Kackelsbergia Nela Saglenova-ketjussa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Jane T
Martin Riggs

Re: Kackelsbergia Nela Saglenova-ketjussa

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Niinpä. Ja tyhmyyden lajit ne vielä moninaisemmat ovatkin. Osalla kirjoittajista ei ole minkäänlaista kykyä lähdekritiikkiin, ja mikä vielä pahempaa, itsekritiikkiin. Kun ei kykyä edes yksinkertaisempiin tiedonhakuihin, tiedon seulomiseen ja itsenäiseen päättelyyn, tuloksena on puuta heinää ja epäoleellisuuksia pursuava fiktioläjä tämä kuten Nela-ketju.
Viimeksi muokannut Jane T, Pe Loka 23, 2015 12:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toripolliisi
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Toripolliisi »

Kultaryöstäjät, kultasaalis ja mitähän vielä?

Saaliinahan oli rannekelloja joissa vähän isompi hintalappu..
..saapa nähä..
Agentti Mustikkasuu
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Agentti Mustikkasuu »

Agentti Mustikkasuu kirjoitti:
Jane T kirjoitti:Juu, noin ^ on. Ei ole olemassa tarpeeksi yksinkertaista selkokieltä millä kirjoittaa, että joillekin menisi perille. Turhauttaa ja ärsyttää koko ketju ja siksi en enää sano tuossa ketjussa yhtään mitään.
Toivottavasti tämä lupauksesi pitää. Itse henkilökohtaisesti iloitsen siitä, ettei minun tarvitse enää lukea sarkastisia vittuilukommenttejasi ja pätemistäsi.
Ja kuten arvelinkin, lupauksesi ei pitänyt kuin kaksi päivää. Ihmettelen myös miten typerällä viestillä rikoit hiljaisuutesi, ei sinullakaan näytä olevan mitään annettavaa ketjuun ja silti siellä piruilet kaikille muille. Ketään ei kiinnosta kauanko sinä olet kuvannut tai liittyykö se sinun mielestäsi juttuun millään tavalla. Ketju venyy juuri tuollaisten viestien vuoksi tuhottoman pitkäksi kun siellä tyypit kertoo että joo mä olen itse kuvannut 40 vuotta, joo mä ja mun ukko soitellaan toisillemme 10 kertaa päivässä eikä siinä ole mitään outoa, eiku joo mä teen tän näin ja joo itse olen toiminut näin ainakin 10 vuotta. Ketään ei kiinnosta! Ei voi kuin ihmetellä millä referensseillä katsot oikeudeksesi kritisoida muiden tekstejä kun oma anti on tätä tasoa.
Jane T
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Jane T »

Arvasin, että juuri sinä tartut tuohon! Katsopa edellistä viestiä. Siinä kirjoittaja myös kertoo kuvanneensa kauan ja pohti asiaa omasta näkökulmastaan ja minä omastani, mutta se ei sinua lainkaan häiritse, ainoastaan minun kirjoittamani kaikki viestit häiritsevät sinua. En postauksessani tavoistani poiketen vittuillut kellekään yhtään, mutta sinä luet kaikki postaukseni siinä luulossa, että vittuilen ja viisastelen, mitä en suinkaan tee.

Miksi ihmeessä kulutat aikaasi seuraamalla minun kirjoituksiani?
Eli, lakkaa lukemasta kirjoituksiani ettei otsasuonesi poksahda. Palstalla on toiminto, jolla voit blokata minut pois häiritsemästä itseäsi.
Ps. Vilkaise vähän omaa viestihistoriaasi ja omia säkenöiviä hengentuotteitasi tänne ennen kuin alat lisää uhota.
Tekisi mieleni provosoitua ja sanoa, että haista sinä paska, mutta en niin tee, koska olen jo liian vanha tällaiseen turhaan riitelyyn netin keskustelupalstalla.

Vakavasti sanoen, Agentti Mustikkasuu, eiköhän me molemmat tälle foorumille mahduta, ohitetaan vaan toisemme hiljaisesti.
Kissankello
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Repesin spontaanisti justiin, kun tajusin yhtäläisyyden yhden kymmeniä viestejä päivässä suoltavan nickin ja hänen bannien aikaisen, niin ikään kymmeniä viestejä muutamassa päivässä suoltaneen ja siitä tylyä palautetta ja jälleen bannit saaneen tuplanickinsä välillä. :lol: Suurin osa näistä Nela-ketjun multinickeistähän ei ole enää palannut takaisin sen jälkeen, kun varsinainen nicki on palannut jäähtymästä, ja niin on tämänkin aktiivisena sijaiskirjoittajana vouhottaneen tuplanickin laita. Edes tyyliään ei raukka osannut muuttaa. Niin tyhmiä nämä on. :lol: Varsinaisen nickin palattua bannilta ei ollut enää tarvetta palauttaa tuplanickiä kirjoitteluun - kunnes taas seuraavan kerran pääsee jäähtymään.

Jälleen kerran toivon, että ylläpito ottaisi käyttöön uusille nickeille sen viikon tai kahden odotusajan ennen kuin kirjoittaminen mahdollistuisi. Se karsisi suurimman osan näistä multinickeistä, kun suurin osa bannatuista ehtisi palata jäähyltä ennen kuin uuden nickin odotusaika olisi ohi.

PS. Ja minäpä muuten uskon, että nimimerkki Agentti Mustikkasuu kuuluu tähän samaan sakkiin. Ei uskalla oikealla nickillään haukkua, mutta kuukauden vanhalla tuplanickillään uskaltaa räksyttää kuin pikkukoira konsanaan.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

lech kirjoitti: Pientä kiukkua herättää myös se, että uudet kirjoittajat eivät jaksa lukea alusta saakka ja sitten tulee tolloja kysymyksiä asioista, joita on käsitelty 5-10 kertaa aiemmin.
Kuka jaksaa, oikeasti, kuka? Minä seurasin ekat 300 sivua, olisin hoitoon kypsä jos olisin seurannut yhtään pidempään.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
sepeteus
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja sepeteus »

Kuolemannaakka kirjoitti:
Onneksi ei muissa ketjuissa koskaan.

Mutta eiköhän tuossa Nela-ketjussa aika moni ole vain pelleilemässä meidän vakavamielisten nettietsivien kustannuksella. Huumorin lajit ovat moninaiset.
Melkoista huumoria näytät itsekin viljelevän, joten sovit hyvin joukkoon. Vai että Nela kuollut seksileikeissä? Sehän tästä enää puuttuikin. Voi poijat että odotan Nelan löytymistä hukkuneena Nuuksiosta. Silloin alkaa meinaan vuosisadan kuittailut. Paskansyöjät laitetaan heti ensimmäiseksi lunastamaan lupauksensa. Sen jälkeen kultaryöstö, geokätkeily, prostituutio, Sergey murhannut Nelan, Nela paennut ulkomaille, jne muut aivopierut otetaan käsittelyyn. Pysykäähän linjoilla!
Alice
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Alice »

Bias kirjoitti:
lech kirjoitti: Pientä kiukkua herättää myös se, että uudet kirjoittajat eivät jaksa lukea alusta saakka ja sitten tulee tolloja kysymyksiä asioista, joita on käsitelty 5-10 kertaa aiemmin.
Kuka jaksaa, oikeasti, kuka? Minä seurasin ekat 300 sivua, olisin hoitoon kypsä jos olisin seurannut yhtään pidempään.
Minä olen jaksanut, mutta en enää jaksa kommentoida tuon kaiken skeidan jälkeen, harvinaisen rasittava ketju, mutta kaiken olen lukenut :), ehkä hoitoon menossa pian?
Tuossa ketjussa on kyllä niin paljon kackelsberia! Mutta syystä tai toisesta, se kiinnostaa monia. Toivon, että avaruusolio on kaiken takana :D.
Kissankello
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Alice kirjoitti: Toivon, että avaruusolio on kaiken takana :D.
Sitä minäkin toivon. Ja mieluusti niin, että Nela palautettaisiin pikimmiten takaisin ja että reissu olisi ollut niin antoisa, että se olisi kaiken arvoista, niin hänelle henkilökohtaisesti kuin yhteiskunnallisestikin (etsintöihin käytetyt resurssit).
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
khl
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja khl »

Kissankello kirjoitti:Repesin spontaanisti justiin, kun tajusin yhtäläisyyden yhden kymmeniä viestejä päivässä suoltavan nickin ja hänen bannien aikaisen, niin ikään kymmeniä viestejä muutamassa päivässä suoltaneen ja siitä tylyä palautetta ja jälleen bannit saaneen tuplanickinsä välillä. :lol: Suurin osa näistä Nela-ketjun multinickeistähän ei ole enää palannut takaisin sen jälkeen, kun varsinainen nicki on palannut jäähtymästä, ja niin on tämänkin aktiivisena sijaiskirjoittajana vouhottaneen tuplanickin laita. Edes tyyliään ei raukka osannut muuttaa. Niin tyhmiä nämä on. :lol: Varsinaisen nickin palattua bannilta ei ollut enää tarvetta palauttaa tuplanickiä kirjoitteluun - kunnes taas seuraavan kerran pääsee jäähtymään.

Jälleen kerran toivon, että ylläpito ottaisi käyttöön uusille nickeille sen viikon tai kahden odotusajan ennen kuin kirjoittaminen mahdollistuisi. Se karsisi suurimman osan näistä multinickeistä, kun suurin osa bannatuista ehtisi palata jäähyltä ennen kuin uuden nickin odotusaika olisi ohi.

PS. Ja minäpä muuten uskon, että nimimerkki Agentti Mustikkasuu kuuluu tähän samaan sakkiin. Ei uskalla oikealla nickillään haukkua, mutta kuukauden vanhalla tuplanickillään uskaltaa räksyttää kuin pikkukoira konsanaan.
Tää niin totta :lol: en muuten tienny tästä sivusta mitään..
khl
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja khl »

Miten tuolla Nelan ketjussa saa jauhaa paskaa päivästä toiseen..tolla yhdelläkin hirvee ongelma ollu kaks päivää tosta tattiprofiilista mistä sen löytää..tuolla sääntö 4 ei mitään merkitystä...kuvia jaellaan..ihana jos on syytön ja törmää noihin sivuille..tuon p kun googlettaa niin on näillä sivuilla.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Nelan ketjusta kun poistaa sellaiset 7000 viestiä, niin jäljelle jää aiheeseen liittyvät, asialliset ja uutta faktaa sisältävät viestit...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Chili
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Chili »

Nelan ketjussa on poikkeuksellisen monia aktiivisia "palstapoliiseja", oikein vänrikki-Nappuloita.

Muun muassa siellä on KHL, joka kuittaa lainaamalla parikymmentä riviä ja kirjoittamalla yhden rivin erään, jossa toteaa vain, että lainattu osuus on väärin päätelty.
Tuollaisesta toistuvasta häiriköinnistä voisi jo vetää itsekin asianomaiset johtopäätöksenä, että heillä ei ole kykyä somettamiseen.
Nepenthe
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Voi ei, Chili! Onko joku kehdannut tulla häiritsemään teidän keskusteluanne siitä että miksi kukakin on saanut bannit ja että mikä oikeastaan on tämä chättäily, jonka tarkoitusta kukaan ei tunnu tietävän - koska eihän oneliner-kuittaus jolla ei ole yhtään mitään sisältöä voi sitä olla!
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
khl
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja khl »

Chili kirjoitti:Nelan ketjussa on poikkeuksellisen monia aktiivisia "palstapoliiseja", oikein vänrikki-Nappuloita.

Muun muassa siellä on KHL, joka kuittaa lainaamalla parikymmentä riviä ja kirjoittamalla yhden rivin erään, jossa toteaa vain, että lainattu osuus on väärin päätelty.
Tuollaisesta toistuvasta häiriköinnistä voisi jo vetää itsekin asianomaiset johtopäätöksenä, että heillä ei ole kykyä somettamiseen.
Hahaaaaaaaaaaa..mutta sehän oli totta sä puhuit faktaaa vaikka sitä ei ole.laske ne kuittaukset johon kuittaan yhdellä rivillä..tohon oli vaan pakko tai kerro enemmän jos tiedät Nelan telttailuyöstä..odotan innolla :shock:ps.säkin ymmärsit tulla tänne vinkuu koska tuolla oikealla saitilla voi tulla banaani poskeen jos löpisee muuta..
Vastaa Viestiin