Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Ostamisen täydellinen mahdottomuus!

Mikä perkele siinä on, että JUURI se tietty tuote jota etsin, on AINA täydellisen mahdoton löytää? Mitä tahansa haen, oli se sitten ruokaa tai huonekaluja, myymälöissä nauretaan päin naamaa ja huudetaan autuaina eioota.

Nyt on haussa:
- painava peitto, joka on samalla paksu, pehmeä ja upottava, mutta kuitenkin viileä

Kuulemma mahdoton yhtälö, Stockmannin peitto-osastolla nauroivat. Saatana!
Manual
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Manual »

Tupakkalakon aiheuttama ääretön vitutus :evil: :evil: :evil:
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Nukahdin hiukset märkänä sohvalle ja nyt mulla on Hitler-kampaus. Onneksi ei kasvanut viiksiä.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Sisko etelän lämmöstä tekstaa:
Tämän reissun jälkeen pitänee turvautua Antabukseen... Sinkulla on täällä kivaa! Erään Suomalaisen ravintolan omistajan kanssa bailataan, juomia ei siis tarvitse itse maksaa! 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
hannibaali
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja hannibaali »

hukkasin taas koko tämän päivän kun makoilin vain sohvalla krapuloissani. olen huono, huono ihminen.
As I kissed her goodbye, I said, 'All beauty must die'. And lent down and planted a rose between her teeth.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Katsa kirjoitti:Nukahdin hiukset märkänä sohvalle ja nyt mulla on Hitler-kampaus. Onneksi ei kasvanut viiksiä.
*reps* onneksi joku muukin kuin pelkästään minä!

mua tympäisee suunnattomasti se, että rintavarustukseni on niin kipeä etten jumalauta kykene edes yskimään ilman voivottelua!!!saati, että pystyisin nukkumaan mahallani!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Nyt vuodatan tämänkin tarinan tänne. Eli... Huoh...

Tyttöystävää ei enää löydy, 14. päivä olisi kokeita. Nyt joudun olemaan 2 viikkoa Lapissa, ja mitä täällä teen? Runkkaan, Nukun, Syön ja Luen. Aivan. Lisäksi tuosta nukkumisesta... Nukun vähintään 15h aina, jumalauta että on tylsää... Lisäksi nämä tyypit HUOLESTUIVAT täällä että mikä on kun en ulkona käy yms. Sitten kehtasi vielä sisko kysyä "ootko masentunu". Jee.

Onnistuin myös korvaani telomaan kinulla (eräänlainen raketti, pieni) jonka sytytyslanka paloikin hieman odotettua nopeammin. Jooh, ehdin heittää ihan vähän nii pamahti, korvissa humisi mukavasti ja lopunpäivää oli pääkipua, ja yöllä of course taas tinnitusta entistä lujempana. Ja jos joku ei tiedä mitä on tinnitus.. Se on eräänlaista piippausta korvissa, erittäin vittumaista välillä... Kiva ku yöllä yrittää nukkua...

Painoni jäivät kotiin, eikä ilman painoja jaksa kyllä yhtään into riittää treenaamiseen.

Asiaa ei yhtään ole auttanut se kun ihmettelin siskolleni mikä ihme mulla on korvassa tollanen kova, ihan niinku ois kivi korvalehden sisällä.. "sulla on kasvain! hihihi" tulee vastaukseksi. Piristävää joo.

...Miksi ees tulin tänne avautumaan -.-

No joo, hyvät jatkot kaikille, yritän tässä olla kannettavalla niin kauan kuin voin. Eli toisinsanoen 30min kunnes muut tulevat.
What you do... Makes you who you are.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Pieniä on murheet tänään(-kin), mutta kerronpa silti.
Ottaa päähän, kun vaihdoin avatar-kuvan, eikä se näytä miltään noin pienenä :evil: Jos oisin tajunnut etukäteen, että lopputulos on noin surkee, olisin pitänyt sen entisen.... (mistähän helkkarista mä löytäsin sen takas, pitää vissiin kaivella sata vanhaa sähköpostia...)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

OT: DonHessu, mulla on molemmat korvat tinnittäneet tauotta vuodesta 1997. Voin lohduttaa, että siihen tottuu. :roll:
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ärsyttää: Kuolevat ihmiset.

Kun ne on aina vääriä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Se, kun tytär luki mulle nettiuutisia ja kuulin väärin...
Tytär sanoi, että Norjan kuningaspari täytti 70v(?).
ja kuulin, että heitä ammuttiin seitsemästi... :shock:
Aivot elää näemmä murhainfon aikaa...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
DonHessu
Rico Tubbs

Katsa kirjoitti:OT: DonHessu, mulla on molemmat korvat tinnittäneet tauotta vuodesta 1997. Voin lohduttaa, että siihen tottuu. :roll:
Oon jo hieman tottunut, mutta siltihän tämä vituttaa välillä... No tietty mielummin tämä kuin migreeni :/
DonHessu
Rico Tubbs

Tajusin juuri miten säälittävä olen ja... Ja se huvittaa minua. Ehkä pitäisikin laittaa tämä "mikäilahduttaatänään" threadiin :/
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

DonHessu kirjoitti:Tajusin juuri miten säälittävä olen ja... Ja se huvittaa minua. Ehkä pitäisikin laittaa tämä "mikäilahduttaatänään" threadiin :/
Kuulostaa kovasti siltä, että alat elämään niitä kriittisiä aikoja nyt! Se on sitten muutamia vuosia henkistä piinaa ja kärsimystä, mutta yleensä se menee ohi. Ainakin näin olen kuullut.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Se, että olen ilmeisesti edelleen hereillä.

Puoliso kommentoi mennessään nukkumaan yhdeltätoista, etten saa sitten "kolmelta herättää ja valittaa että valvoin vahingossa taas liian pitkään".

Saamari.
Lukittu