Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

En ainakaan usko että alkaisin syömään toisen ihmisen lihaa, varsinkaan tappamaan häntä oman nälkäni takia. Ja joo, en nyt yritä korostaa että tekisin sen vain hyvää hyvyyttäni, vaan sen että minua oksettaa ajatuskin moisesta. Ja joo, uskon ettei minusta ole tappamaan ihmistä joka ei ole tehnyt minulle/jollekkin mitään erityisen pahaa.

Pokeri, Texas Hold 'Em vai Blackjack?
What you do... Makes you who you are.
-Hale-
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja -Hale- »

Texas Hold 'Em, sitä on tullut netissä pelattua pian vuosi. Ja uskokaa tai älkää, olen jopa voitolla (vielä).

Mitä ostat alennusmyynneistä tänään?
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Justiin lähdössä alennusmyynteihin, ostan varmaan jotain vaatetta, kengät jos löytyy suht. halvat mustat saappaat. Ajattelin 50 € selvitä tänä vuonna alesta koska mitään tarvetta uusille vaatteille ei ole. En osta mitään jos en tarvitse.

Oletko uutena vuotena lasten kanssa kotona vai ovatko lapset illan hoidossa ja vanhemmat illan vapaalla?
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Loka kirjoitti:Oletko uutena vuotena lasten kanssa kotona vai ovatko lapset illan hoidossa ja vanhemmat illan vapaalla?
Kotona ollaan.

Uusin aiemman kysymykseni: mitä syöt tänään?
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

tänään olen syonyt jo puolet viineripitkosta ja meinaan paistaa jouluna keitetyt perunat, haen lähialepasta nakkeja jotka käärin pekonin sisään....kyytipoikana vihreää salaattia kurkun ja tomaatin kera....

merkitseekö vuoden vaihtuminen sinulle jotain erityistä?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tällä kertaa vuoden vaihtuminen meinaa uutta työpaikkaa. Muutenkin tuntuu kuin olisi aloittamassa jotakin uutta.

Uskotko ilmastonmuutokset menevän ennakoituun malliin?
Nothing is quite what it seems
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Maybrick kirjoitti:Uskotko ilmastonmuutokset menevän ennakoituun malliin?
Ai että ei voida estää sitä enää, mutta hidastaa ja loppu tulee silloin ja silloin sen ja sen takia?

En. Koska ihmiset ovat idiootteja, olen varma että ilmastonmuutos on jo pidemmällä kuin uskommekaan. Eli ns. loppu tulee nopeammin kuin nykyisin uskotaan.

Maksavatko lapsenlapset esi-isiensä synnit?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Eivät maksa. Toki menneisyyden taakka saattaa joskus vaikuttaa nuoremman polven valintoihin, mutta ainakin länsimaissa nykypolvi on jo oppinut olemaan oman onnensa seppä.

Montako sukupolvea taakse päin tiedät omaa sukuasi? (syntymä-, vihkimä- ja kuolinajat ym. sukututkimustiedot)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

maija turjukka kirjoitti: Montako sukupolvea taakse päin tiedät omaa sukuasi? (syntymä-, vihkimä- ja kuolinajat ym. sukututkimustiedot)
Sekä isän ja äidin puolelta aika pitkälle. Tuossahan se on isän puolen sukukirja vieressäkin, haenpa sen äiteenkin kirjan. Toinen alkaa vuodesta 1771 ja toinen 1663 eli aika monta polvea.

Mikä on hauskin yllätys, joka sukututkimuksessa on tullut vastaasi?
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Primavera kirjoitti:Mikä on hauskin yllätys, joka sukututkimuksessa on tullut vastaasi?
Saksassa noitana poltettu sukulaisnainen. Itse en ole tutkimusta tehnyt, mutta äidin puolelta oli joku siihen asti meillekin tuntematon sukulainen tehnyt. Hän otti sitten yhteyttä äidin sukulaisiin aikanaan kun halusi selvittää heidän avullaan lisää.

Tiedätkö mistä päin sukusi on lähtöisin?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Michaelm
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Michaelm »

Juu kyllä tiedän.

Oletko ikinä missään oudossa tilanteessa törmännyt henkilöön, joka sanoo "olen muuten pikkuserkkusi" (tms)?
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

olimme lappeenrannassa ja menossa isäni serkun syntymäpäiville joskus 20v sitten. Olin uimarannalla veljeni kanssa ja sinne tuli joukko poikia, minua jonkun verran vanhempia ja he kommentoivat aika ronskisti ulkonäköäni sekä ehdottelivat kaikennäköistä....

myöhemmin mentiin sitten sinne synttäreille koko perhe ja huomasin että paikalla oli myös yksi noista pojista joka sitten sattui olemaan pikkuserkkuni. poju (n.17v)meni vähän hämilleen jne...joutui sitten esittelytilanteesssa sanomaan että me tavattiin jo rannalla aiemmin päivällä..niin ja mun pikkuveli sitten tietty kirkaalla äänellä kertoi kaiken :lol:

niin että koko suku (suurin osa oli tullut paikalle ulkomailta asti) sai siitä jutunaihetta loppusynttäreille....

onko sinun maailmasi menossa oikeaan vai väärään suuntaan?
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

cicero kirjoitti:onko sinun maailmasi menossa oikeaan vai väärään suuntaan?
Minä menen aina oikeaan suuntaan. Jos siltä tuntuu, etten menisi, vaihdan suuntaa jollakin tavalla tai hyppään esteen yli ja etenen taas omasta mielestäni oikeaan suuntaan.

Oletko käynyt nettialennusmyynneissä?
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Tulihan tuolla aamusella käytyä shoppaamassa pari päiväpeittoa, pussilakanoita, pusero ja toppi. 8)

Onko nyt helpottunut olo, kun kohta taas alkaa arki ja seuraavat pidemmät pyhät vasta pääsiäisenä? :)
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

^No on todellakin!

Pukeudutko uuden vuoden juhlaan parhaimpiisi?
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Lukittu