Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Umpijäässä olevat koirien vesikupit, joita joutuu vielä kaivamaan vastasataneen pulverilumen alta (näpit jäätyy hetkessä) :evil:

Ja tuo perhanan työnarkomaani, joka polttaa kynttiläänsä molemmista päistä yhtä aikaa... kun ainakaan taloudellista pakkoa rehkimiseen ei olisi :(
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

täällä yhden työnarkomaanin vaimo :(

ärsyttää kyllä oikein kunnolla kun työpäivät venyvät myöhäiseen iltaan mikä tarkoittaa sitä että kun yhteisestä ajasta ei kuitenkaan haluta luopua niin nukkumaan mennään klo 2 jälkeen...ei muuten mutta lapset herää kuitenkin joka aamu klo 6...raskaana ollessa on pakko ottaa päikkärit ja senkin ajan vietän pää sumussa koneella....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

VoDKa kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:Tajusin juuri miten säälittävä olen ja... Ja se huvittaa minua. Ehkä pitäisikin laittaa tämä "mikäilahduttaatänään" threadiin :/
Kuulostaa kovasti siltä, että alat elämään niitä kriittisiä aikoja nyt! Se on sitten muutamia vuosia henkistä piinaa ja kärsimystä, mutta yleensä se menee ohi. Ainakin näin olen kuullut.
Muttaku se huvittaa mua :F Naurattaa ajatuskin nähdä itseni kävelemässä pää alhaalla, maata hipoen!
What you do... Makes you who you are.
Elephant
Harjunpää
Viestit: 306
Liittynyt: Pe Joulu 07, 2007 4:07 pm
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Elephant »

väsymys.. ei vain saa unta öisin :(
"Suomalainen rikos on huonosti suunniteltu,
toissijaisista motiiveista tehty ja useimmiten
sekä uhrin että tekijän kannalta lähinnä
vaivaannuttava kokemus."
-Kyösti Pöysti, nuorempi komisario
hannibaali
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 11:36 pm
Paikkakunta: Pohojammaa

Viesti Kirjoittaja hannibaali »

Elephant kirjoitti:väsymys.. ei vain saa unta öisin :(
sama vika rahikaisella. taas viime yönä maanisuus iski siinä puolenyön aikaan, juuri silloin kun olisi ollut järkevää mennä nukkumaan. stressaan yöt läpeensä kaikista tekemättömistä asioista, en kuitenkaan osaa keskittyä niiden tekemiseen vaan teen kaikkea todella epäolennaista. kuten viime (aamu)yönä järjestelin kirjahyllyä puoli viiteen. siinä sitten työt luistaa seuraavana päivänä :D
As I kissed her goodbye, I said, 'All beauty must die'. And lent down and planted a rose between her teeth.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ärsyttää, että näin viime yönä unta tappamisesta, ihmisistä joita ei ole enää olemassa ja tunsin kuuluvani silti siihen paikkaan ja uneen täydellisesti. Vaikka lopulta minua etsittiinkin poliisin voimin, niin silti se uni tuntui todella hyvältä ja tuntui pitkästä aikaa taas, että on elossa.

Inhotti herätä, todellisuus on niin tylsää.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Miehet, kaikki, joka ikinen.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Tänään ärsyttävät naiset, jotka eivät avita toisiaan. Sellaisille kuuluu olevan ihan oma osastonsa infernossa. :shock:
Nothing is quite what it seems
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Tänään ärsyttää. Ärsyttää ihan perkeleesti!
Muutimme tähän asuntoon toukokuussa. Veljeni asensi minulle kattovalaisimet tänne, mutta ne loppuivat kesken, joten eteisestä jäi valaisimet puuttumaan. Ostin valaisimet, mutta kukaan ei pyynnöistäni huolimatta tullut asentamaan niitä. Itselläni on lukuisten sähkötapaturmien takia niin kova kammo sähköjohtoihin, etten uskaltanut yrittää ja toisekseen tällainen alle 160cm pätkä ylettää keittiöjakkarallakin kattoon vain varpailla seistessään.
Kirjoitin talon huoltomiehille, mutta he eivät koskaan tulleet. Soitin vuokranantajalle, joka kysyi, eikö minulla ole ketään kuka ne voisi laittaa. Lupasi sitten kuitenkin lähettää huoltomiehen ja soitti sitten vielä perään, että se on sitten maksullista. Sitä maksullista huoltomiestä ei sitten koskaan kuitenkaan tullut.
Syksyn ja talven tullen olemme käyttäneet eteisessä taskulamppua pukeutuessamme.
Viime viikonloppuna eräs tuttavani, myöskin alle 160 cm nainen, tuli laittamaan valaisimet kattoomme. Pituusongelmistamme johtuen valaisimet jäivät aika huterasti kuitenkin roikkumaan ja sopivia polttimoitakaan ei ollut kuin yksi; mutta olipahan sitten yksi tuikku ainakin katossa palamassa.
Äsken sitten kiipesin jakkaralle ja ruuvasin kaksi polttimoa lisää toiseen lamppuun. Ne eivät syttyneet ja lopulta koko valaisin romahti alas ja roikkuu tuolla nyt johtojen ja sokeripalan varassa. Yritin saada sitä takaisin kattoon, mutta en yletä ja toisekseen niskakipuongelmieni vuoksi en pysty montaa kertaa edes yrittämään.
Toiseen valaisimeen ei kuulemma mahdu tavallinen polttimo, mutta ainakaan mun läheinen Citymarket ei tuntenut isolla kannalla olevaa suippoa lamppua.
Olemme nyt siis jälleen ilman eteisen valoja ja mun niskaa vihloo ja olen PISSED OFF!!! :evil:

Loppukysymyksenä: MISTÄ saa henkilön, joka laittaa lamppuja kattoon? Joku sähköliikekö, vai joku kodinkonehuolto? Aviomiespalvelu? Mistä mun pitää kysyä?
En ole normaalisti näin apuski ja työskentelenkin miesvaltaisella alalla, mutta nämä sähköasiat ovat mulle täysin ylitsepääsemättömiä.
VITUTTAA JA HÄVETTÄÄ!!! PERKELE!!!
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6782
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

^- Aviomiespalvelu!! Itse olen yrittänyt pelata korttini oikein rohkaisemalla miestäni tekemään sivutoimisia hommia remonttifirmassa, on ollut hirveästi hyötyä näissä tämmöisissä probleemissa :D

Mua saatana v-tuttaa että nukuin taas niin myöhään (heräsin 10min sitten)!
Miksi aina minä???
Pitäisi lähteä ostoksille, eikä huvita!
Saakeli!

Ja exän mielestä on hyvä soittaa juuri minulle silloin kun krapula on kaikista pahin...
Tomberi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: La Kesä 30, 2007 8:53 pm
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja Tomberi »

Kusipäiset ihmiset. Ja mitenkö se ilmenee, no näin:
-Autolla ajellaan kuin idiootit, pyöräteilläkin.
-Autot jätetään parkkiin talon eteen, omalle lämmitystolpalla varustetulle autopaikalle kun on matkaa peräti 30 metriä!!
-Kauppaan kun pääsee: rääkyvät penikat, ostoskärryillä kantapäille pukkivat idiootit.
-Köyhät, jotka tilaa saksasta loppuun ajettuja romuja joissa ei toimi ajovalot millään mutta sumuvalot sentään on päällä kesät/talvet, yötäpäivää...
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Pitää varmaan alkaa seurustelemaan että saa valoa eteiseen. :evil:
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4941
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Hidas nettiyhteys :evil:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

maija turjukka kirjoitti:Hidas nettiyhteys :evil:
Kohtalontoveri...
What you do... Makes you who you are.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

maija turjukka kirjoitti:Hidas nettiyhteys :evil:
Olehan iloinen, että sulla sellainen on. Täällä sitä kahvilassa kirjoitellaan, kun "internetti on rikki". On se nyt perkele, kun maksaa rahaa, eikä toimi ei. Helvetin banaanitasavalta! Soitin keskukseen ja n. vartin odottelun jälkeen tuli Pepe puhelimeen ja yritti säätää homman minun viakseni. Turha yrittää säätää huijari! Tiedän kyllä miksei homma toimi. Se ei toimi sen takia, että ahne operaattori tekee omia kytkentöjään ja laajennuksiaan jättäen jo valmiit asiakkaat palvelematta. Vaihtoon lähtee kohtapuolin Tele2! Maanantaina soittaa "teknikko", näin väitti. Voin lyödä tonnin vetoa ettei soita!
Lukittu