Tyrmäystipat ja muut samantapaiset
Re: Tyrmäystipat ja muut samantapaiset
Olettaminen on kaikkien munausten äiti!
Nyt taisi tulla höpöhöpöä tai sitten elät menneessä tai muualla kuin mm Suomessa tai USAssa. Rohypnol menetti myyntilupansa Suomessa 1991.A.W kirjoitti:Oikeita tyrmäystippoja joo. Sain Rohypnolia unilääkkeeksi, enkä saa sen kanssa edes unta, toki ei sekoita niitä viinan kanssa, vaan lääkärin ohjeen mukaan. Kovat oli odotukset, että ne illalla tyrmää minut, mutta turha luulo.
http://www.narc.fi:8080/VakkaWWW/Selaus ... =333159.KA
https://fi.wikipedia.org/wiki/Flunitratsepaami
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
-
Miss_Millhone
- Lauri Hanhivaara
Yksi omakohtainen kokemus on jostain ylimääräisestä oluen seassa ja toivottavasti jää myös ainoaksi. Olimme miespuolisen ystäväni kanssa ravintolassa, illan kolmas olut tuopissa kun yhtäkkiä näkökenttäni jakautui kahtia (niinkuin monitori olisi jaettu vaakasuoraan kahtia ja sama kuva näkyi sekä ylhäällä että alhaalla), ei siis humalainen "kahtena näkeminen". Samalla iski myös oksettava olo ja kun lähdin pyrkimään vessaa kohti niin jalkani olivat kuin spagettia, joten lähinnä konttasin vessaan jossa oksensin useampaan kertaan.
Ystäväni kantoi/raahasi minut kotiinsa jonne onneksi oli ravintolasta hyvin lyhyt matka ja valvoi loppuyön vieressä kun minä vuoroin torkahtelin ja vuoroin oksensin. Karmea olo kesti iltaan asti eikä todellakaan ollut normaalikrapulaa (eikä minulle sellaista muutamasta oluesta edes tule). En myöskään häpeile tunnustaa jos tulee otettua liikaa, näin on käynyt (ja tulee varmaan tapahtumaan jatkossakin
) eräitäkin kertoja, joten jostain muusta oli kyse.
En ole varma, oliko aine tarkoitettu minulle kun olin kuitenkin selvästi miesseurassa enkä yksinliikkuva nainen vai menikö meillä kenties samassa pöydässä istuvan toisen naisen kanssa jossain vaiheessa tuopit sekaisin.
Ystäväni kantoi/raahasi minut kotiinsa jonne onneksi oli ravintolasta hyvin lyhyt matka ja valvoi loppuyön vieressä kun minä vuoroin torkahtelin ja vuoroin oksensin. Karmea olo kesti iltaan asti eikä todellakaan ollut normaalikrapulaa (eikä minulle sellaista muutamasta oluesta edes tule). En myöskään häpeile tunnustaa jos tulee otettua liikaa, näin on käynyt (ja tulee varmaan tapahtumaan jatkossakin
En ole varma, oliko aine tarkoitettu minulle kun olin kuitenkin selvästi miesseurassa enkä yksinliikkuva nainen vai menikö meillä kenties samassa pöydässä istuvan toisen naisen kanssa jossain vaiheessa tuopit sekaisin.
Miss_millhone, kauanko tapauksesta on aikaa? Minusta nimittäin kuulostaa siltä, että tuo olisi voinut olla myöskin jokin neurologinen häiriö, ehkä aivoverenkierron tukos, ja kehottaisin käymään lääkärissä kertomassa koko jutun. Parhaassa tapauksessa tässä vaiheessa asiaan puuttumisella voisi ehkäistä tulevan infarktin.
-
Miss_Millhone
- Lauri Hanhivaara
Pavel, tuosta on aikaa n. kahdeksan vuotta eikä mitään vastaavaa edes lievemmässä muodossa ole tapahtunut (pitää varmuuden vuoksi koputtaa puuta tässä kohti
) tuon jälkeen.
- Katajaankapsahtaja
- Alibin satunnaislukija
Itse lähdin kerran työkaverin kanssa paikalliseen parille. Pari (eli kaksi) talon lonkeroa ehdin tosiaan juoda kun yhtäkkiä tuli aivan tolkuton väsymys, sellainen että tuntui että nyt pitää heti käydä tähän penkille nukkumaan.
Säikähdin olotilaa aika paljon koska oli niin vieras, ja töksäytin vaan työkaverille että mun on nyt lähdettävä kotiin.
Soitin puolisolle heti kun pääsin ovesta ulos ja lähdin hoippumaan kotiin koska olin ihan varma etten pääse kotiin asti.
Pääsin kotiin ja sammuin samantien, seuraavan päivän oksensin aamusta iltaan eikä ole koskaan ollut niin hirveä olo. Kahdesta lonkusta nyt vaan ei tollasia tule vaikka ois Alkon lonkkua.
Puoliso kertoi että ihan sekavia olin jutellut puhelimessa matkalla.
Baarissa meidän pöytään liittyi tuntematon mies joka oli mielestäni ihan mukava vaikkakin vähän sellainen elämäm_koululaisen oloinen.
Kävimme siinä tupakalla yhdessä ja erikseen jokainen, joten mahdollisuus olisi ollut jollain lasiin jotain laittaa.
En tiedä laittoiko joku jotain lasiin mutta eipä ole koskaan ennen tai jälkeen kahdesta juomasta alle hyvin syöneenä ja nukkuneena tullut tuollaista oloa. Oli mikä oli, onneksi mitään sen vakavampaa ei sattunut.
Säikähdin olotilaa aika paljon koska oli niin vieras, ja töksäytin vaan työkaverille että mun on nyt lähdettävä kotiin.
Soitin puolisolle heti kun pääsin ovesta ulos ja lähdin hoippumaan kotiin koska olin ihan varma etten pääse kotiin asti.
Pääsin kotiin ja sammuin samantien, seuraavan päivän oksensin aamusta iltaan eikä ole koskaan ollut niin hirveä olo. Kahdesta lonkusta nyt vaan ei tollasia tule vaikka ois Alkon lonkkua.
Puoliso kertoi että ihan sekavia olin jutellut puhelimessa matkalla.
Baarissa meidän pöytään liittyi tuntematon mies joka oli mielestäni ihan mukava vaikkakin vähän sellainen elämäm_koululaisen oloinen.
Kävimme siinä tupakalla yhdessä ja erikseen jokainen, joten mahdollisuus olisi ollut jollain lasiin jotain laittaa.
En tiedä laittoiko joku jotain lasiin mutta eipä ole koskaan ennen tai jälkeen kahdesta juomasta alle hyvin syöneenä ja nukkuneena tullut tuollaista oloa. Oli mikä oli, onneksi mitään sen vakavampaa ei sattunut.
"I just wanted to see how it felt to shoot Grandma."
Thelea kirjoitti:Nyt taisi tulla höpöhöpöä tai sitten elät menneessä tai muualla kuin mm Suomessa tai USAssa. Rohypnol menetti myyntilupansa Suomessa 1991.A.W kirjoitti:Oikeita tyrmäystippoja joo. Sain Rohypnolia unilääkkeeksi, enkä saa sen kanssa edes unta, toki ei sekoita niitä viinan kanssa, vaan lääkärin ohjeen mukaan. Kovat oli odotukset, että ne illalla tyrmää minut, mutta turha luulo.
http://www.narc.fi:8080/VakkaWWW/Selaus ... =333159.KA
https://fi.wikipedia.org/wiki/Flunitratsepaami
Mistähän muuten Ruotsin bunkkerilääkäri sai Rophynolia? Tiettävästi hän käytti sitä myrkkymansikoissaan.
Luulisin flunitratsepaamin olevan kiellettyä Ruotsissakin jos kerran Suomessa (EU-laajuista?)??
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
^Yllättyisit mitä kaikkea on mahdollista tilata Silkkitieltä, ja saada salakuljetettuna.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Mikä ihmeen "Silkkitie"?Thelea kirjoitti:^Yllättyisit mitä kaikkea on mahdollista tilata Silkkitieltä, ja saada salakuljetettuna.
-
Hippie Supremacist
- Poliisikoira Rex
Jos et edes tiedä mihin silkkitiellä viitataan ja olet lisäksi näinkin kykenemätön käyttämään googlea, ei sinun kannata näillä liikaa päätäsi vaivata ollenkaan. Turhaan ihmettelet mistä on saatu ja mitäkin, kunhan tiedät että kaikkea kyllä saa kun pätäkkää iskee pöytään. Sinä tuskin sinne eksyt kuitenkaan.CSI kirjoitti:Mikä ihmeen "Silkkitie"?Thelea kirjoitti:^Yllättyisit mitä kaikkea on mahdollista tilata Silkkitieltä, ja saada salakuljetettuna.
Sen verran voin nyt kuitenkin avata, että silkkitie on suomalainen kauppapaikka darkwebissä. Nimensä se on ottanut pahamaineiselta Silk Roadilta joka aikoinaan bustattiin ja jonka yhteydessä pari FBI agenttiakin sai syytteitä petoksesta/kavalluksesta varastettuaan päätekijältä bitcoineja. Tästä on ollut kyllä isoja otsikoita ihan Suomessa asti. Silk Road taas oli yksi suurimmista ja tunnetuimmista kauppapaikoista darkwebissä. Nykyään silkkitietä taidetaan jo käyttää ihan yleisnimityksenä kaikille tuon puolen kauppapaikoille.
Jos et tiedä mitä darkweb tarkoittaa niin siihenkin löytyy kyllä vastaus googlella.
Hippie Supremacist kirjoitti:Jos et edes tiedä mihin silkkitiellä viitataan ja olet lisäksi näinkin kykenemätön käyttämään googlea, ei sinun kannata näillä liikaa päätäsi vaivata ollenkaan. Turhaan ihmettelet mistä on saatu ja mitäkin, kunhan tiedät että kaikkea kyllä saa kun pätäkkää iskee pöytään. Sinä tuskin sinne eksyt kuitenkaan.CSI kirjoitti:Mikä ihmeen "Silkkitie"?Thelea kirjoitti:^Yllättyisit mitä kaikkea on mahdollista tilata Silkkitieltä, ja saada salakuljetettuna.
Sen verran voin nyt kuitenkin avata, että silkkitie on suomalainen kauppapaikka darkwebissä. Nimensä se on ottanut pahamaineiselta Silk Roadilta joka aikoinaan bustattiin ja jonka yhteydessä pari FBI agenttiakin sai syytteitä petoksesta/kavalluksesta varastettuaan päätekijältä bitcoineja. Tästä on ollut kyllä isoja otsikoita ihan Suomessa asti. Silk Road taas oli yksi suurimmista ja tunnetuimmista kauppapaikoista darkwebissä. Nykyään silkkitietä taidetaan jo käyttää ihan yleisnimityksenä kaikille tuon puolen kauppapaikoille.
Jos et tiedä mitä darkweb tarkoittaa niin siihenkin löytyy kyllä vastaus googlella.
Silk Road oli ja meni. Ja sinä puhut siitä ikäänkuin se olisi olemassaoleva paikka mistä voisi "tilailla vähän Rophynolia". Ilman että esim. Suomen tulli puuttuu asiaan.
Sinä se todellisuustarkistuksen tarpeessa olet, en minä. Osaan kyllä käyttää Googlea (paremmin kuin sinä), mutta halusin vain varmistuksen sille, että mistähän "Silkkitiestä" sitä horistaan. Elikkä sinä puhut jostain USA:sta joskus toimineesta Silk Roadista, jonka FBI on 10 vuotta sitten sulkenut - ikäänkuin sieltä saisi tilailtua kamoja tänne Suomeen edelleenkin.
Ei hyvää päivää vaan taas saatana näille jutuille täällä.
PS. Darkweb in my ass. Googlaa itse "darkhead".
-
Hippie Supremacist
- Poliisikoira Rex
Jaaha, meillä taitaa olla täällä käsissämme ihan oikea vajakki. Latva lahonnut jo noin pahasti? Ihan vinkkinä, ei todellakaan kannata lähteä pätemään jos tieto on tuota luokkaa eikä taidot riitä edes faktojen tarkistukseen.CSI kirjoitti:Hippie Supremacist kirjoitti: Jos et edes tiedä mihin silkkitiellä viitataan ja olet lisäksi näinkin kykenemätön käyttämään googlea, ei sinun kannata näillä liikaa päätäsi vaivata ollenkaan. Turhaan ihmettelet mistä on saatu ja mitäkin, kunhan tiedät että kaikkea kyllä saa kun pätäkkää iskee pöytään. Sinä tuskin sinne eksyt kuitenkaan.
Silk Road oli ja meni. Ja sinä puhut siitä ikäänkuin se olisi olemassaoleva paikka mistä voisi "tilailla vähän Rophynolia". Ilman että esim. Suomen tulli puuttuu asiaan.
Sinä se todellisuustarkistuksen tarpeessa olet, en minä. Osaan kyllä käyttää Googlea (paremmin kuin sinä), mutta halusin vain varmistuksen sille, että mistähän "Silkkitiestä" sitä horistaan. Elikkä sinä puhut jostain USA:sta joskus toimineesta Silk Roadista, jonka FBI on 10 vuotta sitten sulkenut - ikäänkuin sieltä saisi tilailtua kamoja tänne Suomeen edelleenkin.
Ei hyvää päivää vaan taas saatana näille jutuille täällä.
PS. Darkweb in my ass. Googlaa itse "darkhead".
Väännän nyt rautalangasta niin kaltaisesikin 'kaiken tietävä' pelle oppii asioista jotakin. Alkuperäinen Silk Road tosiaan oli ja meni ja totesin saman postauksessani jos luetunymmärtämistä kykenisit harjoittamaan. Missään en ole väittänyt Silk Roadin olevan pystyssä. Silk Road v2 on toki edelleen pystyssä sekä lukuisia muita alkuperäisestä inspiroituneita kauppapaikkoja. Silkkitie on kuitenkin eri asia, nimittäin kuten jo ensimmäisessä viestissäni sanoin niin Silkkitie on suomalainen kauppapaikka darkwebissä. Nimensä se on ottanut jo edesmenneeltä alkuperäiseltä Silk Roadilta. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää sinulle? Se on nimenomaan ihan olemassaoleva paikka mistä voi tilata mitä tarjolla on. En ole etsinyt juuri rohypnolia sieltä, mutta eiköhän sitäkin joltakin kauppapaikalta löydy.
Edelleenkään minä en siis puhu USA:ssa vuosia sitten toimineesta Silk Roadista, sinulla vain on luetunymmärtämisessä pahasti vikaa. Ei hätää, ymmärrän sen kyllä keskittymisongelmaisilta ja muuten esimerkiksi vaikeasti vammaisilta ihmisiltä. Koita viimeistään nyt kuitenkin ymmärtää näiden ero, äläkä nolaa itseäsi enempää. Puhun useasta eri kauppapaikasta.
Otin ihan sinun mieliksesi juuri äsken screenshotin tästä suomalaisesta Silkkitiestä, mitä ei herra kaikkitietävän mielestä ole olemassakaan. Voit nähdä siis pintaraapaisun Silkkitiestä tästä: http://i.imgur.com/GyK7tk4.png
Osoitteen sensuroin ihan täysin sinua varten. Sitä ei todellakaan ole vaikeaa löytää mutta kuten on jo nähty, googlettaminen näyttää sinulle olevan ylivoimainen tehtävä ja pidän mielelläni kaltaisesi urpot poissa tuolta. Se siitä googlen käyttämisestä 'paremmin kuin sinä'. Ei hyvää päivää näitä pellejä täällä.
Ei hyvää päivää pelle vaan.
Kuvitteletko sinä oikeasti että tuolla sinun "Silkkitielläsi" myydään Rophynolia ja muita mömmöjä niin että saat niitä Suomeen toimitettuna kotiovellesi?
Kyllä se osaa kuule huumekyttäkin noille Darkwebin saiteille jos kerta sinäkin osaat. Eikä Tor ole mikään murtamaton mekanismi. Sillä on saatu näyttöä niin talous- kuin huumerikoksissakin. Poliisilla on konstinsa.
Luule sinä vain ostavasi jotain "Rophynolia" Silkkitieltä. Oikeasti se olen minä, joka siellä myy maitojauhetta sulle näteissä paketeissa hyvään hintaan. Voin kuule kertoa että on kannattava ja täysin riskitön rikos. Sinä saat maitojauhetta ja minä en syyllisty muuhun rikokseen kuin petokseen. Mikä on asianomistajarikos eli poliisi ei reagoi ellei tehdä rikosilmoitusta. Sitä taas ei tule, koska et sinä halua poliisin kirjoihin Silkkitien käyttäjänä....
Profit. Pitääpä lähteä tästä kattelemaan uutta S-mallin mersua. Rupeaa olemaan tuossa vanhassa jo 20000 km täynnä ja tehtaan takuu lopussa, joten pitää paalata mokoma romu.
Kuvitteletko sinä oikeasti että tuolla sinun "Silkkitielläsi" myydään Rophynolia ja muita mömmöjä niin että saat niitä Suomeen toimitettuna kotiovellesi?
Kyllä se osaa kuule huumekyttäkin noille Darkwebin saiteille jos kerta sinäkin osaat. Eikä Tor ole mikään murtamaton mekanismi. Sillä on saatu näyttöä niin talous- kuin huumerikoksissakin. Poliisilla on konstinsa.
Luule sinä vain ostavasi jotain "Rophynolia" Silkkitieltä. Oikeasti se olen minä, joka siellä myy maitojauhetta sulle näteissä paketeissa hyvään hintaan. Voin kuule kertoa että on kannattava ja täysin riskitön rikos. Sinä saat maitojauhetta ja minä en syyllisty muuhun rikokseen kuin petokseen. Mikä on asianomistajarikos eli poliisi ei reagoi ellei tehdä rikosilmoitusta. Sitä taas ei tule, koska et sinä halua poliisin kirjoihin Silkkitien käyttäjänä....
Profit. Pitääpä lähteä tästä kattelemaan uutta S-mallin mersua. Rupeaa olemaan tuossa vanhassa jo 20000 km täynnä ja tehtaan takuu lopussa, joten pitää paalata mokoma romu.
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
Minut on "tyrmätty" ihan ohimennen aikoinaan.se on nopea liike mitä veljien kanssa mietittiin.Joutuvat kantamaan meikäläisen ulos ja kulmantaakse pitkäääää sylki.sitten himaan ja armoton vesikuuri.Käytiin vielä selvittämässä homma,ettei se puolsuohon jäänyt.kuulemma oli kynsilakkaa.Aluks tuota jaksanut uskoo mut näköjään semmosiakin on,mitkä ei tuoksu millekkään.Tuolla etelässä on kanssa aika virkee meininki.Tiputtaavat suoraan nenälävistyksestä.(rengas)kuulemma huikanottaja on kuin zombi,kroppa pelaa,mut ei äly.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
-
tattooed fucker
- Andy Sipowich NYPD
csiin ja hippimaisterille,en sano että kumpiko on oikeessa,tai väärässä.Mutta näitä pelleksi sanottuja kommentin alkuja ni just.silkkitie,onion road on olemassa.Ei oo ittellä kokemuksia eikä oo tarvistakkaan.darkwebbi on sitten googlen ja juutuubinkautta ym semmonen mesta,et rahalla pääsee ja orjilla eteempäin.Jostain lukasin et yli 200 kertanen ku tämä meidän nettiselain..mitä lukassu niin mieti pahin visios ja kerro se 1500 ni pääset aika lähelle.Jos sinnepäinkään.Ei oo tässä tarkotus hyppiä kenenkään varpaille.Tokasin vaan oman kantani.Tiiän pari immeistä ketkä on menettäny kirjaimellisesti puhekykynsä,ei kommunikointia minkäänlaiseen asiaan.noh,halus aikoinaan kattoo semmosta matskua,et järki ja immeinen meni.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-