Human interest kirjoitti:Pieni liekki kirjoitti:Human interest kirjoitti: Hupsista, taitaapa pieni pääni olla nyt ihan sekaisin...
Mutta eikö tuossa minun skenaariossani kuitenkin voisi olla aivan pikkuisen jotain järkeäkin???
On siinä järkeä sen ulkopuolisen tekijän verran, vaikkei kukaan verellä mitään Tähtisentielle kirjoittanutkaan. Hejacin Jemmalla ja kolmella traumatisoituneella lapsella on vaan mielikuvitus päässyt tekemään tepposet verellä kirjoittelun suhteen.
Pikkuliekki, katsopa Lehdon dokkari uudestaan: se teksti näkyy kyllä poliisin murhapaikkaotoksissa aivan selvästi. Olin itsekin aivan yllättynyt kun näin sen katsoessani dokkaria toisen kerran.
Minäkin olin aiemmin pitänyt tuota hejacilaisten havaintoa aivan tuulesta temmattuna, mutta en pidä enää.
Aiemmilla katselukerroilla en itsekään ollut tuota tekstiä huomannut, kun en ollut osannut katsoa oikeaan paikkaan (lattialle jätetyn veitsen yläpuolelle).
Se kohta oli jossain leffan alkupuolella, missä se näkyy...
Ei siellä mitään lue, kaikkia Jemman provoita ei kannata uskoa...
Laitan kuvan (klikkaa suureksi) josta selviää että kirjain M on kolme lasinpalaa joissa hivenen kengästä tullutta verta, ei muuta.
Seuraavaa kirjainta I ei ole olemassa, ei sinnepäinkään...
Väitetty K on kengän kuvio (se leikattu pois kuvasta koska olen siihen sovittamassa kenkää...)
Kirjainta S ei ole olemassa, ei sinnepäinkään.
Viimeinen I on riipu lattiassa, ei ole yhtään verinen.