Ärsyttää Murha.infossa->
Olen nyt pitkään keskittynyt ainoastaan lueskelemaan infoa, pääasiassa Lecterin tänne kopioimia juttuja ja ei voi muuta kuin kiittää hyvin tehdystä työstä.
Joskus edellisen kaltaiset henkilökohtaisuuksiin menevät tunteenpurkaukset tosin tahraavat mielestäni arvon tohtorin muuten kirkasta kilpeä.
Suosittelen itsehillintää lisäävää reipasta ulkoilua ja raitista ilmaa koneella istumisen vastapainoksi.
Se on ikäihmisillä sama kuin lapsillakin, jatkuvaa monitorin tuijottelua ja väkivaltaisiin aiheisiin keskittymistä, niin kohta on pää sekaisin kuin Haminan kaupunki.
Reippaan sauvakävelysession jälkeen prostata kuulostaa miltä tahansa latinankieliseltä sanalta ja divarin hajusta valittavat naapurit kärpäsen surinalta.
Ja jos sininen luomiväri on marketista loppu, sitä saa itänaapurista industrijal-pakkauksissa, kun tietää mistä kysyy.
Joskus edellisen kaltaiset henkilökohtaisuuksiin menevät tunteenpurkaukset tosin tahraavat mielestäni arvon tohtorin muuten kirkasta kilpeä.
Suosittelen itsehillintää lisäävää reipasta ulkoilua ja raitista ilmaa koneella istumisen vastapainoksi.
Se on ikäihmisillä sama kuin lapsillakin, jatkuvaa monitorin tuijottelua ja väkivaltaisiin aiheisiin keskittymistä, niin kohta on pää sekaisin kuin Haminan kaupunki.
Reippaan sauvakävelysession jälkeen prostata kuulostaa miltä tahansa latinankieliseltä sanalta ja divarin hajusta valittavat naapurit kärpäsen surinalta.
Ja jos sininen luomiväri on marketista loppu, sitä saa itänaapurista industrijal-pakkauksissa, kun tietää mistä kysyy.
Is it not fine to dance and sing
while the bells of death do ring?
while the bells of death do ring?
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Kas, Ed on saanut näppäimistön kuntoon. Mitä turhia kiittelemään. Jokainen osaa juttuja kopioida. Toisilla on siihen vaan hiukan enemmän aikaa ja viitseliäisyyttä.Ed kirjoitti:Olen nyt pitkään keskittynyt ainoastaan lueskelemaan infoa, pääasiassa Lecterin tänne kopioimia juttuja ja ei voi muuta kuin kiittää hyvin tehdystä työstä.
Mitä tulee ärsyyntymiseen, niin en mielestäni mennyt henkilökohtaisuuksiin, vai oliko jossain toisen nimimerkin fyysisten ja henkisten ominaisuuksien arvostelua?
Jos ja kun minua ärsyttää johonkin topiciin (osioon) kuulumattomien juttujen kirjoittelu, mm. Ärsyttää minfossa -osioon tuodaan jokin onnettomuus, niin mikä siinä on niin häiritsevää, että sinun tasollasi olevan henkilön pitää alentua ojentamaan? Vai oliko syynä kenties jokin ominaisuus minussa johon halusit takertua, ja kun löysit mielestäsi jonkinlaisen syyn, niin tartuit siihen välittömästi?
Erehtymättömyytesi sai nyt kolaukseen, kun epäilet pääni olevan sekaisin jatkuvasta monitorin tuijottelusta ja väkivaltaisista aiheista. Vai oliko se ikään kuin kaino pyyntö, että voisitko poistua täältä muita häiritsemästä?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Viitaten Herra Lecterin viestiin, mua ärsyttää edelleen tämä:
Lizzie B. kirjoitti:Olen huomannut joidenkin kirjoittajien muuttavan alkuperäisiä postauksiaan olennaisesti tuntien tai jopa päivien päästä. Jos kirjoitelmaansa muuttaa, voi siihen selvennykseksi lisätä kohdan edit:, sen ei luulisi olevan ylivoimaista muille kuin muutamille.
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... sc&start=0Doctor Lecter kirjoitti:Ainakin itse teen siten, että kirjoitettuani tekstin, katson sen kohdassa esikatselu, josta virheet on helpompi havaita ja korjaan ne sitten tai teen lisää kappalejakoja tai korjaan vielä joitakin asiayhteyksiä yms. ja sitten luen vielä kertaallen ja lähetän sen jälkeen.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
and I can see you in the dark
Mitäs uhittelua tuo on?Arlene kirjoitti:Uhittelu.
Osa viestiä Eric Harris&Dylan Klebold ketjusta: " Haulikot jota pojat käytti Columbinessa, ei olis mulle kelvaanu edes 15vuotiaana kun verkonpainoiksi".
Tökkii.
Itsensä yliarvoimista ehkä, mutta että uhittelua?
Ja oikeasti, jos ampuminen on harrastuksena: eiväthän pojat kyllä mitään erityisen hyviä välineitä käyttäneetkään. Käyttivät, mitä saivat käsiinsä.
Ja VoDKalle: tuo 4-vuotiaan itsemurhaaminen ois mun mielestä sopinut ihan hyvin ulkomaalaisiin henkirikoksiin. Jossain uskonnoissakin itsemurhaaminen tuomitaan sen takia, että se on murhaamista siinä missä toisenkin tappaminen. Ja niinhän se oikeastaan onkin huomioonottaen vielä sen, etteivät itsemurhaajat usein ole ihan stabiileimmassa mahdollisessa mielentilassa.
murha.infossa ärsyttää se, että saan vihat niskoilleni kaikesta edellisestä, joka tuomitaan OT:ksi
No voin sanoa, etteivät nykyään niin suositut Juoppohullun päiväkirjat olisi kelvanneet 15-vuotiaana itselleni lukemiseksi edes vessaan (eivät pyyhkimiseenkään), yhtään itseäni yliarvoimatta 
Täytyy muistaa, että eri alojen asiantuntijat ja harrastajat ovat ihan oikeutettuja meitä muita suurempiin vaatimuksiinsa ko. alaan nähden.
Miksiköhän tämä OT:n jauhaminen on nyt niin ylitsepääsemättömän vaikeaa lopettaa?
Otan itseäni niskasta kiinni ->
Täytyy muistaa, että eri alojen asiantuntijat ja harrastajat ovat ihan oikeutettuja meitä muita suurempiin vaatimuksiinsa ko. alaan nähden.
Miksiköhän tämä OT:n jauhaminen on nyt niin ylitsepääsemättömän vaikeaa lopettaa?
Otan itseäni niskasta kiinni ->
Eivät minullekaan 15-vuotiaana, mutta nyt kolmekymppisenä kelpaavat jo ihan hyvin...joey kirjoitti:No voin sanoa, etteivät nykyään niin suositut Juoppohullun päiväkirjat olisi kelvanneet 15-vuotiaana itselleni lukemiseksi edes vessaan (eivät pyyhkimiseenkään), yhtään itseäni yliarvoimatta![]()
Sori OT... ;D
Every ship must sail a world.
Itse topicciin, ei mua ainakaan nyt oikeastaan ärsytä mikään, paitsi ehkä vähä pari asiaa, hymiöiden liikakäyttö ja kun osa porukasta tunkee jokaiseen mahdolliseen topicciin jonkun poliittisen dissauksen, "Perkeleen ******* kun tekevät *******" tms., tietysti onlinerina. Ihan ku itse rikokseen liittyis mitenkään.
En ymmärrä oikein miten tähän liittyy itsensä yliarvioiminen?joey kirjoitti:No voin sanoa, etteivät nykyään niin suositut Juoppohullun päiväkirjat olisi kelvanneet 15-vuotiaana itselleni lukemiseksi edes vessaan (eivät pyyhkimiseenkään), yhtään itseäni yliarvoimatta
Riippuu siitä, kuka asiaa katsoo. Jonkun mielestä yliarvioin ehkä itseäni sanomalla noin, omasta mielestäni olen 15-vuotiaana ollut jo sen verran valveutunut lukija, ettei mikä tahansa kakka kelpaa. Pointti oli siinä.Bombay kirjoitti:Itse topicciin, ei mua ainakaan nyt oikeastaan ärsytä mikään, paitsi ehkä vähä pari asiaa, hymiöiden liikakäyttö ja kun osa porukasta tunkee jokaiseen mahdolliseen topicciin jonkun poliittisen dissauksen, "Perkeleen ******* kun tekevät *******" tms., tietysti onlinerina. Ihan ku itse rikokseen liittyis mitenkään.
En ymmärrä oikein miten tähän liittyy itsensä yliarvioiminen?joey kirjoitti:No voin sanoa, etteivät nykyään niin suositut Juoppohullun päiväkirjat olisi kelvanneet 15-vuotiaana itselleni lukemiseksi edes vessaan (eivät pyyhkimiseenkään), yhtään itseäni yliarvoimatta
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
En voi sille mitään, mutta kirjoitusvirheet ärsyttää. Ei mitenkää erityisesti täällä, vaan kaikkialla! Äidinkielen opetus ollut ala-asteelta saakka hirveän voimakasta ja nyt se kostatutuu
Sentään vähän paremmin jo siedän virheitä. Vuosia taaksepäin tuntui, etten kestä, jos lauseet aloitettiin pienellä jne. Kauheita aivopesijöitä olleet opettajat kai, heh. Nyt ärsyttää lähinnä yhdyssanavirheet (selvät sellaiset) ihan joka paikassa. Onneksi tämä sentään on jo noinkin lievälle tasolle laantunut vuosien varrella 
Ja muiden välimerkkien puuttuminen. En väitä, että itselläkään osuisi aina oikeille paikoilleen, mutta pyrin siihen. Itse jos huomaan jonkun kirjoittavan niin, että on vaikkapa pilkkuvirheitä, niin alan mielessäni korjaamaan niitä....Aariel kirjoitti: Nyt ärsyttää lähinnä yhdyssanavirheet (selvät sellaiset) ihan joka paikassa. Onneksi tämä sentään on jo noinkin lievälle tasolle laantunut vuosien varrella