Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

Netissä minfon annelistit aloittivat uhkailun ja vihapuheet Aueria syyllisenä pitäviä kohtaan jo monta vuotta sitten! Olisivatko nuo osaltaan edistäneet tuota ilmiötä ''nettikäytös leviää kaduille''

Itse en ole ketään uhkaillut, en netissä enkä missään, en myöskään ole soitellut tuntemattomien ihmisten kotiin tai työpaikalle esittääkseni toivomuksia siitä miten Anneli Auerista on sopivaa puhua nettikeskusteluissa! Mutta minulle on soitettu ja vaadittu suhtautumaan Anneli Aueriin 'neutraalimmin'!
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
pikas.so

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja pikas.so »

Nyt kun kerroit Tara, että sinulle on soitettu ja esitetty vaateita, niin parasta kertoa tänne kaikille lukijoille ja osallistuville mikä taho on tehnyt näin.

Paljon nimimerkkiä pientä liekkiä koskevaa hyökkäystä ei vain voi enää kestää sanomatta jotain puolustavaa. Selkeästi pienen liekin kestävyys ja asiaan paneutuminen on elämänkokemuksen tulosta ja humanismia yleensä.

Paljon on Tara sun helmoisi kerääntynyt huutosakkia. Karista ne äkkiä pois.

Rakkaudella pikasso
Avatar
Tara
Horatio Caine
Viestit: 6164
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 11:16 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Tara »

pikas.so kirjoitti:Nyt kun kerroit Tara, että sinulle on soitettu ja esitetty vaateita, niin parasta kertoa tänne kaikille lukijoille ja osallistuville mikä taho on tehnyt näin.

Paljon nimimerkkiä pientä liekkiä koskevaa hyökkäystä ei vain voi enää kestää sanomatta jotain puolustavaa. Selkeästi pienen liekin kestävyys ja asiaan paneutuminen on elämänkokemuksen tulosta ja humanismia yleensä.

Paljon on Tara sun helmoisi kerääntynyt huutosakkia. Karista ne äkkiä pois.

Rakkaudella pikasso
En kerro. Miksi ihmeessä? Tiedän nimimerkin nimen, se riittää. Mitä se tai koko asia keillekään muille kuuluu yhtään sen tarkemmin? Olisiko tuo soitellut joillekin muille myös, sitä en tiedä enkä haluakaan tietää, mutta en ihmettelisi. Aika hämmästyttävä tapaus sinänsä.

PS: :mrgreen: Varmuuden vuoksi. Sisotalo se ei ollut, jos jollekin tulisi tällaisia epäilyjä, koska hän on itse kertonut soitelleensa ahkerasti esimerkiksi lehtiin, toimittajille, oikeuden jäsenille, yrittänyt puhelimitse tavoitella ties keitä, Anneli Aueria, hyvä ettei itse presidenttiä.. mutta ties minne kaikkialle ympäri maailmaa on hän kertonut ottaneensa yhteyttä, sähköposteilla tai puhelimella. Minut on hän jättänyt rauhaan! Hienoa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Nikolajevits
Neuvoja-Jack
Viestit: 538
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 3:14 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Nikolajevits »

Kaggelsbergiä on se, että olemme murha.infon foorumeilla, mutta tännekin tullaan huutelemaan ja syyllistämään joitain, jotka yrittävät objektiivista teonkuvaa tai motiivia jäsennellä..

Myös vasikkanappulaa luultavasti painellaan vain koska toisen mielipide on vastoin omaa, enkä tiedä oliko tällainen syy viikon kuonokoppaanikin..

Kuitenkin, meikäläistä on lyhyessä ajassa uhkailtu mm. Vakavilla seuraamuksilla, olen jonkun muun tuplanikki, saan kirjoitteluistani palkkaa, ja sitten olen useaan otteeseen ollut annelistien trolli joka koittaa saada nauhateoriaan uskovat näyttämään pässeiltä..

Sain bannit kun vastasin muutoin pitkässä viestissä yhdellä lauseella näihin syytöksiin turhasta chatista? Toinen vaihtoehto on että sain sen jostain monia päiviä vanhemmista viesteistäni, mutta epätieto on ollut suuri(^^)

Haluaisin sanoa niille jotka harrastavat tätä syyllistämistä, että vaikka olisitkin humanisti, ja suojelet vainajien tai syytettyjen julkisuuskuvaa, joka on hyvää työtä, niin joissain monista mahdollisista scenarioista tämäkin näkökanta voi olla haitallinen.

Toinen juttu on tietysti se, että jos rajaamme sitä mitä saa ajatella ja mitä ei, niin tämä foorumi olisi kokonaisuudessaan turha.
Totuus on jossain kaurapuuron ja lusikan välissä
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9314
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Tara kirjoitti:
pikas.so kirjoitti:Nyt kun kerroit Tara, että sinulle on soitettu ja esitetty vaateita, niin parasta kertoa tänne kaikille lukijoille ja osallistuville mikä taho on tehnyt näin.

Paljon nimimerkkiä pientä liekkiä koskevaa hyökkäystä ei vain voi enää kestää sanomatta jotain puolustavaa. Selkeästi pienen liekin kestävyys ja asiaan paneutuminen on elämänkokemuksen tulosta ja humanismia yleensä.

Paljon on Tara sun helmoisi kerääntynyt huutosakkia. Karista ne äkkiä pois.

Rakkaudella pikasso
En kerro. Miksi ihmeessä? Tiedän nimimerkin nimen, se riittää. Mitä se tai koko asia keillekään muille kuuluu yhtään sen tarkemmin? Olisiko tuo soitellut joillekin muille myös, sitä en tiedä enkä haluakaan tietää, mutta en ihmettelisi. Aika hämmästyttävä tapaus sinänsä.

PS: :mrgreen: Varmuuden vuoksi. Sisotalo se ei ollut, jos jollekin tulisi tällaisia epäilyjä, koska hän on itse kertonut soitelleensa ahkerasti esimerkiksi lehtiin, toimittajille, oikeuden jäsenille, yrittänyt puhelimitse tavoitella ties keitä, Anneli Aueria, hyvä ettei itse presidenttiä.. mutta ties minne kaikkialle ympäri maailmaa on hän kertonut ottaneensa yhteyttä, sähköposteilla tai puhelimella. Minut on hän jättänyt rauhaan! Hienoa.
Jottei tulisi enempää väärinymmärryksiä, niin tunnustan soittaneeni yhden ainoan kerran Taralle ja käsittääkseni ainakin pyrin käyttäytymään puhelimessa niin asiallisesti kuin suinkin osaan. Olen avoimen keskustelun kannalla, koska se on ainoa keino selvittää niitä epäoikeudenmukaisuuksia, joiden kohteeksi Anneli Auer lapsineen ja Jens Kukka perheineen on joutunut. En hyväksy huonoa käytöstä puolin enkä toisin. Myös minun puhelinnumeroni on netistä helposti löydettävissä, mutta ainakin toistaiseksi kaikki yhteydenotot ovat olleet asiallisia.

Toivottavasti Tara ei loukkaannu, mutta alla on tiedoksi toiselle henkilölle tekemäni selvitys puheluasiaan liittyen. Olen samaa mieltä Taran kanssa siitä, että kotirauhan häiritsemisestä ja omaan itseen kohdistuvista uhkailuista tulee ilmoittaa poliisille.

Tara oli erittäin hämmästynyt soitostani ja tivasi, mistä olen saanut hänen puhelinnumeronsa. Totesin saaneeni sen netistä eikä hän jatkanut siitä sen enempää. Jotta hän suostui jatkamaan keskustelua kanssani, piti paljastaa hänelle oikea nimeni. Toisaalta kai se oli oikeus ja kohtuus, koska tiedän hänen oikean nimensä. Hän totesi, että hänelle on aivan sama, onko Auer syyllinen vai ei. Sen jälkeen ihmettelin, miksi hän sitten mustamaalaa netissä ihmistä, joka saattaa olla syytön väitettyihin rikoksiin. Taisin todeta, että syyttömien ihmisten julkinen mustamaalaaminen on väärin ja että siitä voidaan rankaista. Siihen Tara jatkoi, että netissä saa kirjoittaa mitä haluaa, ja alkoi sen jälkeen kiroilemaan ja uhkailemaan minua poliisilla. Totesin hänelle, että hän voi vapaasti ottaa yhteyttä poliisiin. Sen jälkeen pyysin anteeksi aiheuttamaani häiriötä ja suljin puhelimen.

Myöhemmin huomasin, että olin saanut Taralta Murhainfossa yksityisviestin. En ole viestiin vastannut enkä aio vastatakaan. Tässä alla kuitenkin Taran viesti tiedoksi:
"Pyydän,
Lähetetty: Ti Syys 08, 2015 6:29 pm
Lähettäjä: Tara
Vastaanottaja: Pieni liekki
..Älä soittele tänne, ole hyvä.
Et voi vaikuttaa siihen mitä keskusteluja käyn täällä tai hejacissa. Jos julkinen foorumeilla käytävä keskustelu ei sinulle riitä, se ei ole minun ongelmani.

Numeroon johon soitit, voi vastata myös muut henkilöt kuin minä.

Minä en ole missään uhannut Auerin puolustajia millään, mutta minuun on uhkauksia kohdistettu, ja ne ovat poliisin tiedossa.

Kotirauhan häritsemistä en tule hyväksymään.

En myöskään ala käydä minkäänlaista yksityistä postailua kanssasi."
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Olen nimimerkki Pienen liekin henkisestä hyvinvoinnista ollut huolissani aiemminkin. Noin tekopyhä ja epärehellinen ihminen varmasti kärsii sisimmässään.

Nyt jos nettikeskustelu otetaan niin vakavasti ja henkilökohtaisesti, että toisten kirjoittajien henkilöllisyyksiä selvitetään ja näille ryhdytään soittelemaan, sanoisin kiireellisen hoidon olevan tarpeen. Kuka tilaa ambulanssin, nyt on kiire!
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
perusasiamies
Roger Murtaugh
Viestit: 880
Liittynyt: Ke Maalis 18, 2015 8:12 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja perusasiamies »

Pieni liekki, mitä vittua oikeesti???

Tommoisesta toiminnasta, että soitetetaan toisten palstalaisten kotiin pitäisi kyllä saada ikibännit. Ja syytteet kotirauhan rikkomisesta.

Auer ei voi julkisuuden henkilönä mitenkään välttyä miltään nettikeskusteluilta, se on vaan maailman meno nykyään. Get over it.
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9314
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Kertokaa antiannelistit, ovatko teidän mielestänne yksityiset elinkeinonharjoittajat automaattisesti julkisuuden henkilöitä?
Avatar
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Syys 18, 2013 4:15 pm
Paikkakunta: Far, far away

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Noh, kyllähän yksityisestä elinkeinonharjoittajasta on saatavissa paljonkin tietoa julkisista rekistereistä, joten sanoisin jossain mielessä olevan. Myös elinkeinotoiminnan harjoittaminen edellyttää useimmiten ainakin jossain määrin hakeutumista julkisuuteen, ihan vaan tuotteiden/palvelujen markkinoimiseksi.

Yksityisellä elinkeinonharjoittajallakin on toki oikeus pitää jotkin asiat yksityisinä, mutta rikostuomiot eivät kaiketi kuulu niihin.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kyllä on vaikeaa käsittää pienen liekin toimintaa. Mikä poliisi hän luulee olevansa soitellessaan nettipalstalla keskustelevan ihmisen puhelimeen, johon (kuten Tara on todennut) voi vastata kuka tahansa?
Olen aiemminkin ihmetellyt sitä, millä valtuuksilla pieni liekki toimii sekaantuessaan näin eri ihmisten elämään? Hän pitää henkilökohtaisena asianaan Auerin ja tämän lasten asioiden vatvomista.
Kyllä täytyy ihmisen pään olla sekaisin. Eikö kannattaisi jo ihan vakavasti harkita poistumista palstalta, kun siitä tällaista seuraa?
Jos vaikka pieni liekki onkin Taran puhelinnumeron netistä löytänyt, se ei anna oikeutta häiritä hänen yksityisyyttään tällaisen asian takia. Tara esiintyy tällä palstalla ja Hejacissa nimimerkkinä, ei henkilönä, jonka nimen ja numeron pieni liekki on esille tonkinut.

Ja mitä pieni liekki tarkoitti tällä?
"Kertokaa antiannelistit, ovatko teidän mielestänne yksityiset elinkeinonharjoittajat automaattisesti julkisuuden henkilöitä?"
Jos puhut Auerista, ei kai hänen julkisuutensa ole minkään elinkeinoharjoittajuuden myötä tullut, vaan rikosepäilyn ja rikoksen, josta hänet on tuomittu eli lastenraiskausten. Niistä hänet tunnetaan!
Avatar
kerroush
Agentti Scully
Viestit: 663
Liittynyt: Su Heinä 14, 2013 8:13 pm

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kerroush »

Mitä helvettiä, Minimaalisen Pieni (järjen)liekki?!?

Oletko ihan oikeasti kaivellut kirjoittajien yhteystietoja netistä? Ei voi olla totta!? Mitä oikein haet toiminnallasi, käsittämätöntä paskaa. Olet varmaan kaivellut kaikkien listoillasi olevien nikkien osoitetietoja.

Toimintasi on lain rajamailla. Ainkin se on kaikkien hyvien ja jopa huonojenkin tapojen ulkopuolella. Hanki vittu ittelles elämä tai vedä ittes(nikkis) jojoon. Toivottavasti YP polttaa sut roviolla.

Onneksi mun nikkini on sellainen ettei sitä pysty millään tavalla yhdistämään henkilööni.
kaljaloota
Theo Kojak
Viestit: 1158
Liittynyt: To Syys 13, 2012 5:34 pm
Paikkakunta: si lähikauppa

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Itellä ainakaan ole missään puhelin numeroa numerohaussa, jos joku saa tietoja ronkittua muuta kautta niin se on mielestäni laitonta. Esimerkiksi jos joku apulaisnörttitorvi luovuttaa urkkimiaan tietoja.
heka mäki
Nikke Knakkertton
Viestit: 185
Liittynyt: Ke Elo 19, 2015 7:08 am

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja heka mäki »

Pienelle liekille:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Vainoaminen
Lain mukaan vainoamiseen syyllistyy henkilö, joka toistuvasti uhkaa, seuraa, tarkkailee, ottaa yhteyttä tai muulla näihin rinnastettavalla tavalla vainoaa toista niin, että se on omiaan aiheuttamaan vainotussa pelkoa tai ahdistusta. Rikoksesta voidaan tuomita sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta. Vainoaminen on virallisen syytteen alainen rikos eli syyttäjä nostaa siitä syytteen, vaikka asianomistaja ei vaatisi rangaistusta.
Toimistorotta Turusta
annaanna

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Pieni liekki kirjoitti:
. . .

Jottei tulisi enempää väärinymmärryksiä, niin tunnustan soittaneeni yhden ainoan kerran Taralle ja käsittääkseni ainakin pyrin käyttäytymään puhelimessa niin asiallisesti kuin suinkin osaan. Olen avoimen keskustelun kannalla, koska se on ainoa keino selvittää niitä epäoikeudenmukaisuuksia, joiden kohteeksi Anneli Auer lapsineen ja Jens Kukka perheineen on joutunut. En hyväksy huonoa käytöstä puolin enkä toisin. Myös minun puhelinnumeroni on netistä helposti löydettävissä, mutta ainakin toistaiseksi kaikki yhteydenotot ovat olleet asiallisia.

Toivottavasti Tara ei loukkaannu, mutta alla on tiedoksi toiselle henkilölle tekemäni selvitys puheluasiaan liittyen. Olen samaa mieltä Taran kanssa siitä, että kotirauhan häiritsemisestä ja omaan itseen kohdistuvista uhkailuista tulee ilmoittaa poliisille.

Tara oli erittäin hämmästynyt soitostani ja tivasi, mistä olen saanut hänen puhelinnumeronsa. Totesin saaneeni sen netistä eikä hän jatkanut siitä sen enempää. Jotta hän suostui jatkamaan keskustelua kanssani, piti paljastaa hänelle oikea nimeni. Toisaalta kai se oli oikeus ja kohtuus, koska tiedän hänen oikean nimensä. Hän totesi, että hänelle on aivan sama, onko Auer syyllinen vai ei. Sen jälkeen ihmettelin, miksi hän sitten mustamaalaa netissä ihmistä, joka saattaa olla syytön väitettyihin rikoksiin. Taisin todeta, että syyttömien ihmisten julkinen mustamaalaaminen on väärin ja että siitä voidaan rankaista. Siihen Tara jatkoi, että netissä saa kirjoittaa mitä haluaa, ja alkoi sen jälkeen kiroilemaan ja uhkailemaan minua poliisilla. Totesin hänelle, että hän voi vapaasti ottaa yhteyttä poliisiin. Sen jälkeen pyysin anteeksi aiheuttamaani häiriötä ja suljin puhelimen.

Myöhemmin huomasin, että olin saanut Taralta Murhainfossa yksityisviestin. En ole viestiin vastannut enkä aio vastatakaan. Tässä alla kuitenkin Taran viesti tiedoksi:
"Pyydän,
Lähetetty: Ti Syys 08, 2015 6:29 pm
Lähettäjä: Tara
Vastaanottaja: Pieni liekki
..Älä soittele tänne, ole hyvä.
Et voi vaikuttaa siihen mitä keskusteluja käyn täällä tai hejacissa. Jos julkinen foorumeilla käytävä keskustelu ei sinulle riitä, se ei ole minun ongelmani.

Numeroon johon soitit, voi vastata myös muut henkilöt kuin minä.

Minä en ole missään uhannut Auerin puolustajia millään, mutta minuun on uhkauksia kohdistettu, ja ne ovat poliisin tiedossa.

Kotirauhan häritsemistä en tule hyväksymään.

En myöskään ala käydä minkäänlaista yksityistä postailua kanssasi."
Netissä saa kirjoittaa mitä haluaa.
Jaaha.
(jos naapurissa asustaa neljä poliisia :-D. :-D :-D.)

Vai kiroili ja poliisilla uhkaili Tara, vaikka ei uhkaile ihmisiä. Voin vain kuvitella. Eipä ole puhelinmarkkinointia kriminalisoitu, eikä yksittäinen puhelusikaan mitään rikostunnusmerkistöä täytä. Ilmeisesti vain näille pahimmille mölyäjille tuli yllätyksenä, että on todella olemassa mahdollisuus joutua vastuuseen kirjoittamisistaan. Aivan kuin olisi viestinsä ääneen huutanut Ulvilan keskiaikaisen kirkon portilla, tosipaikan edessä oikeudessa sisältöä käsiteltäisiin.


Toivottavasti yhteydenottosi hieman suitsisi edes Taran osalta jatkossa solvauskampanjaa Aueria vastaan ja toivottavasti kertapuhelu riittää. Se mitä on aiemmin jo kirjoittanut tietty pysyy netissä.

Vai olet Tara mennyt poliiseille (oikeinko tiskin taakse asemalle asti?) itse henkilöllisyytesi paljastamaan, olet niistä olemattomiakin olemattomimmista IL keskustelupalstan heitoista kertonut henkilö. En muuta muista sulla "todisteena" olleen.
Oliko älykäs veto, oliko. Näin jälkikäteen ajatellen.
annaanna

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annaanna »

kerroush kirjoitti:Mitä helvettiä, Minimaalisen Pieni (järjen)liekki?!?

Oletko ihan oikeasti kaivellut kirjoittajien yhteystietoja netistä? Ei voi olla totta!? Mitä oikein haet toiminnallasi, käsittämätöntä paskaa. Olet varmaan kaivellut kaikkien listoillasi olevien nikkien osoitetietoja.

Toimintasi on lain rajamailla. Ainkin se on kaikkien hyvien ja jopa huonojenkin tapojen ulkopuolella. Hanki vittu ittelles elämä tai vedä ittes(nikkis) jojoon. Toivottavasti YP polttaa sut roviolla.

Onneksi mun nikkini on sellainen ettei sitä pysty millään tavalla yhdistämään henkilööni.
No jopa on hätääntynyt tämä monialaepäonnistujanikki.

Hirvee päivittely menossa, miten tämmöistä voi tapahtua. Et koko elämänsä, lapsuutensa, harrastuksensa, lomailupaikkansa ja viestiensä kautta opintoalansa sekä tieteelliset intressinsä paljastaneen puhelinnumeron voi findereillä selvittää ja rimpauttaa.
Naurattaa jos tää sulle nörttinerona ja moderaattorina esiintyneelle "konkarille" tosiaan on noin järkky uutinen.

Oot tainnut paljon paskaa suoltaa noista osaamisaloistasi.

Tottakai sun henkilöllisyys pystytään selvittämään, erityisesti viranomaisten selvitykseen osallistuessa.

Käy jonkun itseäsi älykkäämmän kanssa viestihistoriaasi läpi näillä parilla palstalla. Hölösuu. Täällä palstalla on kilomies antanut pätevät neuvot miten VOI toimia halutessaan ja tähdentänyt miettimään mitä haluaa itsestään tiedettävän.

Antamasi toimivat sähköpostiosoitteet, Hejaciin jäänyt varmaan myös tunnistamista helpottavaa matskua. Ootko ihan jäsenenä rekisteröidyssä yhdistyksessä. Sun mobiilisi liikkeitä seurataan ;-). Evästeet kertovat verkkoliikennöinnistäsi. Kytät voivat olla jo kintereilläsi!

Se on vain ajan kysymys, koska paljastut!
Vastaa Viestiin