Herra Source antanut taas lausuntoja.MissHolmes kirjoitti:Lisää löylyä lyö tänään DailyExpress:
A source told the Portuguese newspaper 24 Horas: "None of the reports indicating sightings of the McCanns' daughter have been confirmed. "Somebody is trying to draw attention away from what really happened that night.
http://www.express.co.uk/news
Madeleinen tapaus ( ketju 2)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Aivan Rakas Marsalkka!Marsalkka kirjoitti:Herra Source antanut taas lausuntoja.MissHolmes kirjoitti:Lisää löylyä lyö tänään DailyExpress:
A source told the Portuguese newspaper 24 Horas: "None of the reports indicating sightings of the McCanns' daughter have been confirmed. "Somebody is trying to draw attention away from what really happened that night.
Mutta tuohan on totta: yhtäkään tehdyistä Maddien -havainnoista ei olla voitu osoittaa oikeaksi.
Se, että onko tarkoituksena johdattaa tutkimuksia pois oleellisesta on toinen juttu ja siihen vastauksen tietää vain se joka valtikkaa pitelee käsissään.
Mutta myös muille kuin minulle on siis tullut tunne, että Metodo3 on palkattu harhauttaja
Olenko ilmaissut, että olisi osoitettu oikeaksi?MissHolmes kirjoitti:Aivan Rakas Marsalkka!Marsalkka kirjoitti:Herra Source antanut taas lausuntoja.MissHolmes kirjoitti:Lisää löylyä lyö tänään DailyExpress:
Mutta tuohan on totta: yhtäkään tehdyistä Maddien -havainnoista ei olla voitu osoittaa oikeaksi.
Mielenkiintoinen väite herra Sourcelta olikin tämä:
"Somebody is trying to draw attention away from what really happened that night."
Onhan tämä toki uskottavaa. Lähteenä on sentään aina niin avulias ja luotettava herra Source!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Sirpa, eikö Metodo3:n ole palkannut perhe McCann säätiön varoilla?
Näin minä olen ymmärtänyt. Ei se ainakaan minkään ulkopuolisen tahon ''hyväntekeväisyyslahja''' ole.
Juuri tuohon jälkimmäiseen Marsalkka vastasin, ettei siihen tiedä vastausta kuin se, joka tiedon avainta käsissään kannattelee ja se lienee Metodo3:n palkkaaja.
Henkilökohtaisesti olisin etsinyt tehtävään jonkun hieman maineikkaamman ja ehkä myös luotettavan hyvämaineisen kotimaisen firman. Jo ihan vain siksikin, ettei asioissa tule epäselvyyttä minkäänlaisten kieliongelmien vuoksi.
Niiden takiahan on jo liian monia väärin käsityksiä esim annetuissa lausunnoissa.
Oleellista minulle olisi ollut myös se, että yritys nimenomaan on erikoistunut kadonneiden etsintään ja vain kadonneiden etsintään.
Näin minä olen ymmärtänyt. Ei se ainakaan minkään ulkopuolisen tahon ''hyväntekeväisyyslahja''' ole.
Juuri tuohon jälkimmäiseen Marsalkka vastasin, ettei siihen tiedä vastausta kuin se, joka tiedon avainta käsissään kannattelee ja se lienee Metodo3:n palkkaaja.
Henkilökohtaisesti olisin etsinyt tehtävään jonkun hieman maineikkaamman ja ehkä myös luotettavan hyvämaineisen kotimaisen firman. Jo ihan vain siksikin, ettei asioissa tule epäselvyyttä minkäänlaisten kieliongelmien vuoksi.
Niiden takiahan on jo liian monia väärin käsityksiä esim annetuissa lausunnoissa.
Oleellista minulle olisi ollut myös se, että yritys nimenomaan on erikoistunut kadonneiden etsintään ja vain kadonneiden etsintään.
Pystytkö määrittelemään tarkemmin tämän perhe McCannin? Arveletko, että suku oli suunnitellut tytön tapon, tehnyt salaiset domainisuunnitelmat? Alkoivat piiloviestitellä toisilleen, perustivat säätiön peittääkseen kaiken tämän ja palkkasivat vielä Metodo 3:n harhauttamaan ihmisiä?
Alethes doksa meta logu
Me emme itse asiassa voi tietää, pitääkö tämä herra Sourcen väite ylipäätään paikkaansa:MissHolmes kirjoitti:Juuri tuohon jälkimmäiseen Marsalkka vastasin, ettei siihen tiedä vastausta kuin se, joka tiedon avainta käsissään kannattelee ja se lienee Metodo3:n palkkaaja.
Somebody is trying to draw attention away from what really happened that night.
Täällä kehitellyn ajatuksen mukaan, kun kysyin mielipiteitä siitä kuka on tytön kuljettaja, tyttö on nyt siirtynyt Tannerin asuntoon - ilmeisesti kuolleena, niinkö? Tähän jäljet loppuvat.
Arveltua jemma-nimistä piilopaikkaa ruumiille ei ole löydetty (poliisin toimesta eikä täällä suoritetun 300 sivun spekuloinninkaan avulla) vaikka koko alue on moneen kertaan seulottu. On siis oletettavaa, että kuljetus ei loppunut tähän, vaan tyttö katosi Algarvesta tuolloin.
Kuka oli kuljettaja?
Arveltua jemma-nimistä piilopaikkaa ruumiille ei ole löydetty (poliisin toimesta eikä täällä suoritetun 300 sivun spekuloinninkaan avulla) vaikka koko alue on moneen kertaan seulottu. On siis oletettavaa, että kuljetus ei loppunut tähän, vaan tyttö katosi Algarvesta tuolloin.
Kuka oli kuljettaja?
Alethes doksa meta logu
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Sirpa,
yhä edelleen minä uskon, että lapsi kuoli vahingossa asunnossa.
Tanner ja O'Brian osallistuivat jotenkin ja jostain syystä kuolleen tytön pois siirtoon ja asian peittelyyn.
Sieppausteoria oli Gerryn. Ja se päätettiin syöttää jopa sukulaisille.
Mediasirkuksen synnytti avuliaat ystävät ja nimekkäät tuttavat ja näin pariskunta McCann joutui karuselliin, josta ei ollut enää mahdollisuutta hypätä pois.
Karuselliin joka pyörii,pyörii, pyörii,pyörii,pyörii,pyörii,pyörii,pyörii...... vimmatttua vauhtiansa, eikä kukaan enää hallitse sen pyörintää.
Tuo karuselli pysähtyy vasta karuun selliin tai sitten ei koskaan.
Heaven knows!
Niin ja minusta tytön on ensin siirtänyt Garry ja O'Brian asuntoon 5b ja myöhemmin, silloin kello 22.00 hujakoilla Gerry ja O'Brian jonkun KOLMANEN kuljetettavaksi pois kylästä.
Se kolmas ei minusta ole Murat, muttta kyllä joku joka tuntee alueen...
Tai vaihtoehtoisesti O'Brian ajoi nyytin jonnekin Luzin ulkopuolelle jo tuolloin illalla. Sieltä sitten on siirrelty jos jokunen kerta.
Tämä siis minun teoria.
Marsalkka, sitä juuri tarkoitin: vain Metodo3 palkkaaja tietää pitääkö tuo väite paikkaansa. Ei Mr.Source itse, eikä varmasti kukaan PJ:ssä.
[/u]
yhä edelleen minä uskon, että lapsi kuoli vahingossa asunnossa.
Tanner ja O'Brian osallistuivat jotenkin ja jostain syystä kuolleen tytön pois siirtoon ja asian peittelyyn.
Sieppausteoria oli Gerryn. Ja se päätettiin syöttää jopa sukulaisille.
Mediasirkuksen synnytti avuliaat ystävät ja nimekkäät tuttavat ja näin pariskunta McCann joutui karuselliin, josta ei ollut enää mahdollisuutta hypätä pois.
Karuselliin joka pyörii,pyörii, pyörii,pyörii,pyörii,pyörii,pyörii,pyörii...... vimmatttua vauhtiansa, eikä kukaan enää hallitse sen pyörintää.
Tuo karuselli pysähtyy vasta karuun selliin tai sitten ei koskaan.
Heaven knows!
Niin ja minusta tytön on ensin siirtänyt Garry ja O'Brian asuntoon 5b ja myöhemmin, silloin kello 22.00 hujakoilla Gerry ja O'Brian jonkun KOLMANEN kuljetettavaksi pois kylästä.
Se kolmas ei minusta ole Murat, muttta kyllä joku joka tuntee alueen...
Tai vaihtoehtoisesti O'Brian ajoi nyytin jonnekin Luzin ulkopuolelle jo tuolloin illalla. Sieltä sitten on siirrelty jos jokunen kerta.
Tämä siis minun teoria.
Marsalkka, sitä juuri tarkoitin: vain Metodo3 palkkaaja tietää pitääkö tuo väite paikkaansa. Ei Mr.Source itse, eikä varmasti kukaan PJ:ssä.
[/u]
Aivan, Miss Holmes, ja tuota KOLMATTA nyt kaivattaisiin, jotta juttu selviäisi.
Tätä ajatusta olen ajanut takaa jo monta sivua. Siitähän tämä koko sotku selviäisi, kun tuo henkilö löydettäisiin.
Entä nainen ikkunan takana - cicerokin mainitsi silminnäkijähavainnon luotettavaksi? Miten hän voisi tähän liittyä?
Miss Holmesin tekstistä voi nyt päätellä, että hän ei ollutkaan sitä mieltä, että rahankeruu olisi suunniteltua, tai rahojen hukkaaminen tarkoituksellista, eikä Metodo 3 hankittu harhauttamaan ihmisiä. McCann perhe vain joutui karusellin pyöritettäväksi.
Olisi mielenkiintoista tietää, että miten Miss Holmes saa sovitettua tuon domainileikin ja piiloviestityksen tähän vahinkokuolemaan? Cicerohan vahvisti tällaisen viestityksen olemassa olon.
Tätä ajatusta olen ajanut takaa jo monta sivua. Siitähän tämä koko sotku selviäisi, kun tuo henkilö löydettäisiin.
Entä nainen ikkunan takana - cicerokin mainitsi silminnäkijähavainnon luotettavaksi? Miten hän voisi tähän liittyä?
Miss Holmesin tekstistä voi nyt päätellä, että hän ei ollutkaan sitä mieltä, että rahankeruu olisi suunniteltua, tai rahojen hukkaaminen tarkoituksellista, eikä Metodo 3 hankittu harhauttamaan ihmisiä. McCann perhe vain joutui karusellin pyöritettäväksi.
Olisi mielenkiintoista tietää, että miten Miss Holmes saa sovitettua tuon domainileikin ja piiloviestityksen tähän vahinkokuolemaan? Cicerohan vahvisti tällaisen viestityksen olemassa olon.
Alethes doksa meta logu
Eksytystaktiikkaa
Jotain pitäisi ajatella itsekin. Lukijankin.
Tässä jutussa on koko ajan nähty:
määrätietoista näytön (todisteiden) tuhoamista (esim. siivous ennen poliisille soittamista),
outoa viivyttelyä (miksi ei soitettu poliisille vaan ensin hälytettiin sukulaiset, Englannissa olevat kollegat, suurlähettiläs ja jopa poliitikot),
jälkien sekoittamista (ihmiset lappavat katoamispaikalle),
toimimista vastoin lapsikaappauksiin perehtyneiden asiantuntijoiden neuvoja (esim. julkaistiin Madeleinesta liian yksityiskohtaiset valokuvat),
ristiriitaisia kertomuksia omista havainnoista (esim. Jane Tanner),
valehtelua (esim. matka tapasravintolasta huoneistoon; ikkunapuitteiden rikkinäisyydestä),
vääriä todistuksia (Murat-havainnot),
julkkisten, miljonäärien ja poliitikkojen kosiskelua omalle puolelleen,
väärien vihjeiden markkinointia (vihjepuhelin, selvänäkijät - ja kaikki huuhaat suoraan tiedotusvälineille!),
ammattitaidottoman - tai oikeammin: aivan toisenlaiseen etsintään perehtyneen "etsintätoimiston" valjastaminen
ja muuta todella omituista.
Kyllä minäkin puhuisin hämäystaktiikasta, eksytystaktiikasta (diversion tactics) kuten Correio da Manha -lehti, joka osuvasti kirjoittaa:
Tässä jutussa on koko ajan nähty:
ja muuta todella omituista.
Kyllä minäkin puhuisin hämäystaktiikasta, eksytystaktiikasta (diversion tactics) kuten Correio da Manha -lehti, joka osuvasti kirjoittaa:
Realistisesti voi kuka tahansa todeta: Joku taho yrittää siirtää huomion pois siitä, mitä tuona iltana todella tapahtui."The discovery of new witnesses in the last few weeks have led authorities to believe they are battling against a gigantic propaganda machine. "The McCanns have some very powerful people on their side - millionaires, celebrities and even politicians."
A second official dismissed the work of the couple's detective agency as "diversion tactics", aimed at distracting police away from the McCanns, who are still official suspects in the case.
Somebody is trying to draw attention away from what really happened that night.
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
Tätä ei ratkaista Suomessa
Joskus ns. selvittäminenkin on pikemminkin sekoittamista, esim.:
(Sinähän kävit siellä naapurin ikkunan takana kokeilemassa avattavuutta. Ja keksit keinot, miten aukeaa helposti... )
Voit kyllä katsella kotipaikkakunnaltasi, olisiko sinne ilmestynyt Madeleinen näköisiä tyttösiä. Luultavasti englannin taitokaan ei vielä ole aivan unohtunut.
Et kai Sirpa tosissasi kuvittele, että me täällä Suomessa - ja näillä tiedoilla, mitä meille on tihkunut - tämä asia selvitettäisiin?Sirpa kirjoitti:Aivan, Miss Holmes, ja tuota KOLMATTA nyt kaivattaisiin, jotta juttu selviäisi.
Tätä ajatusta olen ajanut takaa jo monta sivua. Siitähän tämä koko sotku selviäisi, kun tuo henkilö löydettäisiin. >>
(Sinähän kävit siellä naapurin ikkunan takana kokeilemassa avattavuutta. Ja keksit keinot, miten aukeaa helposti... )
Voit kyllä katsella kotipaikkakunnaltasi, olisiko sinne ilmestynyt Madeleinen näköisiä tyttösiä. Luultavasti englannin taitokaan ei vielä ole aivan unohtunut.
Äiti nukahti yöllä klo 1
Sama lehti missä äskettäin oli laaja juttu McCanneista ja Gerryn haastattelu, oli haastatellut lokakuussa myös Muratia. Murat totesi olleensa koko illan kotona, istuneensa äitinsä kanssa keittiössä klo 1:een saakka.Sirpa kirjoitti:Muratin alibi on vain hänen äitinsä sanaa. Miten käy Muratin alibin, kun äiti nukahtaa?
Ehkäpä äiti lähti nukkumaan aamuyöllä klo 1.Robert Murat, an expat Briton, has never spoken publicly about the decision of Portuguese police to make him an "arguido" in the case. But he told Vanity Fair: "All I can say is that I am innocent. There is no way I was at the resort that night. Full stop. I was in my mother's kitchen until 1am. I spent the night at the house."
Tietenkään tätä ei ole pakko uskoa. Alibin pitävyyden ratkaisee poliisi, tai siis oikeastaan tuomari, emme me.
Viimeksi muokannut X-tine, Pe Tammi 11, 2008 3:05 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.