Ande kirjoitti:Eihän nyt nuoret, kauniit naiset mitään rikosilmoitusta pahoinpitelevistä poikaystävistään tee! Ne kun ovat muuten niin ihania ... ja niiden luokse palataan, vaikka henki menisi. Katsokaas kun eräille elämä ei ole ollenkaan elämisen arvoista ilman sitä ihanaa miestä.
Arvatkaa vaan, kuinka monia **tuttaa se, kun suurella työllä ja vaivalla pelastaa jonkun läheisensä pahoinpitelevän miehen luota. Se älytön nainen väenväkisin palaa sinne takaisin, ja hylkää mieluummin niin ystävänsä kuin sukulaisensa, kunhan vaan saa sen ihanan ja niin rakkaan miehen kanssa saada säännöllisen pahoinpitelyannoksen.
Sanokaa te, jotka tiedätte: mikä noita naisia vaivaa?!
Mä naisena olen niin samaa mieltä. En ymmärrä meitä naisia. Itse seurasin aikoinaan vuosia vierestä keissiä, jossa annoin aina turvapaikan hetkeksi ja eiköhän tämä ystävätär palannut takaisin sen niin ihanan hakkaavaan miehen luokse. Siinä vaiheessa voi jo mielestäni sanoa, että nainen on typerä.
Jos tämä missi tuli nyt ekaa kertaa hakatuksi tuossa suhteessa ja älysi sen jälkeen lähteä pysyvästi, voin vielä antaa jonkinlaiset pisteet toiminnasta vaikka ei tehnytkään rikosilmoitusta. Mutta pahoin pelkään että eiköhän se ennemmin tai myöhemmin palaa takaisin sen niin ihanan mopopojan luokse. "Onhan siinä miehessä varmasti paljon hyvääkin ja ihan aiheestahan se lopulta löi".