Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

EuroJR kirjoitti:
Doctor Lecter kirjoitti:Yöllä iskenyt flunssa. Rommitoti lämmittää ja helpottanee...
Laita siihen EchinaForcea ja purista sitruunaa, johan helpottaa. Jos mahdollista, käytä hunajarommia ja kamomillaa.
Yritetään. Nyt vaan pitäisi jaksaa raahautua kauppaan. Onneksi ei sentään niin kova (vielä?) flunssa että estäisi minfon sivuilla roikkumisen. Eli jotain hyvää.

Kaupoissa äryttää se, kun siellä on mahdottomasti väkeä. Jonoja, ruuhkaa ja ties mitä.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Vanhat jutut joita ei voi antaa anteeksi. Nyt sitten kärsitään ja mietitään mitä toinen tekee. Hauskaa joulua.
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Joulu.
Siskon kämpässä on liian kuuma ja nettikaapeli on liian lyhyt enkä pääse sohvalle. Haluan kotiin. Unohdin ostaa energiajuomaa.
Pitäiskö lähteä baariin. Perkele helvetti.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Katsa, jos on hyvää luettavaa, niin koko joulun voi unohtaa.

Pari hengitystä syvään ja kirja auki ja... hyvästi kavala maailma.
Nothing is quite what it seems
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Michael Crichtonin uusin trilleri geenitekniikasta nimeltään Nyt

varsin viihdyttävä ja jouluhössötys unohtuu varmasti!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Katsa

Järjestin kyllä tämän joulun NIIN huonosti omalta kannaltani kuin mahdollista. Viime joulu meni hyvin, hankkiuduin tosiaan töihin ja minulla oli rattoisa ilta siellä baarin ovella. Lapsi oli sillä aikaa isänsä kanssa viettämässä maalaisjoulua joulupukkeineen kaikkineen.

Joten miten on mahdollista, että minä, joka en joulua vietä, olen menossa kohta viemään dementoitunutta mummoani, jolle minun pitää esitellä itseni 5min välein koska hän ei tunne minua, hautausmaakäynnille? Minä, joka en käy missään prkl hautausmailla, enkä varsinkaan mummoni kanssa. Minähän adoptoin jo lapsena itselleni uuden mummon, koska oma oli ihan paska.

Sen jälkeen menen oletettavasti äidin kanssa väsäämään laatikoita joita en syö, koristelemaan kuusta poikani kanssa, ottamaan vastaan joulupukkia, syömään niitä perkeleen laatikoita (hyi helvetti) ja seurustelemaan sen saman dementtisen mummon kanssa.

Seuraavaa joulua ei tule! Voi perkeleen helvetti. Tämä kaikki kiroilu tietäen, että teillä ei ole aavistustakaan mitä tämä joulu minulta vaatii tai kuinka paljon se ottaa minua päähän. Älkää edes yrittäkö sanoa, että joulu on vain kerran vuodessa ja ei se nyt NIIN kamalaa ole ja ne on mun sukulaisia ja... VITUT!

Huomenna tämä on ohi, huomenna tämä on ohi, huomennatämäonohihuomennatämäonohihuomenna....
Loka
Alibin Kestotilaaja

^ :lol:

Koitahan pärjäillä siellä. En toivota hyvää joulua, vaan nopeaa huomista.

Tip tap tip tap tipe tipe tip tap...... :mrgreen:
Katsa

Joo hyvin jatkuu. Esiteltyäni itseni kolmesti mummolleni, joka kuvitteli mun olevan vähintäänkin sarjamurhaaja, selvitettyäni että nyt on jouluaatto 2007 ja soitettuamme äidilleni varmistussoiton, että hänellä on Katsa-niminen tytär, pääsimme käymään hautausmaalla.
Sen jälkeen isäni vietiin ambulanssilla sairaalaan, eikä siskoni puhu enää kenellekään mitään, koska hänen murrosikänsä jatkuu edelleen 26-vuotiaana.
Ripa ripa rai, rallallei. :lol:
Loka
Alibin Kestotilaaja

^Sounds like a happy Christmas. :lol:
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Nyt mää jo alan ymmärtämään mikset pidä joulusta :/
What you do... Makes you who you are.
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

^Juu, sama juttu! no, kohta on jo huominen! Koita Katsa jaksaa!
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Paha olo... Ette halua tietää millasia sekotuksia juotiin... YÄH!
What you do... Makes you who you are.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ärsyttää, kun on vaikea rentoutua. Olis pakko relata ja pitää lomaa, mutta mikäs se pakolla onnistuis. :?
Nothing is quite what it seems
Katsa

Ärsyttää kuunnella kun isä kuolee tänne kotiin, kun ne laittoivat sen sieltä sairaalasta taas kerran pois. Ei voi kuulemma tehdä mitään. Oli saanut siellä oikein kaksi lasillista vettä ja pillerin. Saatana, jos tyyppi maksaa pelkkiä veroja niin paljon, että niillä elättäisi toisen pienen perheen, niin ei niillä rahoilla mitään vastinetta saa sitten tosipaikan tullen. Mihin helvettiin ihminen sitten voi mennä, jos se kuolee kotiin, muttei ole tarpeeksi sairas sairaalaan?

EDIT: Poistettu asiayhteyteen kuulumatonta tekstia. - RAID
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

^katsa, eikä varmaan lohduta tietää, että meilläkin on paraikaa osastolla sellaisia potilaita, joilla ei ole mitään syytä olla täällä, eivät vaan halua lähteä kotiin, kun "täällä on niin leppoisaa olla, ei tarvitse tehdä yhtään mitään, niin ei sinne kotiin viitsi mennä".

ei ole ensimmäinen kerta, kun osastolla ei ole tilaa tällaisten turhanvalittajien takia, ja kuoleva saadaan kyllä osastolle, mutta käytäväpaikalle. sitten, kun siirrät tällaisen tyhjänkitisijän pois yhden hengen huoneesta, johon on vahingossa joutunut, kun kahden ja neljän hengen huoneet ovat olleet tulohetkellä täynnä, niin alkaa jumalaton narina;"kyllä minä nyt olen hyvin närkästynyt tästä ja miksi minä en voi jäädä sinne ja kyllä minun pitäisi ja minulla on sitä ja tätä ja minä kyllä teen valituksen..." eikä ymmärretä, että se vakavasti sairas, kuoleva potilas tarvitsee oman huoneen jo omaisten takia.

Nämä tyhjänkitisijät ovat vielä poikkeuksetta erittäin hyväkuntoisia, että siis liikkuvat osastolla ja käyvät kanttiinissa ja röökillä ja viettävät yli 90% ajastaan sairaalassa, sen potilashuoneen ulkopuolella, mutta sitten kun siirrettäisiin muiden kanssa samaan niin ei helvetissä, minä en saavutetuista eduista luovu! Kuolevalle kuuluu rauha kuolla omissa oloissaan eikä missään helvetin käytäväpaikalla tai neljän hengen huoneessa, niin että ventovieraat ihmiset pyörii ympärillä omaistensa kanssa ja vielä tökeröimmissä tapauksissa avoimesti toljottavat sitä kuolevaa ja omaisia!!!!!

vihaksi pistää!!!! :evil:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lukittu