Alibin jutun luettuani vaikutti siltä, että sairaanhoitaja uhkaavassa tilanteessa käyttäytyi varsin rohkeasti ja ei mennyt totaaliseen paniikkiin. Osasi puhua nistihörhölle rauhallisesti ja antoi ikään kuin piuhat hörhölle (jolla tietenkin valta olikin käsissään). Lieneekö koulutus ollut tuossa kiperässä tilanteessa eduksi ja sai itsensä puhuttua hengissä tilanteesta pois.
Kun hörhö päästi sairaanhoitajan pakenemaan, hoitsu oli mm. uinut johonkin saareen turvaan, mennyt soittamaan jonkun mökin ovikelloa, josta oli sitten välittömästi soitettu poliisille, vaikka hoitaja oli tappouhkausten vuoksi vastustanut soittoa muistini mukaan.
Kuopio: Huppumies sieppasi naisen mukaansa
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Re: Huppumies sieppasi naisen mukaansa
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Olisiko tuossa päässyt syntymään ns.Tukholma-syndrooma?loneliness kirjoitti: Kun hörhö päästi sairaanhoitajan pakenemaan, hoitsu oli mm. uinut johonkin saareen turvaan, mennyt soittamaan jonkun mökin ovikelloa, josta oli sitten välittömästi soitettu poliisille, vaikka hoitaja oli tappouhkausten vuoksi vastustanut soittoa muistini mukaan.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
No pakkohan sen olla tuo Tukholma-syndrooma. Kuka se nyt tuollaisesta tapahtumaketjusta menisi shokkiin ja toimisi epärationaalisesti sen vuoksi.Jack the Ripper kirjoitti:Olisiko tuossa päässyt syntymään ns.Tukholma-syndrooma?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vanha juttuhan tääkin on ja petjalakin tainnut tuomionsa suorittaa. Tuosta auton polttopaikalta on vain muutaman sadan metrin matka tekijän lapsuudenkodille, ja myös uhri löysi tiensä samalle kadulle apua pyytämään.
Kävitkö katsomassa paikan päällä oliko vielä jälkiä tapahtuneesta?Nakuti kirjoitti:Tuosta auton polttopaikalta on vain muutaman sadan metrin matka tekijän lapsuudenkodille, ja myös uhri löysi tiensä samalle kadulle apua pyytämään.
2 200 euroa tienaavalle jää kuukaudessa 10 euroa aiempaa enemmän käteen.
Myös eläkeläisille on luvassa vastaava veronkevennys.
Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski on tyytyväinen 32 000 € kuukausipalkkaansa - "Minusta palkka on hyvä"
...
Myös eläkeläisille on luvassa vastaava veronkevennys.
Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski on tyytyväinen 32 000 € kuukausipalkkaansa - "Minusta palkka on hyvä"
...