Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015
Re: Nela Saglenova (Utkina), 27v, Malminkartano 9.9.2015
Onkohan Nelalla sisaruksia? Nelan vanhemmille tämä voi olla vieläkin kovempi menetys jos Nela on ainoa lapsi.
Requiescat in pace.
Requiescat in pace.
-
ktaina
- Adrian Monk
Matalaa profiilia koko ajan pitäneet,oisko pelko että saavat negatiivistä julkisuutta mediassa..olen usein sitä miettinyt että ihan kuin heitä ei kiinnostaisi ollenkaan,eikä tämä työyhteisö tietenkään kerro jos siellä stressaavaa,jotkut ihmiset ottavat enemmän stressiä ehkä Nela oli sellainen ja heille tämä katoaminen oli etu,vaikka eivät tälläistä lopputulosta toivoneet.ps.toivottavasti ette ymmärrä tuota"etu" lausetta väärin,vaikee selittää mitä ajan takaa.Fletcher kirjoitti:Toivottavasti Nela on nyt saanut sen rauhan mitä lähti hakemaan.
Työpaikan suhtaumista olen ihmetellyt eilisestä asti. Pienehkö firma ja kadonnut työntekijä niin omituista ettei facebookissa mitään mainintaa. Iloitaan vaan omasta saavutuksesta.
Stressi kai kävi ylivoimaiseksi. Naiset ei aina työpaineita kestä miesten tapaan.
Muistakaa nyt kaikki että itsemurha päätöksen tehneen ihminen saattaa muuttua iloisemmaksi yms..
Päätös on tehty eikä mitään teatteria tarvitse enää ylläpitää.
Päätös on tehty eikä mitään teatteria tarvitse enää ylläpitää.
Emme me voi tietää miten yrityksessä on otettu vastaan uutinen, varmasti pysäyttää jokaisen työyhteisön tälläinen, siellä on voitu vain miettiä sanamuotoa et miten asiasta tiedoitetaan.. pitäisi ymmärtää et työkaverikin voi olla läheinen työkavereilleen.ktaina kirjoitti:Matalaa profiilia koko ajan pitäneet,oisko pelko että saavat negatiivistä julkisuutta mediassa..olen usein sitä miettinyt että ihan kuin heitä ei kiinnostaisi ollenkaan,eikä tämä työyhteisö tietenkään kerro jos siellä stressaavaa,jotkut ihmiset ottavat enemmän stressiä ehkä Nela oli sellainen ja heille tämä katoaminen oli etu,vaikka eivät tälläistä lopputulosta toivoneet.ps.toivottavasti ette ymmärrä tuota"etu" lausetta väärin,vaikee selittää mitä ajan takaa.Fletcher kirjoitti:Toivottavasti Nela on nyt saanut sen rauhan mitä lähti hakemaan.
Työpaikan suhtaumista olen ihmetellyt eilisestä asti. Pienehkö firma ja kadonnut työntekijä niin omituista ettei facebookissa mitään mainintaa. Iloitaan vaan omasta saavutuksesta.
"if your religion is worth of killing, please start yourself"
- jukuripää
- Axel Foley
Onko nyt ihan oikeasti jossain luettavissa Sergeyn toimesta julkaistu tiedote, että Nela on löytynyt nimenomaan hirttäytyneenä/itsemurhan tehneenä?
Vai onko tuo hirttäytyminen vain jokin rivien välistä koottu oletus?
Vai onko tuo hirttäytyminen vain jokin rivien välistä koottu oletus?
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
No onhan tuo uutisissakin kerrottu löytyi männystä.
Ei se sergey sitä löytänyt
Hei ihan oikeesti, lavastettu itsemurha? Eli uhri käy ihan sattumalta ostamassa pyykkinaruja ja kuormaliinat ja kohtaa murhaajan metsässä. Enpä usko.
Itse ymmärrän tuon työpaikan Facebook-käyttäytymisen. Olen töissä suunnilleen samankokoisessa firmassa, enkä haluaisi että omaa katoamista toitotettaisiin firman somessa. Asia oli jo muutenkin näkyvästi julkisuudessa. Ja miksi firman edes pitäisi profiloitua kadonneen työpaikaksi, ei tästä kuitenkaan joka jannu kadulla tiennyt, että missä Nela on töissä. Ymmärrän hyvin.
Itse ymmärrän tuon työpaikan Facebook-käyttäytymisen. Olen töissä suunnilleen samankokoisessa firmassa, enkä haluaisi että omaa katoamista toitotettaisiin firman somessa. Asia oli jo muutenkin näkyvästi julkisuudessa. Ja miksi firman edes pitäisi profiloitua kadonneen työpaikaksi, ei tästä kuitenkaan joka jannu kadulla tiennyt, että missä Nela on töissä. Ymmärrän hyvin.
- jukuripää
- Axel Foley
waxl kirjoitti:No onhan tuo uutisissakin kerrottu löytyi männystä.
Voisiko joku nyt linkittää sen nimenomaisen uutisen, jossa kerrotaan Nelan löytyneen männystä. Itse en sellaista löydä, kaivelin äsken kaikki netistä löytyvät uutiset löytymisestä.
En tarkoittanut, että Sergey olisi Nelan löytänyt, vaan että S olisi kuitenkin ainoa, joka voisi asiasta kertoa julkisuuteen. Poliisihan ei sitä saa tehdä.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
-
Agentti Mustikkasuu
- Susikoski
Lyhensin lainausta.Amer kirjoitti:Sellainen olo kyllä jää, että Nela on halunnut aiheuttaa mahdollisimman vähän huolta läheisilleen, kaikesta huolimatta. Kutsui ystävät kylään, ettei Sergei olisi yksin, kun ei palaakaan kotiin ja katoaminen havaitaan; lähetti äidilleen viestin, jolla varmasti jotain myöskin halusi kertoa, ainakin että välittää.
Itselle jää täysin päinvastainen kuva, nyt kun löytyi hirttäytyneenä ja kaiken tarkkaan suunnitelleena. Sympatiani kääntyvät kylmähermoisen Nelan sijaan aviomies Sergeille, hänellä on kyllä karmea kohtalo. Vaimo lähtee, ei kerro mitään, viestittelee töihin ja äidille mutta ei aviomiehelle, ei jätä miehelle mitään vinkkiä. Ja mies etsii kahdeksan viikkoa yötä päivää, fyysisesti ja henkisesti täysin romuna. Ihan hirveää!
Jos N olisi halunnut aiheuttaa läheisilleen mahdollisimman vähän huolta ja murhetta, olisi hän hoitanut homman eri tavalla. Tuoreelle aviomiehelle nyt ainakin olisi voinut jättää edes jonkinlaiset hyvästit. Rauha kuolleen sielulle, mutta minulle jää kaiken tämän jälkeen tunne hyvin itsekkäästä ja kylmästä teosta, nimenomaan läheisiä ajatellen.
Rest in peace tarkoittaa kuten tiedämme, lepää rauhassa. Annetaan omaisten surra, surraan itsekin muttei spekuloida ja mässäillä enää, oisko mitään. Kevyet mullat Nelalle.
Käsittääkseni tämä Iltalehden video on ainoa lähde, missä niin on kerrottu. Siinä kertojana on toimittaja.jukuripää kirjoitti: Voisiko joku nyt linkittää sen nimenomaisen uutisen, jossa kerrotaan Nelan löytyneen männystä. Itse en sellaista löydä, kaivelin äsken kaikki netistä löytyvät uutiset löytymisestä.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201 ... 1_v0.shtml
edit: Toimittajan sanamuoto on "olemme tässä kokeneen kadonneiden etsijän, Reino Savukosken kanssa tämän männyn juurella, josta kadonnut N.U. löytyi", eli ei varsinaisesti tarkennettu, että löytyikö männystä vai sen juurelta. Mutta eihän se tietenkään suurta päättelykykyä vaadi.
Viimeksi muokannut JJV, To Marras 05, 2015 3:14 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015110 ... 3_uu.shtmljukuripää kirjoitti:Voisiko joku nyt linkittää sen nimenomaisen uutisen, jossa kerrotaan Nelan löytyneen männystä. Itse en sellaista löydä, kaivelin äsken kaikki netistä löytyvät uutiset löytymisestä.
Katso tuohon uutiseen liittyvä video ja kuuntele mitä toimittaja sanoo heti alussa.
- UglyBetty
- Agentti Scully
Onneksi Nela löytyi, mutta todella ikävää että kuolleena...
Jos kerran tämä oli hänen oma valintansa, (en ala lukemaan rivien välistä omiani) tuntuu kamalalta että hän on kokenut tämän ainoaksi vaihtoehdoksi, eikä ole mistään löytänyt apua/helpotusta.
Mun mielestä vähän mautonta pohtia mikä lääkitys tämän on saanut aikaan..!
Toivon että omaiset pystyvät vielä jossain vaiheessa palaamaan arkeen.
En sano, että toivon että pääsevät tästä yli, koska rakkaan ihmisen (varsinkin oman lapsen) kuolemasta ei pääse yli, sen kanssa vaan voi oppia elämään.
Omaisten elämä on pysyvästi muuttunut, mutta se silti jatkuu, kaikesta huolimatta.
^ Tämän kirjoitin eilen, mutta tämä ketju oli niin pahasti jumissa, että ei julkaisu mennyt perille.
Hyöppösen kiukkuinen avautuminen kummastutti, mitä hänen vaimonsakaan tähän liityy?!
Ja presidentinkin saanut ympättyä mukaan.
Myöskin aika kummallista, että sanomastaan huolimatta paljasti mitä on tapahtunut.
Ymmärrän kyllä pointin, mutta tuo avautumisen tyyli kyllä vie huomion siitä pointista johonkin muualle...
Jos kerran tämä oli hänen oma valintansa, (en ala lukemaan rivien välistä omiani) tuntuu kamalalta että hän on kokenut tämän ainoaksi vaihtoehdoksi, eikä ole mistään löytänyt apua/helpotusta.
Mun mielestä vähän mautonta pohtia mikä lääkitys tämän on saanut aikaan..!
Toivon että omaiset pystyvät vielä jossain vaiheessa palaamaan arkeen.
En sano, että toivon että pääsevät tästä yli, koska rakkaan ihmisen (varsinkin oman lapsen) kuolemasta ei pääse yli, sen kanssa vaan voi oppia elämään.
Omaisten elämä on pysyvästi muuttunut, mutta se silti jatkuu, kaikesta huolimatta.
^ Tämän kirjoitin eilen, mutta tämä ketju oli niin pahasti jumissa, että ei julkaisu mennyt perille.
Hyöppösen kiukkuinen avautuminen kummastutti, mitä hänen vaimonsakaan tähän liityy?!
Ja presidentinkin saanut ympättyä mukaan.
Myöskin aika kummallista, että sanomastaan huolimatta paljasti mitä on tapahtunut.
Ymmärrän kyllä pointin, mutta tuo avautumisen tyyli kyllä vie huomion siitä pointista johonkin muualle...
Sanoo "olemme tämän männyn juurella josta kadonnut nela löytyi". Löytyi siis männystä ja ihan itse pitää miettiä mitä se tarkoittaa.JJV kirjoitti:Käsittääkseni tämä Iltalehden video on ainoa lähde, missä niin on kerrottu. Siinä kertojana on toimittaja.jukuripää kirjoitti: Voisiko joku nyt linkittää sen nimenomaisen uutisen, jossa kerrotaan Nelan löytyneen männystä. Itse en sellaista löydä, kaivelin äsken kaikki netistä löytyvät uutiset löytymisestä.
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201 ... 1_v0.shtml
edit: Anteeksi, hän kertookin, että "männyn juurella", ei varsinaisesti männyssä.