Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
SYLWAR
Perry Mason

Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Niin no, jos se naapuri on sellainen örkki, että sitä pitää jo muutenkin muiden naapurien luimistella ja pelätä, niin oliko kysessä nyt oikeasti vahinko vai karman lain toteutuminen?
Minulla on ja aika ajoin ollut sen verran nestepäisiä naapureita, joita voisin mieluusti vahingossa kivittää vahingossa koiraa ulkoiluttaessa. Muutamat on olleet jopa sen verran ärsyttäviä, että ei ehkä olisi ollut pahasta vaikka olisi sattunut useampikin vahinko. :mrgreen:
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Destiny
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Destiny »

P_V kirjoitti:Nimimerkki "Paranoid" on eri kuin "Paranoid?" Yhden merkin heitto.
Niin? Paranoid? eli kysymysmerkillä oli tuomituissa,siinähän se laittamassani viestissä lukee, kopsattuna suoraan Tuomioistumesta, heti otsikossa Paranoid? kysymysmerkillä.
Huilin ajalta ei kys. nimimerkiltä ole yhtään viestiä, joten eiköhän hän ollut kykenemätön niitä laittamaan, väittää mitä väittää muuta.
Viimeksi muokannut Destiny, To Loka 22, 2015 9:43 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Destiny
Adrian Monk

Paranoid? kirjoitti:
Destiny kirjoitti:
Paranoid? kirjoitti:En minä mitään bannia ole saanut. Mistä ihmeestä te olette sellaista keksineet? Näin naapurini tossa yks päivä pyykkituvassa ja sanoin hänelle, että olen todella pahoillani viimekerrasta jolloin häntä alkoi naurattamaan ja hän sanoi, että vahinkoja sattuu. Luojan kiitos, että asia on selvinnyt
Varmaan tästä:
"
Nimimerkki Paranoid?
Lukematon viestiKirjoittaja Kyöpeli » Ma Syys 28, 2015 4:00 pm

Nimimerkki Paranoid on pistetty viikoksi juurihoitoon. Syynä turha chat."

Niin Paranoid on pistetty, mutta ei minua eli Paranoid?-ia :D
Ihan siinä kysymysmerkki otsikossa vai onko ongelmia naapurin lisäksi myös lukemisen kanssa?

Tuossa vielä etusivulta:Nimimerkki Paranoid?
Kirjoittaja Kyöpeli » Ma Syys 28, 2015 4:00 pm

Huomaatko, kysymysmerkki
Destiny
Adrian Monk

Paranoid? kirjoitti:En ole kellekkään ikinä lähettänyt täällä yv:tä, en koskaan! Jos joku väittää moista niin julkaskoon mun viestit :) Opetelkaa lukemaan ennen kun tulette syyttelemään mua yhtään mistään
Aivan samoin, kun et myöskään koskaan ole ollut bannissa. Kyllä,kyllä.
Paranoid?
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Paranoid? »

Miksi sä väität, että mut olis joskus bannattu vaikka ei ole. Ja en ole koskaan kirjoittanut tänne mitään muuta kuin tähän ketjuun ja yv:tä en ole koskaan laittanut
Paranoid?
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Paranoid? »

Voiko chat viestit poistaa? Jos ei voi niin voin antaa yv:nä jollekki luotettavalle tyypille mun salasanan ja hän voi vaikka tarkistaa, että en ole koskaan chattailly
TiiaStiina
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Et kai sitten ehtinyt huomata koko bannia jos et yrittänyt kirjautua tänne sen aikana. Esim. kun lainaat toisen tekstiä ja vastaat yhdellä tai parilla sanalla kuten olet tehnyt ekalla sivulla se katsotaan täällä chatiksi josta tulee bannia.
Vastaa Viestiin