Minulla on ja aika ajoin ollut sen verran nestepäisiä naapureita, joita voisin mieluusti vahingossa kivittää vahingossa koiraa ulkoiluttaessa. Muutamat on olleet jopa sen verran ärsyttäviä, että ei ehkä olisi ollut pahasta vaikka olisi sattunut useampikin vahinko.
Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän
Re: Heitin vahingossa naapuriani isolla kivellä päähän
Niin no, jos se naapuri on sellainen örkki, että sitä pitää jo muutenkin muiden naapurien luimistella ja pelätä, niin oliko kysessä nyt oikeasti vahinko vai karman lain toteutuminen?
Minulla on ja aika ajoin ollut sen verran nestepäisiä naapureita, joita voisin mieluusti vahingossa kivittää vahingossa koiraa ulkoiluttaessa. Muutamat on olleet jopa sen verran ärsyttäviä, että ei ehkä olisi ollut pahasta vaikka olisi sattunut useampikin vahinko.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E
40.346°S 176.5402°E
Niin? Paranoid? eli kysymysmerkillä oli tuomituissa,siinähän se laittamassani viestissä lukee, kopsattuna suoraan Tuomioistumesta, heti otsikossa Paranoid? kysymysmerkillä.P_V kirjoitti:Nimimerkki "Paranoid" on eri kuin "Paranoid?" Yhden merkin heitto.
Huilin ajalta ei kys. nimimerkiltä ole yhtään viestiä, joten eiköhän hän ollut kykenemätön niitä laittamaan, väittää mitä väittää muuta.
Viimeksi muokannut Destiny, To Loka 22, 2015 9:43 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Ihan siinä kysymysmerkki otsikossa vai onko ongelmia naapurin lisäksi myös lukemisen kanssa?Paranoid? kirjoitti:Destiny kirjoitti:Varmaan tästä:Paranoid? kirjoitti:En minä mitään bannia ole saanut. Mistä ihmeestä te olette sellaista keksineet? Näin naapurini tossa yks päivä pyykkituvassa ja sanoin hänelle, että olen todella pahoillani viimekerrasta jolloin häntä alkoi naurattamaan ja hän sanoi, että vahinkoja sattuu. Luojan kiitos, että asia on selvinnyt
"
Nimimerkki Paranoid?
Lukematon viestiKirjoittaja Kyöpeli » Ma Syys 28, 2015 4:00 pm
Nimimerkki Paranoid on pistetty viikoksi juurihoitoon. Syynä turha chat."
Niin Paranoid on pistetty, mutta ei minua eli Paranoid?-ia
Tuossa vielä etusivulta:Nimimerkki Paranoid?
Kirjoittaja Kyöpeli » Ma Syys 28, 2015 4:00 pm
Huomaatko, kysymysmerkki
Aivan samoin, kun et myöskään koskaan ole ollut bannissa. Kyllä,kyllä.Paranoid? kirjoitti:En ole kellekkään ikinä lähettänyt täällä yv:tä, en koskaan! Jos joku väittää moista niin julkaskoon mun viestitOpetelkaa lukemaan ennen kun tulette syyttelemään mua yhtään mistään
Miksi sä väität, että mut olis joskus bannattu vaikka ei ole. Ja en ole koskaan kirjoittanut tänne mitään muuta kuin tähän ketjuun ja yv:tä en ole koskaan laittanut
Voiko chat viestit poistaa? Jos ei voi niin voin antaa yv:nä jollekki luotettavalle tyypille mun salasanan ja hän voi vaikka tarkistaa, että en ole koskaan chattailly
-
TiiaStiina
- Vic Mackey
Et kai sitten ehtinyt huomata koko bannia jos et yrittänyt kirjautua tänne sen aikana. Esim. kun lainaat toisen tekstiä ja vastaat yhdellä tai parilla sanalla kuten olet tehnyt ekalla sivulla se katsotaan täällä chatiksi josta tulee bannia.