Kuopio: Huppumies sieppasi naisen mukaansa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
loneliness
Jessica Fletcher

Re: Huppumies sieppasi naisen mukaansa

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Alibin jutun luettuani vaikutti siltä, että sairaanhoitaja uhkaavassa tilanteessa käyttäytyi varsin rohkeasti ja ei mennyt totaaliseen paniikkiin. Osasi puhua nistihörhölle rauhallisesti ja antoi ikään kuin piuhat hörhölle (jolla tietenkin valta olikin käsissään). Lieneekö koulutus ollut tuossa kiperässä tilanteessa eduksi ja sai itsensä puhuttua hengissä tilanteesta pois.

Kun hörhö päästi sairaanhoitajan pakenemaan, hoitsu oli mm. uinut johonkin saareen turvaan, mennyt soittamaan jonkun mökin ovikelloa, josta oli sitten välittömästi soitettu poliisille, vaikka hoitaja oli tappouhkausten vuoksi vastustanut soittoa muistini mukaan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

loneliness kirjoitti: Kun hörhö päästi sairaanhoitajan pakenemaan, hoitsu oli mm. uinut johonkin saareen turvaan, mennyt soittamaan jonkun mökin ovikelloa, josta oli sitten välittömästi soitettu poliisille, vaikka hoitaja oli tappouhkausten vuoksi vastustanut soittoa muistini mukaan.
Olisiko tuossa päässyt syntymään ns.Tukholma-syndrooma? :roll:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Jack the Ripper kirjoitti:Olisiko tuossa päässyt syntymään ns.Tukholma-syndrooma? :roll:
No pakkohan sen olla tuo Tukholma-syndrooma. Kuka se nyt tuollaisesta tapahtumaketjusta menisi shokkiin ja toimisi epärationaalisesti sen vuoksi.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Nakuti
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Nakuti »

Vanha juttuhan tääkin on ja petjalakin tainnut tuomionsa suorittaa. Tuosta auton polttopaikalta on vain muutaman sadan metrin matka tekijän lapsuudenkodille, ja myös uhri löysi tiensä samalle kadulle apua pyytämään.
chadspill
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja chadspill »

Nakuti kirjoitti:Tuosta auton polttopaikalta on vain muutaman sadan metrin matka tekijän lapsuudenkodille, ja myös uhri löysi tiensä samalle kadulle apua pyytämään.
Kävitkö katsomassa paikan päällä oliko vielä jälkiä tapahtuneesta?
2 200 euroa tienaavalle jää kuukaudessa 10 euroa aiempaa enemmän käteen.
Myös eläkeläisille on luvassa vastaava veronkevennys.
Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski on tyytyväinen 32 000 € kuukausipalkkaansa - "Minusta palkka on hyvä"
...
Vastaa Viestiin
Null