Toi tutkimus minkä linkkasit kertoo vain miten ihmiset kokevat asioita häiriötekijöinä, ei niinkään turvallisuus näkökohtiin viitaten.
On Kontula muuttunut paljon parempaan suuntaan vuosien takaisesta tilanteesta.
Ei siellä juurikaan enää poliiseja näy kypärät päässä ja luotiliivit päällä tehtäviä suorittamassa.
Jos haluat suht koht turvallisesti asua niin Kaivopuisto on sellaista aluetta, talvella varsinkin. Ja tunnetusti Kaivopuistossa on edulliset, lähes ilmaiset, hinnat.
Hkin Kontula asuinalueena
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Re: Hkin Kontula asuinalueena
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
Se että harrastat tälläistä lajia kertoo ettet tiedä kamppailulajeista yhtään mitään. Vieläkö sitä sun oma kustanne kirjaa on myynnissä?Itse olen vajaan vuoden jo treenannut, Kyseinen laji kasvattaa myös hermoja aika paljon. Tai ainakin mun pinna on entistä pitempi.
koska kyseinen taistelulaji on sitten varmastikkin tappava jos niin haluaa joten sitä en kaikille suosittele![]()
"Oh, how i express myself, How do i express myself?
Well baby i BENCH PRESS myself, that how i Express myself!
oi kuinka itseani ilmaisen, kuinka itseäni ilmaisen?
Kuule kulta, PENKKIPUNNERRUKSELLA itseäni ilmaisen, niin minä itseni ilmaisen!"
Well baby i BENCH PRESS myself, that how i Express myself!
oi kuinka itseani ilmaisen, kuinka itseäni ilmaisen?
Kuule kulta, PENKKIPUNNERRUKSELLA itseäni ilmaisen, niin minä itseni ilmaisen!"
-
Roadkill666
- Remington Steele
- Paikkakunta: There's no more room in hell, then the dead will walk the earth
5 vuotta tullut asuttua kontulassa, toki vähän kauempana ostarilta, futiskentän lähettyvillä. Ei ole valittamista kyseisestä paikasta, eikä ostarinkaan alueesta, vaikka on usein tullut käytyä ostarin juottoloissa viikonloppuisin.