Henkirikos Mikkelin Suonsaaressa
Re: Henkirikos Mikkelin Suonsaaressa
Kuulin että taksilla olisi ajettu tapporeissulla toiseen/molempiin suuntiin onneksi ruuti on jo keksitty näiltä jäisi keksimättä 
"Kaikki on mulkkuja kunnes toisin todistetaan". Frank Zappa
Kuulin että taksilla olisi ajettu tapporeissulla toiseen/molempiin suuntiin onneksi ruuti on jo keksitty näiltä jäisi keksimättä 
Kaksi vangittua on Jontke Nakari ja Pasi Hjerppe jälkimmäinen Hirvensalmelta kotoisin. Kolmannesta ei ole tietoa.
onko tosta jontkesta kuvia netissä missään?slk kirjoitti:Kaksi vangittua on Jontke Nakari ja Pasi Hjerppe jälkimmäinen Hirvensalmelta kotoisin. Kolmannesta ei ole tietoa.
Löytyyhän tuo Nakari ainakin Facebookista. Tää Pasi Hjerppe onkin ihan uus nimi mulle, onko hepulla minkälainen rikostausta? Mikähän lie ollu motiivina tällä kertaa.. 
millä nimellä? linkkiä?Pahatar kirjoitti:Löytyyhän tuo Nakari ainakin Facebookista. Tää Pasi Hjerppe onkin ihan uus nimi mulle, onko hepulla minkälainen rikostausta? Mikähän lie ollu motiivina tällä kertaa..
Molemmat sankarit ovat asuneet jossain vaiheessa palaneessa talossa.loyder kirjoitti:millä nimellä? linkkiä?Pahatar kirjoitti:Löytyyhän tuo Nakari ainakin Facebookista. Tää Pasi Hjerppe onkin ihan uus nimi mulle, onko hepulla minkälainen rikostausta? Mikähän lie ollu motiivina tällä kertaa..
Löytyy FB:ssä nimellä Joni Nakari.
löytyyks uhri kans facest?slk kirjoitti:Molemmat sankarit ovat asuneet jossain vaiheessa palaneessa talossa.loyder kirjoitti:millä nimellä? linkkiä?Pahatar kirjoitti:Löytyyhän tuo Nakari ainakin Facebookista. Tää Pasi Hjerppe onkin ihan uus nimi mulle, onko hepulla minkälainen rikostausta? Mikähän lie ollu motiivina tällä kertaa..
Löytyy FB:ssä nimellä Joni Nakari.
Kuka se tapettu on? Itse en tiedä.
Eihän tämä Hjerppe ole sama kaveri jonka huhuttiin voittaneen parin omaisuuden verran lotosta tai vastaavasta?
Tontsa Kilponen uhrina.slk kirjoitti:Kuka se tapettu on? Itse en tiedä.
Joni Nakari oikee nimi, kolmas kiinni otettu Tomi Pöntinen.slk kirjoitti:Kaksi vangittua on Jontke Nakari ja Pasi Hjerppe jälkimmäinen Hirvensalmelta kotoisin. Kolmannesta ei ole tietoa.
lueskelin eilen sen face seinän juttuja ja kelasinki että se on mahollisesti se uhri, ihan nimen ja myös juttujen perusteellaTurmio hc kirjoitti:Tontsa Kilponen uhrina.slk kirjoitti:Kuka se tapettu on? Itse en tiedä.
Mikäs tää Tontsa oli oikein miehiään? Entä onko miten varma tieto että Nakari on vangittuna? Kuulin huhua, että olis liikkunut viime viikolla taas Suonsaaren huudeilla mut tuskin sekään kahdessa paikassa samaan aikaan pystyy vaikuttamaan.
Ei ole tietoa, voi olla että nakari on päästetty vapauteen, jos ei ole murhaan osallistunut. Niin kuulin itsekkin, että kaksi olisi vielä vangittuna. Jos jonkke on nähty vapaudessa, niin sitten jää nämä kaksi herrasmiestä jäljelle.