Muistelen nähneeni ainakin kerran uutisista, kun uhrin kasvoja peitettiin jonkun kamalan jutun jälkeen (en vain saa mieleeni mikä...). Ja muistelen, ettei tuossa mainitsemassasi videossa olleen henkilön kasvojen edessä ollut kuin joku kangas? Sitä ei oltu kiedottu ns. tukehduttamaan tai mitään, laitettu vain siihen päälle, joten tukehtumisen mahdollisuus on aika pieni? En ole tuosta ihan varma, koskaan ei ole tullut kokeiltua, mutta pohdin... Myös se on outoa, että miten selvästi kuollut vietäisiin jonnekin ambulanssilla kuljetettuna paareilla niin, että kasvot ovat peitossa. Enemmän minä yhdistän siihen tilanteeseen mustan pussin, jossa ruumis on sekä, että se pussi on suljettu kun sitä paareilla kuljetetaan. Ja pelkkä pukeutuminen ei valitettavasti kerro mitään, varmasti moni muukin (mahdollisesti jopa koulussa suosittukin nuori) pukeutui mustaan. Hmm..VoDKa kirjoitti:En muista luinko sen nyt täältä vai jostain muualta, että ruumiit olivat olleet koululla vuorokauden ennen kuin niitä lähdettiin siirtelemään minnekään, joten sen suhteen tuntuisi hassulta se ambulanssi, mutta toisaalta, jos se on yksi mahdollisuus/käytännön tapa osassa kaupunkeja tai alueita, niin toisaalta se voisi hyvin pitää paikkaansakin. Kun en ihan tosissaan äkkiseltään keksi, että minkä vuoksi uhrina olleelta olisi peitetty kasvot, varsinkin jos kyseessä on elossa oleva henkilö, jolloin se teko voi olla jopa kohtalokas hapensaannin suhteen. Joten ainoa järkipäätelmä minkä minä saan siitä pykättyä on se, että kyseessä on joku kuolleista, jota ollaan seuraavana päivänä viemässä pois. Tämä ei siis sulje pois mahdollisuutta, etteikö kyseessä voisi olla joku muukin uhreista, mutta eikös poikia oltu kartettu juuri sen mustiin pukeutumisen vuoksi... Muistaakseni videon hahmolla oli päällään pelkkää mustaa, joten kyseessä lienee joku toinen jota on mahdollisesti kartettu myös mustiin pukeutumisen vuoksi tai sitten Dylan.
Kuitenkin, vaikka kuinka tuota käännän ja väännän ja pohdin, niin pitää todeta, että jos itse joutuisin jonkinlaiseen tuollaiseen isoon juttuun ja sattuisinkin pelastumaan, tahtoisin suojella yksityisyyttäni peittämällä kasvoni vaikka paareilla ollessani. Syy? Ihmisten sensaation nälkä ja se, että tuollaiset kuvat myyvät...