Iitin soralouhosmurha 2015

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
loyder
Poliisikoira Rex
Viestit: 276
Liittynyt: Su Loka 25, 2015 5:14 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja loyder »

kertokaas nyt tuosta syytetystä hieman, ei todellakaan mikään puhdas pulmunen ole, törkeä huumausaine rikos, Pahoinpitelyä, kotirauhan rikkomista, puukotusta yms. Hoitanut Mäntsälän piri/subu kauppaa veikkaisin? Pyöriikö jossain jengi porukoissa tai vastaavaa?

mitäs toi uhri on tehny kun eivät siellä ole enään halunneet sitä katsella?
Lena
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Kesä 02, 2015 9:48 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja Lena »

CuriousHilton kirjoitti: Tekijää ei ole vielä tuomittu, joten nimeä tuskin kannattaa paljastaa, mutta nimikirjaimet on N.B.
Taisi pienellä FB-kyttäilyllä ja lisägooglailuilla löytyä. En tosin tiedä, mitä lisäarvoa tästä mulle on, mutta uteliaisuus voitti :/
Piiparinen
Scooby-Doo
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Marras 03, 2015 2:04 am

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja Piiparinen »

Todennäköisesti on, ja eivät olleet kavereita ainakaan tekijän puolelta. Puhunut jo ennen uhrin linnasta pois pääsyä, ettei häntä enää Mäntsälässä katella.[/quote]
Tuota en tiennyt.eipä minulle kuulukkaan.tunsin vain uhrin. en voi väittää tunteneeni tekijää nii hyvin.yksin tätä ei ole kukaan tehnyt se varma muista tekijöistä ei ole mitään käryä.uhria jäi moni kaipaamaan kyllä.
Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2121
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Ihan vaan lyhyesti ohi aiheen,jos lukijoiden joukossa on ihmisiä,jotka Iitin suunnalla asustelevat tai ovat siltä suunnalta kotoisin.Ei se Iittikään mikään varsinainen lintukoto ole.Nimittäin 1953 Iitissä tapahtui raaka murha 25-vuotiaan talollisenpojan Aarne Antero Savolaisen murhatessa kirveellä päähän iskien isänsä mv.Heikki Savolaisen.Murhamies pidätettiin ja hänet vietiin Iitin mielisairaalaan.Jatkotoimenpiteistä ei ole tietoa.

Tämä siis ohimennen,jatkakaa keskustelua varsinaisesta aiheesta.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
RIMPULA1
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Marras 04, 2015 4:42 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja RIMPULA1 »

CuriousHilton kirjoitti:
Eazy kirjoitti:
Mrs.Suttunen kirjoitti:Istunut ainakin joistain huumetouhuista. Uhrihan pääsi vasta vapaalle, joten ei montaa päivää ehtinyt olla. Porukat sen mukaisia... :/ Tosin koskaan ei kellekään mitään pahaa ole tehnyt.
Tosin ei kellekkään mitään pahaa ole tehnyt? Kyllä mun mielestä psyykkinen ja fyysinen väkivalta on nuoreen naiseen on pahan tekoa.
Intiaanidraamaprinsessako itse siellä kirjoittelee vai joku kaveri kenties?


Tekijää ei ole vielä tuomittu, joten nimeä tuskin kannattaa paljastaa, mutta nimikirjaimet on N.B.
En tiedä onko tekijän tämänhetkinen tyttöystävä kuinka osallisena juttuun, mutta hänen autoaan on ainakin käytetty liikkumiseen surmayönä. En usko, että tekijä on toiminut yksin, joten jännityksellä odotan keitä seuraavaksi otetaan kiinni osallisuudesta.
Uhri oli hyvä ihminen ja suuri määrä ystäviä jäi häntä kaipaamaan. :(
Oisko voineet tyttöystävän kanssa voineet tehdä?
July
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 7:31 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja July »

Lena kirjoitti:
CuriousHilton kirjoitti: Tekijää ei ole vielä tuomittu, joten nimeä tuskin kannattaa paljastaa, mutta nimikirjaimet on N.B.
Taisi pienellä FB-kyttäilyllä ja lisägooglailuilla löytyä. En tosin tiedä, mitä lisäarvoa tästä mulle on, mutta uteliaisuus voitti :/
Mäkin olen utelias, ei riittänyt salapoliisitaidot, voisitko laittaa mulle viestiä ketä epäilet tekijäksi?
Nokipoika
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: To Loka 25, 2012 3:46 am

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja Nokipoika »

July kirjoitti:
Lena kirjoitti:
CuriousHilton kirjoitti: Tekijää ei ole vielä tuomittu, joten nimeä tuskin kannattaa paljastaa, mutta nimikirjaimet on N.B.
Taisi pienellä FB-kyttäilyllä ja lisägooglailuilla löytyä. En tosin tiedä, mitä lisäarvoa tästä mulle on, mutta uteliaisuus voitti :/
Mäkin olen utelias, ei riittänyt salapoliisitaidot, voisitko laittaa mulle viestiä ketä epäilet tekijäksi?
Menet uhrin fb. Katsot kavereita. Katsot N-kirjaimella alkavia kavereita, vain yhden sukunimi alkaa B:llä. Aika elämänkoulupainotteista kaveria näyttää löytyvän, joten ei kauheasti edes yllätä. Uhri on siis pahoinpidellyt Intiaanidraamaprinsessaa ja nyt hän kirjoittelee täällä, että oli ihan oikein uhrille? Aikamoista soppaa sitä keittää, kun lyö tarpeeksi monta peruskoulun kesken jättänyttä laitostaustaista mt-potilasta yhteen.
July
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 7:31 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja July »

No ihmekkös, mulla taisi olla väärä uhri.. Punainen tukka sekoitti, uhri ei tainnut olla naimisissa?
JulleXT
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 97
Liittynyt: Pe Elo 12, 2011 8:58 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja JulleXT »

Aivan selvä pilviveikkoha tuolla on tuo toinen M.V. Surullista meininkiä. kuuluiko siihen porukkaan jotka uskovat ,että kannabis ei tapa.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Miten niin surullista meininkiä? Kuvien perusteella ollut hyvinkin kivaa välillä.
Ja sehän on hyvä ja jopa lohdullista, että kivaakin on sentään ehtinyt olla, kun noin nuorella iällä henki viedään.
Tosin saattaahan se olla, että tämä on ollut sen kivanpidon toinen puoli sitten... :?
Mrs.Suttunen
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Loka 27, 2015 6:57 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja Mrs.Suttunen »

No, uskoo ken tahtoo näihin pahoinpitelysyytöksiin uhrista, tällä nuorella naisella kun on ihan lievästi ilmaistuna välillä hieman todellisuus värittynyt puheissaan...
En usko syytetyn toimineen yksin, tekijöitä lie ollut useampia ja eiköhän nekin pian kiinni saada kun syytetylle tulee yksinäinen olo linnassa. Huhu kertoo myös syytetyn naisystävän olleen mukana, osallisuudesta tekoon ei tosin ole tietoa.
CuriousHilton
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Helmi 20, 2015 4:16 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja CuriousHilton »

Mrs.Suttunen kirjoitti:No, uskoo ken tahtoo näihin pahoinpitelysyytöksiin uhrista, tällä nuorella naisella kun on ihan lievästi ilmaistuna välillä hieman todellisuus värittynyt puheissaan...
En usko syytetyn toimineen yksin, tekijöitä lie ollut useampia ja eiköhän nekin pian kiinni saada kun syytetylle tulee yksinäinen olo linnassa. Huhu kertoo myös syytetyn naisystävän olleen mukana, osallisuudesta tekoon ei tosin ole tietoa.
En olis voinut paremmin sanoa. Ja kyseinen nuori nainenhan on perustanut FB ryhmän uhrin muistolle...

Tekijän tyttöystävällähän on lähtenyt elämä syöksykierteeseen alettuaan seurustella tekijän kanssa, joten en edes ihmettelisi vaikka olisi ollut esim. kuskaamassa tekijää ja uhria surmayönä. En kuitenkaan millään usko, että olisi ollut itse surmatyötä tekemässä. Jotain osaa hänellä on kuitenkin hommaan ollut tai tietää siitä jotain.

Mä taas tiedän tekijän olevan sellainen tyyppi, että ottaa mielummin syytteen murhasta omalle kontolleen vaikka olisi syytön, kun vasikoisi kavereitaan.
July
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 7:31 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja July »

CuriousHilton kirjoitti:
Mrs.Suttunen kirjoitti:No, uskoo ken tahtoo näihin pahoinpitelysyytöksiin uhrista, tällä nuorella naisella kun on ihan lievästi ilmaistuna välillä hieman todellisuus värittynyt puheissaan...
En usko syytetyn toimineen yksin, tekijöitä lie ollut useampia ja eiköhän nekin pian kiinni saada kun syytetylle tulee yksinäinen olo linnassa. Huhu kertoo myös syytetyn naisystävän olleen mukana, osallisuudesta tekoon ei tosin ole tietoa.
En olis voinut paremmin sanoa. Ja kyseinen nuori nainenhan on perustanut FB ryhmän uhrin muistolle...

Tekijän tyttöystävällähän on lähtenyt elämä syöksykierteeseen alettuaan seurustella tekijän kanssa, joten en edes ihmettelisi vaikka olisi ollut esim. kuskaamassa tekijää ja uhria surmayönä. En kuitenkaan millään usko, että olisi ollut itse surmatyötä tekemässä. Jotain osaa hänellä on kuitenkin hommaan ollut tai tietää siitä jotain.

Mä taas tiedän tekijän olevan sellainen tyyppi, että ottaa mielummin syytteen murhasta omalle kontolleen vaikka olisi syytön, kun vasikoisi kavereitaan.
Joku tässä ei nyt täsmää, jos oletettu tekijä on N.B, tuon ryhmän ylläpitäjä on avoliitossa M.K:n kanssa. Ainakin jos facebookkiin on uskominen.
CuriousHilton
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Helmi 20, 2015 4:16 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja CuriousHilton »

July kirjoitti:Joku tässä ei nyt täsmää, jos oletettu tekijä on N.B, tuon ryhmän ylläpitäjä on avoliitossa M.K:n kanssa. Ainakin jos facebookkiin on uskominen.
Ryhmän ylläpitäjä on uhrin ex-tyttöystävä. Se kuvio ei liity mitenkään tekijään.
July
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 7:31 pm

Re: Metsästäjät löysivät miehen ruumiin Iitissä

Viesti Kirjoittaja July »

Ok, my bad. Luulin, että ylläpitäjä on sama kun perustaja.
Vastaa Viestiin