kasettia, jolle on äänittänyt omia tuskankarjahduksiaan, kun Fifty Shades of Grey sessio oli mennyt vähän överiksi. Kyllähän tämä tietysti ne tule Annu apuun ja vähä voit auttaaki ja vaikka kylhä nous huudot tietenkin selittäisi.

Vaikka kuuluisi kuinka kotirauhan piirin, jotenkin olettaisin Annelin moisen session kuitenkin tunnustaneen ennenkuin olisi käynyt koko tämän oikeusprosessin läpi.Tai mistapa noista SM tyypeista tietaa....
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Nicht schuldig
Adrian Monk
Viestit: 2535
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2014 2:19 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Nicht schuldig »

Pieni liekki kirjoitti:
Nicht schuldig kirjoitti:Todistehan on tässä vai onko?
Tiedätkö, NS, pohdin tässä itsekin tänä aamuna tuota samaa asiaa. Mitään taustanauhaa ei nyt tietystikään ole olemassa, mutta olisihan Anneli voinut soitella mankalta vaikka mitä ääniä olematta siltikään tappaja. Minusta ei siis ole riittävää, että analysoidaan häketallenteesta 14 sekuntia, ja jätetään se irralleen koko muusta kokonaisuudesta. Kyllä itse tapahtumakuvaus on ensiarvoisen tärkeä, jotta jollekulle henkilölle voidaan langettaa riittävällä näytöllä elinkautistuomio murhasta.

Tämän äänialan ammattilaisista koostuvan ryhmän tehtävänannon olisi pitänyt kuulua seuraavasti:

"Tässä on teille lähtötiedoiksi asunnon pohjapiirustus, Anneli Auerin alkuperäinen kertomus tapahtumayöltä ja Anneli Auerin hyväksymä litterointi häketallenteesta. Kuunnelkaa kokonaisuudessaan häketallenne (4 min 20 s) ja tutkikaa, voiko Anneli Auerin tapahtumakuvaus pitää paikkansa muiden riidattomien todisteiden valossa."
Tulin kuvioihin mukaan vasta silloin, kun hätäkeskuspuhelua oli mahdollista kuunnella. Se on ollut kuin "Gnade der späten Geburt" eli myöhäisen syntymän armo.
Samalla minulla oli toinenkin etu puolellani. Minulla oli silloin käytössäni kaikkien oikeudenkäyntien nauhat.

Päättelin aloittaa jutun tutkimisen siten, että jätin syytetyn kertomuksen ensin kokonaan kuulematta. Halusin ensin kuunnella muut todistajat, jotta syytetty ei voisi vaikuttaa mielipiteeseeni.

Olin kuunnellut nauhan muutamia kertoja lävitse ja tein muistiinpanoja mitä siellä minun mielestäni tapahtui ja sitten olin kuunnellut tosi monta muuta todistajaa lävitse. Ja sitten ajattelin, että nyt on syytetyn hetki.

Muistan vieläkin sen tunteen kuinka kuuntelin täysin keskittyneenä Annelin selostusta ja siinä vaiheessa, kun käsitin, että hän juoksi siellä kaksi kertaa pieniä hiiriä hyppi selässäni. Se oli juuri se mitä itse olin sieltä kuullut.

Sen takia ehdoksesi siitä, että olisi annettu materiaali ja sitten poistuttu paikalta ja sanottu, että tutki itse sopiiko tämä syytetyn kertomaan vai ei, olisi ollut se oikea tie edellyttäen tietenkin, että tutkimuksella pyritään totuuteen.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9314
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

ulkosuomalainen kirjoitti:Ajatteliko hupun tarvitsevan tahtia antavaa taustamusiikkia?
Vai miten ajatuskulkusi tässä menee? Mikä viaton syy saisi vaimon laittamaan mankan soittelemaan Häkepuhelun taustalle???
Eikö Suomessakin löydy ihmisiä, jotka jättävät esimerkiksi radion päälle asuntoonsa sieltä poistuessaan ja joilla poissa ollessa valot toimivat ajastimella, jotta paikalle mahdollisesti osuvat murtovarkaat jättäisivät kohteen väliin luullessaan asukkaiden olevan kotosalla. Sitä paitsi jymäyttihän Kevin McCallister "Yksin kotona 2 - Eksynyt New Yorkissa" -elokuvassa hotellihenkilökuntaa kaukosäätimen ja taustalla pauhaavan television avulla.

Myönnän kyllä, että on mielenkiintoista seurata, kuinka taustanauhateoriat uppoavat täällä toisille kuin häkä päähän. Monesti elämässä yleensäkin takerrutaan erilaisiin pieniin yksityiskohtiin, jolloin helposti unohtuu kokonaisuuden hallinta ja ajelehditaan virran mukana tuuliajolla. En usko taustanauhateorioihin, koska ne ovat yksinkertaisesti liian vaikeita toteuttaa ja niissä on liian paljon liikkuvia palikoita.

En usko, että monotallenteesta pystyy päättelemään etäisyyksiä, kuten en usko, että Auerin lasten arvista pystyisi päättelemään niiden syntyhistoriasta yhtään mitään. Sen kyllä uskon, että lapset ovat mainioita tarinanikkareita. Ja jos näitä tarinanikkareiden tarinoita ei ole kukaan kyseenalaistamassa, vaan päinvastoin yllyttämässä kertomaan lisää, niin kyllä siellä pian koko tiiviissä yhteisössä elävä joukkio alkaa niihin tarinoihin uskomaan.
Vespa velutina
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2012 8:41 pm
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Vespa velutina »

Käsi ylös, kuinka moni ottaisi mielellään elinkautisen hengitys kahdessa paikassa -näytöllä? Ajatelkaa, että sitä on puuhaamassa itse huonekaluakustiikan professori. Voi sitä asiantuntemuksen määrää!

Nauhalla on tuntemattomaksi jääviä ääniä. Tuija Niemen litteroinnissa sanoja on useammassakin kohdassa "tuntematon". Niemi on laittanut tulkintaansa "tuleeko häkestä?"- kysymysmerkkejä sun muita.

Näitähän tämän kapellimestarin tutkimusryhmä ei edes yritä selvittää. Viis siitä, että nauhalla puhuu identifioimaton henkilö monessa kohtaa.

Silti kapellimestari on varma, että "kuole"-sanan sanoja on myös hengittämässä luuriin samaan aikaan.

Uskottavaa, eikö totta?

Eikö kapellimestari voisi huippuohjelmallaan tunnistaa puhujat helposti. Kun kerran hengityskin on niin helppo identifioida.

Kaikista meistä saataisiin kivasti murhaaja. Tarvitaan vain kertakäyttöinen suihkumyssy, ruskea torkkupeitto, etukäteisnauha, rinnakkaisluuri, manipuloitu yhdeksänvuotias, rakastunut tutkinnanjohtaja, ambunaiset, jotka eivät tutki lautumia, koira, joka ei haista mitään, vessanpönttö, jossa seisten suihkutamme itsemme puhtaiksi, vasemman jalan miesten talvikenkä, joka häviää, sorkkarauta, joka katoaa, pakastin, jota ei tutkita, kaksivuotias, joka panettelee meitä viisi vuotta myöhemmin sijaisisälleen raiskaavaksi myymälävarkaaksi ja Porin poliisi, joka on aina löytänyt kaikille henkirikoksille syyllisen. Niin, ja tietysti uhri, joka ei tee meihin naarmuakaan, vaikka kidutusmurhaamme hänet kaksiosaisesti.
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Pieni liekki,
Jos Anneli olisi alun perin kertonut, etta heillä oli tapana jättää kauhuleffa pauhaamaan telkkariin ja että ne lasten kuulemat kurjat äänet tulivat varmaan sieltä, tilanne olisi eri. Tässä vaiheessa vuodesta 2006 kerrottua tarinaa on vähän vaikea ruveta enää korjaamaan. Että hupsista, olen niin yksityinen ihminen, etten millään voinut mainita, että me itse asiassa katseltiin kauhuleffaa kun se huppu hyökkäsi. Edelleen, tunkeutuja ei ilmiselvästi välittänyt äänistä, jotka kertoivat kotoväen olevan vielä mahdollisesti hereillä.
Kevinin nokkela kikka ei siis toiminut.

Mutta onhan nää uudet teoriat tosi viihdyttäviä. Nämä mankkaselitykset on melkein yhtä hyviä kuin kuvittelut siitä mitä Tuplan uskomille Jukan sukille tapahtui. Itse asiassa Jukan omituiset mongerruksetkin siellä taustalla selittyisivät sillä, että hänellä oli suukapula suussaan siinä alkuperäisessä nauhoitussessiossa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Vespa velutina kirjoitti
Ajatelkaa, että sitä on puuhaamassa itse huonekaluakustiikan professori. Voi sitä asiantuntemuksen määrää!
Kun en ole varma onko Vespa olevinaan sarkastinen vai ei ymmärtänyt lukemaansa, Lokki on huoneakustiikan proffa.

Puhujan tunnistamisen mahdollistavia ohjelmia on ollut pitkään käytössä. Edellytys tunnistukselle on tietenkin, että on vertailuääntä. Jos Häken taustalla pauhaakin nyt kauhuleffa, Annelin kannattaa kaivaa pikaisesti niitä videokasettikasojaan ja muistella mitä olivat katsomassa "kun häkepuhelu tuli."
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Vespa velutina
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2012 8:41 pm
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Vespa velutina »

ulkosuomalainen kirjoitti:
Puhujan tunnistamisen mahdollistavia ohjelmia on ollut pitkään käytössä. Edellytys tunnistukselle on tietenkin, että on vertailuääntä. Jos Häken taustalla pauhaakin nyt kauhuleffa, Annelin kannattaa kaivaa pikaisesti niitä videokasettikasojaan ja muistella mitä olivat katsomassa "kun häkepuhelu tuli."
Eli pitääkö tämä ymmärtää niin, että Niemen tuntematon-äänet eivät takuuvarmasti ole ainakaan Annelin, tytön, Jukan tai häken ääniä? Niistä kun vertailuäänet ainakin ovat saatavilla. Sehän on silloin huppumies se tuntematon puhuja. Ainoa, jonka vertailuääntä ei ole olemassa. Mitä nyt se Pirkko vai kuka lie, joka tunnisti potilaansa ähkivän fysioterapiassa samalla tavalla, kuin ulkopuolinen Jukan kimpussa.

Hesarissa taidettiin tituleerata yhtä tyyppiä huonekaluakustiikan professoriksi. Mikä lie väikkärinsä aihe? Hengitysäänen tunnistaminen kalustetussa tilassa?
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Vespa,
Mikä tuntematon puhuja ja missä kohtaa? Mitä mä aiemmista keskusteluista muistan, Alpo aikoinaan päätteli, että esim. mite mä pääse linjoil oli Annelin sanoma vaikka Tuija oli epäröinyt kirjata puhujaa. Niemellä taisi olla lisäksi se aja ja nui vaa tuntemattoman sanomina. Häken päästä tulleiden äänien tunnistamisesta (esim. poliisiradiolta kuulostava ääni ) on täällä kyselty pitkään. En tiedä onko ne kunnolla tunnistettu, mutta puolustuksen Hemmi ei ainakaan parissa ekassa oikeudenkäynnissä kertonut kuulleensa nauhalta muita mahdollisia ulkopuolisen tuottamia ääniä kuin jonkun kumean huun.

Zem toisaalta kuulee oliko kolme puhujaa walkie talkiella. Mutta tämä on vanhan kertausta kun en ole ollut täällä vuosiin. Mitä olette viimeisen parin vuoden aikana täällä puuhastelleet ja päätelleet, en tiedä. Itse lienet ollut tiukemmin paikalla, joten voinet valistaa minua?

Äänitutkimus ei ole mun vahvuusalueita yleensäkään, kaukana siitä, joten olen väärä henkilö yleensäkään vastaamaan sun kysymyksiin.

Vanhan kertausta vielä sen verran, että mikäli mä ymmärrän, Annelin ja tytön normaliääntä on nauhalla vertailuksi hyvin, mutta Jukan äänestä Tuija (?) yritti mun mielestä joskus saada vertailunäytettä kun tämän ääni kuulosti nauhalla niin oudolta. Mitä mä muuten muistan lukeneeni on, että esim. kirkaisuja ja kuiskauksia oli ennen vaikea tunnistaa. En tiedä miten hyviä uudemmat ohjelmat ovat tässä.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Caldera
Axel Foley
Viestit: 2109
Liittynyt: La Heinä 06, 2013 10:33 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Caldera »

ulkosuomalainen kirjoitti:Vespa,
Mikä tuntematon puhuja ja missä kohtaa? Mitä mä aiemmista keskusteluista muistan, Alpo aikoinaan päätteli, että esim. mite mä pääse linjoil oli Annelin sanoma vaikka Tuija oli epäröinyt kirjata puhujaa. Niemellä taisi olla lisäksi se aja ja nui vaa tuntemattoman sanomina. Häken päästä tulleiden äänien tunnistamisesta (esim. poliisiradiolta kuulostava ääni ) on täällä kyselty pitkään.
Tuija Niemi on kuunnellut kai satoja puheluja, lieneenkö tämä ainoa jossa häke lähtee linjoilta pois ja jättää asiakkaan seisoskelemaan? Kuuluuko näissä silloin paljonkin puhetta häkestä kun linja sinne on täysin ummessa? Ja mikä mahtaa olla tekninen mekanismi näissä kun häkepäivystäjän ääni ei kuulu mutta jonkun muun ääni kuuluu? Taitaa Tuija jättää meidät näissäkin arvailujen varaan. Ja entä sisältö. Vttua ja saatanaa ja nuivaata...? Mielestäni nauhalla on yksi oikeasti uskottava poliisiradio, en viitsi huudattaa häkenauhaa ilman kuulokkeita mutta siellä se on tytön puheen takana jossain olisko 2:43 alkaen. Sellaista virallisen kuuloista mölinää josta ei saa mitään selvää. "Aja" vois olla häkestä jotenkin koska häke tulee heti linjoille sen jälkeen, eli on voinut juuri avata linjan. Aiemmin on kuultu nopea, Niemen mukaan tuntemattoman sanoma "Nui vaa", linjan olleessa suljettuna, kun Jukka ei Niemen mukaan enää pysty puhumaan selvästi, niinkuin ei pystykään.
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Caldera kirjoitti:
Öppnas Här kirjoitti:Huppiksesta ei jäänyt jälkeäkään; ei äänen pihaustakaan, ei hien pisaraakaan, ei karvan palaakaan, ei hajun hajuakaan. Mahdoton tapaus, huppis on pelkkää valehtelua.
Itse asiassa Jukan oikean käden kynnen alta löytyi vaalea 6 mm pituinen karva, mutta siitä ei
ilmeisesti saatu dna-tunnistetta tms.
Tämä oli minulle uusi tieto. Selvisikö (mikroskoopilla) oliko karva ihmisen vai esim koiran tai kissan? Ilman juurituppea ei DNA:ta saada, mutta mikroskoopilla näkyy karvan rakenne riittävästi, jotta voidaan selvittää laji (jopa rotu).

Edit: lisäkommentti koskien Calderan kysymystä: Kun häkestä pistetään mikki kiinni avun lähettämisen ajaksi, ei häken puolelta kuulu mitään. Sen ajan äänet nauhalla voivat tulla vain (jos jätetään foliohattuteoriat puhelilinjoja kuuntelevista tyypeistä huomioitta) soittajan puolelta.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
phj60
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Su Kesä 30, 2013 9:59 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja phj60 »

Tämä on äärimmäisen nolo tapaus sekä poliisille että oikeusjärjestelmällemme.Tiedä kuka tässä ketäkin pitää pilkkanaan vain onko tämä pelkkä kunniakysymys.Rikostutkinnan epäonnistuminen on johtanut siihen,että kapelimestari on syyttäjän ykkösase murhatutkimuksessa ja erilaiset huokaukset ja niiden lähteet näyttöä henkirikoksesta.Sitten on tämä huppari,täällä spekuloitiin uhrin kynnen alta löytyneestä karvasta.Kyllä verisestä murhamiehestä täytyy löytyä jotain muutakin: tämähän hakkaa,astaloi,riehuu ja rällää ja todisteet tästä ovat kotitontun olemassaolon todistelun luokkaa: kotitonttu on käynyt,kun tavaroita on nurin ja pienet jäljet ikkunan alla (voivat on linnunkin,mutta myös kotitonttu mahdollinen.)Ehkä koirakin haistoi kotitontun jne jne loputtomiin.Kyllä Korkein Oikeus tämän käsittelee,mutta tulos on taas äänestysjuttu ja loppujen lopuksi Jukka Lahden murhaajan henkilöllisyys on makukysymys.Näistä diskursseista (Michael Foucaultia lainatakseni) saisi sitten vaikka väitöskirjan aiheen filosofian laitoksella.
Nikolajevits
Neuvoja-Jack
Viestit: 538
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 3:14 am

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja Nikolajevits »

Vespa velutina kirjoitti:Käsi ylös, kuinka moni ottaisi mielellään elinkautisen hengitys kahdessa paikassa -näytöllä? Ajatelkaa, että sitä on puuhaamassa itse huonekaluakustiikan professori. Voi sitä asiantuntemuksen määrää!

Nauhalla on tuntemattomaksi jääviä ääniä. Tuija Niemen litteroinnissa sanoja on useammassakin kohdassa "tuntematon". Niemi on laittanut tulkintaansa "tuleeko häkestä?"- kysymysmerkkejä sun muita.

Näitähän tämän kapellimestarin tutkimusryhmä ei edes yritä selvittää. Viis siitä, että nauhalla puhuu identifioimaton henkilö monessa kohtaa.

Silti kapellimestari on varma, että "kuole"-sanan sanoja on myös hengittämässä luuriin samaan aikaan.

Uskottavaa, eikö totta?

Eikö kapellimestari voisi huippuohjelmallaan tunnistaa puhujat helposti. Kun kerran hengityskin on niin helppo identifioida.

Kaikista meistä saataisiin kivasti murhaaja. Tarvitaan vain kertakäyttöinen suihkumyssy, ruskea torkkupeitto, etukäteisnauha, rinnakkaisluuri, manipuloitu yhdeksänvuotias, rakastunut tutkinnanjohtaja, ambunaiset, jotka eivät tutki lautumia, koira, joka ei haista mitään, vessanpönttö, jossa seisten suihkutamme itsemme puhtaiksi, vasemman jalan miesten talvikenkä, joka häviää, sorkkarauta, joka katoaa, pakastin, jota ei tutkita, kaksivuotias, joka panettelee meitä viisi vuotta myöhemmin sijaisisälleen raiskaavaksi myymälävarkaaksi ja Porin poliisi, joka on aina löytänyt kaikille henkirikoksille syyllisen. Niin, ja tietysti uhri, joka ei tee meihin naarmuakaan, vaikka kidutusmurhaamme hänet kaksiosaisesti.
http://www.nbl.fi/~nbl3145/litter/kuolekuole.wav


Oiskohan tossa sulle vastaus ihmettelyysi

Vertailu kohinatasoon on kans ihan mielenkiintonen..
Liitteet
kohinataso.gif
kohinataso.gif (48.81 KiB) Katsottu 856 kertaa
Viimeksi muokannut Nikolajevits, La Loka 17, 2015 12:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on jossain kaurapuuron ja lusikan välissä
annaanna

Re: TAUSTANAUHA ... Syyttäjän uusi näyttö

Viesti Kirjoittaja annaanna »

ulkosuomalainen kirjoitti: ...

Mutta onhan nää uudet teoriat tosi viihdyttäviä. Nämä mankkaselitykset on melkein yhtä hyviä kuin kuvittelut siitä mitä Tuplan uskomille Jukan sukille tapahtui. Itse asiassa Jukan omituiset mongerruksetkin siellä taustalla selittyisivät sillä, että hänellä oli suukapula suussaan siinä alkuperäisessä nauhoitussessiossa.
Kertakaikkisen suurenmoista tämä sado-maso -aspektin mukaanotto. Hieno rikka rokkaan. Alkaa olla kasassa kolmannen kierroksen tarpeet sopankeittoon.

"On voinut olla kyseessä laaja-alaisesti perversioista nauttinut pariskunta. On voinut", tuuminee Kalle Kulmala. Ja sitten vaan tälle päähän pälkähtäneelle ajatelmalle tieteellinen varmistus Hannu Lauermalta. Makuutilan seinällä sentään kuvattuna raskauttava todiste.

Mankkateorioitten läpimenomahdollisuuksiin voit vaikuttaa ratkaisevasti. Tihrustakaa nyt ahkerasti niitä mahdollisia tallennelaitemöykkyjä.

Ehdottakaa ihmeessä näitä uusia löytöjänne lisätutkinnan aiheiksi sinne syyttäjälaitokseen Kalle Kulmalalle, joka sitten puolestaan työllistää porinpoliisin tutkinnanjohtaja Erik Salonsaarta, joka puolestaan työllistää Suomen johtavaa S/M-seksin asiantuntijaa, jonka lausunto puolestaan työllistää syyttäjälaitoksen syytteennostosta vastaavaa syyttäjä Kulmalaa, jonka syytteennosto työllistää oikeuslaitosta tuomareineen, kanslisteineen, vartijoineen ja lisäksi asianajajia. Mediaväki, toimittajat ja valokuvaajatkin, työllistyvät, samoin välillisesti moni muukin. Lähitienoon lounasravintolat esimerkiksi.

Mitä tulee sukkiin. En niihin ole koskaan uskonut, vääristelet kirjoittamaani tai et sitä käsitä pitkään aikaan. Pidän mahdollisena.
Viimeksi muokannut annaanna, La Loka 17, 2015 12:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin