USA: 9-vuotias tyttö juoksutettiin hengiltä

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
mielikki
Martin Beck

Re: 9-vuotias tyttö juoksutettiin hengiltä

Viesti Kirjoittaja mielikki »

Olen samaa mieltä täällä jo useiden kirjoittajien kanssa siitä,että tahallisuudesta on kyse.
Eikait kukaan aikuinenkaan jaksa juosta yhtäjaksoisesti kolmea tuntia!!!
Ei moni meistä!!
Tää "mummu" on skitso olisko narsku?!
Jinx
Harjunpää

Re: 9-vuotias tyttö juoksutettiin hengiltä

Viesti Kirjoittaja Jinx »

Halkokauppias kirjoitti:Miten mahtaa käydä isoäidin vankilassa? Ettei vaan joutuisi itse juoksemaan itseään hengiltä?
Tämä "drill sergeant of hell" kuten tätä tappajaisoäitiä on myös kutsuttu, sai helmikuun puolivälissä sydänkohtauksen vankilassa. Joyce Garrad oli saanut rajun sydänkohtauksen heti vankilan vierailutunnin päättymisen jälkeen. Hänet kiidätettiin ambulanssihelikopterilla sairaalaan, jossa hänet todettiin myöhemmin aivokuolleeksi. Vankitoverien ei siis tarvinnut tehdä yhtään mitään, ironista kyllä, isoäidin omat läskit siis koituivat hänen kohtalokseen. Ei ole vielä päätetty kuinka kaun hänen annetaan olla kytkettynä elintoimintoja ylläpitäviin koneisiin.
CSI
Michael Knight

Re: USA: 9-vuotias tyttö juoksutettiin hengiltä

Viesti Kirjoittaja CSI »

ABC kirjoitti:Suomessa epäilemättä menisikin läpi kuolemantuottamuksena. Olen kuitenkin eri mieltä siitä, etteikö kolmen tunnin juoksuttamisesta täysijärkinen aikuinen tajua voivan aiheutua vähintäänkin pysyviä/vakavia vammoja. Korjaamattomat vauriot lienevät syntyneen oksentamisen jälkeen, sillä se oli elimistön viimeinen varoitusmerkki.

Mielestäni eukko on täsmälleen siellä minne kuuluu, enkä olisi kuolemantuomiotakaan kummeksunut (huom. Alabaman perinteet huomioon ottaen, itsehän en kuolemantuomion kannattajiin kuulu).
Suomessa olisi tullut korkeintaan ehdonlaista ja sanottu "Tui tui , älä tee toiste"

Tämä on niin vitun vässykkä maa ettei ole tosikaan. Olisihan se vähän annan toista jos nämä Eerikan tappajatkin olisivat saaneet 99 vuotta linnaa. Siinähän hajoaisivat kakkuunsa.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Madeline_Poel
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Jinx kirjoitti:
Halkokauppias kirjoitti:Miten mahtaa käydä isoäidin vankilassa? Ettei vaan joutuisi itse juoksemaan itseään hengiltä?
Tämä "drill sergeant of hell" kuten tätä tappajaisoäitiä on myös kutsuttu, sai helmikuun puolivälissä sydänkohtauksen vankilassa. Joyce Garrad oli saanut rajun sydänkohtauksen heti vankilan vierailutunnin päättymisen jälkeen. Hänet kiidätettiin ambulanssihelikopterilla sairaalaan, jossa hänet todettiin myöhemmin aivokuolleeksi. Vankitoverien ei siis tarvinnut tehdä yhtään mitään, ironista kyllä, isoäidin omat läskit siis koituivat hänen kohtalokseen. Ei ole vielä päätetty kuinka kaun hänen annetaan olla kytkettynä elintoimintoja ylläpitäviin koneisiin.
No näin...paha saa palkkansa ennemmin tai myöhemmin :evil: .
Olsiko tuolle kannattanut edes ambulanssihelikopteria tilata..?
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Madeline_Poel kirjoitti: No näin...paha saa palkkansa ennemmin tai myöhemmin :evil: .
Olsiko tuolle kannattanut edes ambulanssihelikopteria tilata..?
Jenkit tuntien sillä suojauduttiin omaisten vahingonkorvausoikeudenkäynneiltä. Mutta veikkaan, että ei oltu liian ripeitä tilaamisen kanssa.... Jottei vihanneksen aivot jää liian hapekkaaseen tilaan :twisted:
Täysi Purenta
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Täysi Purenta »

Josko muorissa olisi ollut vielä käyttökelpoisia luovutuselimiä? Tällöin olisi ripeä toiminta perusteltua. Tosin en tiedä minkä ikäisiä enää käyttävät luovuttajina?
CSI
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja CSI »

Täysi Purenta kirjoitti:Josko muorissa olisi ollut vielä käyttökelpoisia luovutuselimiä? Tällöin olisi ripeä toiminta perusteltua. Tosin en tiedä minkä ikäisiä enää käyttävät luovuttajina?
Elimiä saa vielä pelastutettua aika pitkään vaikka aivot olisivat jo "muussia".

Mutta ei tuonikäisestä enää mitään oteta ja jenkkivankilan ruuilla elänyt paskaläjä. Krematorioon tuollainen menee kokonaisuudessan.
Vastaa Viestiin