Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Lassie
Jessica Fletcher

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta (ketju 5)

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Kumpaakin.

Miten aiot viettää Halloweenia/kekria vai aiotko mitenkään?
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
paccasucco
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Tähän kysymykseen on tavattoman helppo vastata.Ensinnäkin termi "Halloween" edustaa minulle jotain suunnattoman typerää jenkkipohjaislähtöistä pentujen sekoilutapahtumaa.Minä kutsun sitä pyhäinpäiväksi.Vietän retriitissä.

Odotatteko jo lumen tuloa,vai toivoisitteko,että lämmin ja lauha syksy jatkuisi mahdollisimman kauan?
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Lassie
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Lassie »

Lämmin sää saisi jatkua ja vaikka lämmetä, oikein kuumeta kesän säähän. Sitten kesää ympäri ämpäri vuoden. Sillä viisiin jetsulleen.

Saat lottovoiton ja osa summasta on laitettava hyväntekeväisyyteen, minkä kohteen valitset ....?
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Perustan ensin säätiön ja lahjoitan kaikki rahat sille. Säätiö tulee tukemaan minun henkilökohtaista hyvinvointiani. Olen silloin ansioitunut hyväntekijä. Näinhän se monella säätiöllä menee.

Jos et tule koskaan voittamaan lotossa jättipottia niin harmittaako?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Nepenthe
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Ei harmita. Jos voittaisin, olisin aika yllättynyt, sillä en pelaa lottoa. Todennäköisyydet ja silleen...

Mitä internet-selainta käytät (ja miksi)?
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
paccasucco
Axel Foley

Firefoxia ja Chromea tulee käytettyä.Joku minua viisaampi joskus sanoi,että kannattaa käyttää sitä selainta,mitä on tottunut käyttämään.Tässä on vinha perä.Pale Moonia on myös tullut käytettyä,samoin Operaa ja Maxthonia.Kaikki ihan hyviä selaimia.

Jatketaanpa samalla aiheella.Mitä virustorjuntaohjelmaa käytätte,vai onko asia yhdentekevä,oletteko koskaan törmänneet tietokonevirukseen tai muuhun haittaohjelmaan kotikoneellanne?
Bias
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Bias »

Tällä hetkellä mennään kotimaisella, eli F-Securella. Joku mörö on joskus koneella ollut, suurimman osan puhdistaa virustorjunta automaattisesti, mutta on joitain joutunut manuaalisestikin poistamaan.

Mikä mainos sinulla näkyy tällä hetkellä, viestiin vastatessasi tuossa oikeassa reunassa vai näkyykö mitään? Minulle näyttävät kauppaavan iltapukuja, olisiko linnan juhliin kutsu tulossa? 8)
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Gladys
David Starsky

Viesti Kirjoittaja Gladys »

Thaimaalaisia naisia. En tiedä miksi.

Minne lähtisit just nyt jos voisit?
All is pretty.
- Andy Warhol
Sniffaaja
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Tahitille. Siellä katselisin tuhmia tyttöjä jotka vilauttaa yöllisissä rantabailuissa ja joisin Kavaa.

Miten uskot selviytyväsi syvästä lamasta ?
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Sniffaaja kirjoitti: Miten uskot selviytyväsi syvästä lamasta ?
Mistä syvästä lamasta? Kyllä minä ainakin oman elämäni puitteissa selviän, ei minulla ole mitään hätää, jos vain jääkaapissa ja pakasteessa on ruokaa. Sekä tarvittavat lääkkeet ja muuta pakolliset, niin ei mitään hätää. Otan elämän rennosti tällä kertaa.

Entäpä itse, riittääkö rahat?
Gods made heavy metal.
J.Maybrick
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Rahat riittää minulla sen paremmin, mitä syvemmälle lamaan muu Suomi vajoaa. Aina on ollut näin 8)

Mistä olet joutunut luopumaan/minkä käyttöä vähentämään tämän ns.laman aikana? Jos et ole, älä vaivaudu vastaamaan...
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
paccasucco
Axel Foley

Nyt kyllä voi olla niin,että saan herra Maybrickilta nootin,koska en ihan välittömästi ole vähentänyt kulutusta.Toisaalta en ole sitä lisännytkään.Oman talouteni ylläpidossa vallitsee kysynnän ja tarjonannan tasapainon lainalaisuus.

Maybrickin ja Bergmeisterin ajatuksiin on helppo yhtyä,mitä syvempi "lama",sitä paremmin omat rahani(ostovoima) ovat riittäneet.Ja siitä "lamasta" voisin ennustaa,että joulukuun aikana saamme lehdistä jälleen kerran lukea:" Tänä jouluna Suomessa on lähetetty ennätysmäärä postikortteja ja lahjapaketteja..."

Nythän on paljon puhuttu makkaran ja punaisen lihan haitallisista terveysvaikutuksista.Luotatteko näihin juttuihin,onko näillä väitteillä mielestänne minkäänlaista totuusarvoa,aiotteko muuttaa ruokailutottumuksianne?
aga
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja aga »

paccasucco kirjoitti: Nythän on paljon puhuttu makkaran ja punaisen lihan haitallisista terveysvaikutuksista.Luotatteko näihin juttuihin,onko näillä väitteillä mielestänne minkäänlaista totuusarvoa,aiotteko muuttaa ruokailutottumuksianne?
Luotan kyllä, eihän tämä täysin uutta tietoa ole, vaikka nyt on osoitettu selkeä kausaliteetti, kun ennen taisi olla lähinnä korrelaatio. Ei sinänsä yllättävää.

Ei tarvitse muuttaa ruokailutottumuksia onneksi, sillä olen ollut vegetaristi puolet elämästäni.

Koska olet viimeksi käyttänyt teksti-tv:tä ja kuinka usein käytät sitä?
Kosminski
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Kosminski »

Siitä on vuosia - varmaan ainakin kolme tai neljä. Enkä käytä sitä koskaan, sillä en omista televisiota.

Voitko ajatella eläväsi ilman televisiota? Miksi voisit/ et voisi?
"Murder is like potato chips: you can't stop with just one."
― Stephen King
Virdon
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Itse asiassa voisin. Jos siis puhutaan siitä ettei olisi sitä nykypäivänä litistynyttä laatikkoa jossa näkyy niitä pikkuihmisiä. Ilman sitä laitetta selviytyisin, koska nykypäivänä tietokonekin hoitaa sen tontin jopa monipuolisemminkin. Ja samalla voi kuunnella aina välissä macareenaakin.

Vetääkö syksyn ja talven pimeys yhtään mieltä matalaksi?
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Vastaa Viestiin