Olen ajanut, kahdella vanhalla Pösöllä. Ensimmäisessä vanhassa Pösössä oli jopa käynnistysveivikin. Oi niitä aikoja.jukuripää kirjoitti: Oletko ajanut rattivaihteisella autolla?
Mikä auto sulla on?
Olen ajanut, kahdella vanhalla Pösöllä. Ensimmäisessä vanhassa Pösössä oli jopa käynnistysveivikin. Oi niitä aikoja.jukuripää kirjoitti: Oletko ajanut rattivaihteisella autolla?
Niitä tavallisia eli Facebook, Hotmail, youtube, murha.info sekä lehtien uutissivustot. Siinäpä ne tärkeimmät taitaa ollaaga kirjoitti: Mitä sosiaalisen median palveluja käytät?
Mikä arkinen asia voi olla sellainen mitä et voi tehdä?
En aio ottaa,olen minä vaan niin jääräpäinen ihminen.Menneinä vuosinahan kohistiin paljon sikainfluenssasta,hullun lehmän taudista,lintuinfluenssasta ja muista vastaavista.Pahimman hysterian aikaan jopa kanoja kiellettin lintujen muuttoaikana liikkumasta vapaana ulkotiloissa.Kanat ovat suloisia ja älykkäitä eläimiä-ykskaks pyöräyttävät munan alleen.Destiny kirjoitti:Kyllä.
Otatko influenssarokotuksen?
Pakko tarttua tähän. Tuo mitä kirjoitat kanoista on niin totta. Kanat ovat symppiksiäpaccasucco kirjoitti:Kanat ovat suloisia ja älykkäitä eläimiä-ykskaks pyöräyttävät munan alleen.
Ainoa rokote,jota voisin harkita,olisi rokotus anoppia vastaan.Sitä ei vielä ole keksitty.Koen asian kiireelliseksi.
Talvessa kivointa ovat joulu, uusi vuosi, kirpakat aurinkoiset pakkasaamut tammi-helmikuussa ja ennen kaikkea tietoisuus siitä, että talvi loppuu aikanaan.Sniffaaja kirjoitti: Kysymykseni seuraavalle: mikä talvessa on kivointa ?
Tässähän tämä, kylmään ja pimeään totutellessa, normaaliaikaan siirtyminen ottaa yllättävänkin koville, kun iltapimeä tulee niin äkisti.Gladys kirjoitti:
Mites menee noin niinkuin omasta mielestä?